zullen we het maar over de parenclub hebben dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga een nerd alarm op dit topic steken
Ehr? Ik zou het bij god niet wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , kan jij je Tv flashen ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we het maar over de parenclub hebben dan ?
Ja gaat ze weer koekjes bunkerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken of dat lukt. ik heb het vorig jaar bij de mijne gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr? Ik zou het bij god niet weten
Ik ben altijd proquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moos, wanneer pro dan ?
Ik weet dat het een Philips is, maar daar stopt het bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken of dat lukt. ik heb het vorig jaar bij de mijne gedaan
ja HAHFASFAHAHHFJASH ! !E!1 EINZ 1!!quote:
Nouja... Beller laat je tieten zien!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , kan jij je Tv flashen ?
wij gaan altijd terror snelquote:
heb je USB ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dat het een Philips is, maar daar stopt het bij
Gastquote:
Jupsquote:
dan moet je zeker ff de philips site checkenquote:
Heuh.. WL vraagt het tochquote:
Moet dan alleen even het modelnummer weten zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je zeker ff de philips site checken
Ja dwoas, m'n tv jaquote:
Je ondertitel...moet happens zijn lutserquote:
Was ff drukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is de kabel erg dun van je scartkabel?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dwoas? Nee gij! Gij mot van WL oew TV flashen! da vraade tonnie!?quote:
ja iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet dan alleen even het modelnummer weten zeker?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja HAHFASFAHAHHFJASH ! !E!1 EINZ 1!!
anyhow
* WhiteLightning laat broek zakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dwoas? Nee gij! Gij mot van WL oew TV flashen! da vraade tonnie!?
nee, wij hebben winterstopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan vanavond, maar jij moet zeker trainen? Of is het te koud voor je?
nou ik heb een liter zaad waar ik mee zitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat wil je kwijt dan?
Ik kijk nergens meer van op
Ik zat al sinds zn 1e post in GRTDOJW te wachten tot iem. hem daar op ging wijzenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je ondertitel...moet happens zijn lutser
M'n oog! Wat doe je!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning laat broek zakken.
*shine* *shine*
Hij komt hier vaker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zat al sinds zn 1e post in GRTDOJW te wachten tot iem. hem daar op ging wijzen
Mietjesquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik heb een liter zaad waar ik mee zit
Neej, hij gaat je internet blamen, dat 'ie niet kan connectenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan vanavond, maar jij moet zeker trainen? Of is het te koud voor je?
gooi dat dan een keer in zo'n voederbak voor vogelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Okeej coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, wij hebben winterstop
maar ik kan vanavond ook wel
ja, in vietnam voetbalde wij ook heel jaar doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Vroeger voetbalde we altijd, zelfs in de strenge winter van 1966 toen het tussen de -34 en -29 graden was
Goeie ouwe tijd...
Dat doet ie alleen bij jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, hij gaat je internet blamen, dat 'ie niet kan connecten
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daar hadden jullie toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, in vietnam voetbalde wij ook heel jaar door
oohquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej cool
Ik kan vanaf uurtje of half 9 ofzo
hij was hier 50 topics terug al een keer, toen zat 'ie op Debs te geilenquote:
Succes met fappenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Godsamme manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dwoas? Nee gij! Gij mot van WL oew TV flashen! da vraade tonnie!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |