preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar hadden jullie toch niks beters te doen
Pff... wij voetbalden nog tegen de moffen in de Ardennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Vroeger voetbalde we altijd, zelfs in de strenge winter van 1966 toen het tussen de -34 en -29 graden was
Goeie ouwe tijd...
dank jequote:
Ik kijk vanmiddag wel even, volgens mij is het zo'n soortquote:
was dat een veld waar aan beide kanten 2 goals naast elkaar stonden ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pff... wij voetbalden nog tegen de moffen in de Ardennen![]()
Best lachen hoor, granaten met buitenkant rechts en de verre hoek knallen
Wij speelden gewoon waterpolo in '53.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Vroeger voetbalde we altijd, zelfs in de strenge winter van 1966 toen het tussen de -34 en -29 graden was
Goeie ouwe tijd...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja, binnenbad is altijd warmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wij speelden gewoon waterpolo in '53.
Modsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
Of je post gewoon even door een slotje heen
toch niet bij ons forum of wel ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
Of je post gewoon even door een slotje heen
check #601quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch niet bij ons forum of wel ?
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoorquote:
Ons forum? Waar is da?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch niet bij ons forum of wel ?
tally, je verneukt mijn LP in het vorige topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoor
[..]
Ons forum? Waar is da?
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
uiteraard kom ik hier vaker !!! maar wat moet ik doen volgens jou???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
En ook gewoon bijna 10 min nadat het gesloten is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ons forum? Waar is da?
mijn cappuccinoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!
Ja jullie waren vooral heel explosief over die flankenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!
dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja jullie waren vooral heel explosief over die flanken
Je ondertitel lezen en verbeterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
uiteraard kom ik hier vaker !!! maar wat moet ik doen volgens jou???
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaaktquote:
ach niet iedereen wil goed kunnen schrijven... misschien was het wel met opzet...quote:
omgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaakt.. heb ook geen idee hoe ik die weer kan verandere zal eens effe kijke
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach niet iedereen wil goed kunnen schrijven... misschien was het wel met opzet...
happends... is dat familie van spannends?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaakt.. heb ook geen idee hoe ik die weer kan verandere zal eens effe kijke
goed punt...quote:
www.onsforum.nl ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ons forum? Waar is da?
of je leest de op een keerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
hadden jullie niet even kunnen zeggen dat debs jarig is vandaag...
Debs is jarig vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
hadden jullie niet even kunnen zeggen dat debs jarig is vandaag...
dat krijg je als je de boel hier probeert vol te spammenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
en mn eerste sextet?
jammer hoor... voorkomen door onsforum...
dat zeg ik .. dat krijg je als je snel een profiel aanmaakt !!.. maar dat er nog mensen zoals jou zijn die overal op letten hequote:
quote:
geen sex, zelfs geen sextetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
en mn eerste sextet?
jammer hoor... voorkomen door onsforum...
Dat is een lekker groot forum zeg...quote:
haha thnx duck voor je steun !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
happends... is dat familie van spannends?
Aangenaam:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
dat zeg ik .. dat krijg je als je snel een profiel aanmaakt !!.. maar dat er nog mensen zoals jou zijn die overal op letten he
koekje?quote:
bestaat het? heb het nieteens gecontroleerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is een lekker groot forum zeg...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Ongekendquote:
we verschillen van werk. dat gaat hier niet hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |