quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach niet iedereen wil goed kunnen schrijven... misschien was het wel met opzet...
happends... is dat familie van spannends?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaakt.. heb ook geen idee hoe ik die weer kan verandere zal eens effe kijke
goed punt...quote:
www.onsforum.nl ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoor
[..]
Ons forum? Waar is da?
of je leest de op een keerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
hadden jullie niet even kunnen zeggen dat debs jarig is vandaag...
Debs is jarig vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
hadden jullie niet even kunnen zeggen dat debs jarig is vandaag...
dat krijg je als je de boel hier probeert vol te spammenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
en mn eerste sextet?
jammer hoor... voorkomen door onsforum...
dat zeg ik .. dat krijg je als je snel een profiel aanmaakt !!.. maar dat er nog mensen zoals jou zijn die overal op letten hequote:
quote:
geen sex, zelfs geen sextetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
en mn eerste sextet?
jammer hoor... voorkomen door onsforum...
Dat is een lekker groot forum zeg...quote:
haha thnx duck voor je steun !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
happends... is dat familie van spannends?
Aangenaam:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
dat zeg ik .. dat krijg je als je snel een profiel aanmaakt !!.. maar dat er nog mensen zoals jou zijn die overal op letten he
koekje?quote:
bestaat het? heb het nieteens gecontroleerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is een lekker groot forum zeg...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaakt.. heb ook geen idee hoe ik die weer kan verandere zal eens effe kijke
Ongekendquote:
we verschillen van werk. dat gaat hier niet hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |