Yeah rightquote:
Dan moet ik ff een vaar- of vliegbewijs laten aanmaken als MaleDuckquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
APG, ik meld je wel aan als bezoeker
Hiermee bevestig jij dus dat je rukt op je werk ?quote:
No....leftquote:
tell me ?:Pquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weetje hoeveel ik met mijn bijbaan kan verdienen als ik naar polen ga
ahhuhquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je uitroepteken blijft een beetje hangen... het is net alsof ik zo'n goedkope marktplaats advertentie aan het lezen ben
die van mij hangt ook linksquote:
Juist omdat mijn collega geen input heeft geleverd kan ik nu xtra hard werken..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja ik wou dat ik dat ook kon zeggen... maar zit nog op input van een collega te wachten... dus zal wel weer lang werken worden vandaag...
Piss off cross-eyed dudequote:
vroeger was alles beter. dat weet je wel toch ?quote:
Whehe en ik je dan ook aanmelden als Male Duck...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet ik ff een vaar- of vliegbewijs laten aanmaken als MaleDuck
liever niet dan ken je net zo goed een baan hebben op kantoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
weet je hoeveel je kan verdienen om geld te vragen bij een wc !!!
ga maar eens een dagje naar de zwarte markt!!.. daar vragen ze 20 cent voor na de wc gaan.. als je ziet hoeveel mensen daar al per uur naar binnen gaan !!... zijn der al meer dan 50 !! reken maar uit
10 cent per uurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weetje hoeveel ik met mijn bijbaan kan verdienen als ik naar polen ga
no thnx t was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik voorzie een glansrijke carriere voor je
Ik zou hem gewoon een extra harde schop onder zn kont gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist omdat mijn collega geen input heeft geleverd kan ik nu xtra hard werken..
Adem in... Adem uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ahhuh
is er vandoor.. poging tot fiets van slot af doen.. en dan richting station fietsen..
*stress*
verschil moet er zijn.... maar gelukkig hebben we allebei een collega die geen input levert... dat schept een bandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist omdat mijn collega geen input heeft geleverd kan ik nu xtra hard werken..
heul veulquote:
pak je wel de goeie fiets, anders krijg je hem nooit vh slot afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ahhuh
is er vandoor.. poging tot fiets van slot af doen.. en dan richting station fietsen..
*stress*
Met dit weer wel jah !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
liever niet dan ken je net zo goed een baan hebben op kantoor
[..]
10 cent per uur
Als dat wijf (nee het is een kerel) er van de week is dan zal hij dat ook te horen krijgen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon een extra harde schop onder zn kont geven
Ja dat is wel het beste anders kom ik niet binnen... en ik maar vragen naar LadyLike...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe en ik je dan ook aanmelden als Male Duck...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |