preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar hadden jullie toch niks beters te doen
Pff... wij voetbalden nog tegen de moffen in de Ardennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Vroeger voetbalde we altijd, zelfs in de strenge winter van 1966 toen het tussen de -34 en -29 graden was
Goeie ouwe tijd...
dank jequote:
Ik kijk vanmiddag wel even, volgens mij is het zo'n soortquote:
was dat een veld waar aan beide kanten 2 goals naast elkaar stonden ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pff... wij voetbalden nog tegen de moffen in de Ardennen![]()
Best lachen hoor, granaten met buitenkant rechts en de verre hoek knallen
Wij speelden gewoon waterpolo in '53.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Vroeger voetbalde we altijd, zelfs in de strenge winter van 1966 toen het tussen de -34 en -29 graden was
Goeie ouwe tijd...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja, binnenbad is altijd warmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wij speelden gewoon waterpolo in '53.
Modsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
Of je post gewoon even door een slotje heen
toch niet bij ons forum of wel ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
Of je post gewoon even door een slotje heen
check #601quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch niet bij ons forum of wel ?
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoorquote:
Ons forum? Waar is da?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch niet bij ons forum of wel ?
tally, je verneukt mijn LP in het vorige topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoor
[..]
Ons forum? Waar is da?
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
uiteraard kom ik hier vaker !!! maar wat moet ik doen volgens jou???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
En ook gewoon bijna 10 min nadat het gesloten is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoor
[..]
Ons forum? Waar is da?
mijn cappuccinoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!
Ja jullie waren vooral heel explosief over die flankenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!
dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja jullie waren vooral heel explosief over die flanken
Je ondertitel lezen en verbeterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
uiteraard kom ik hier vaker !!! maar wat moet ik doen volgens jou???
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaaktquote:
ach niet iedereen wil goed kunnen schrijven... misschien was het wel met opzet...quote:
omgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaakt.. heb ook geen idee hoe ik die weer kan verandere zal eens effe kijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |