we hebben 3 panden, nou moet je nog ff weten welke 10e verdiepingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed idee...
maaruh werkt die blonde op de 10e dan ook niet?
Met 40 vrouw en 1 man heb je moeite om de verleiding te weerstaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...
ik eet nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
wat een mietjes hier.. willen allemaal eten
ik ga als de drukte weg is
verstandig... ik moet nog 25 min wachten... en heb na de lunch vergaderingen....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
wat een mietjes hier.. willen allemaal eten
ik ga als de drukte weg is
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
Hier werken we met voornamen
Dus als je hier ergens naar me zou vragen zou je hier uitkomen..
grote kans !! ik zou er niet zo doorheen komen geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Met 40 vrouw en 1 man heb je moeite om de verleiding te weerstaan?
is dat dichterbij dan heerlen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
Hier werken we met voornamen
Dus als je hier ergens naar me zou vragen zou je hier uitkomen..
dichter bij waar?quote:
Hier zijn er toch aardig wat vrouwen (geen leuke) maar geen met mijn voornaam..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaam
(en achternaam, mn baas heeft de zelfde)
Ik weet niet waarbijquote:
En dat kom je hier vertellen voor je gaat zeikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen, tussen het werken door, wat een boefje ben ik zeg
Ik ben zowaar hier de enige met mijn voornaam en mijn achternaam, daar is wel 1 die er heel erg op lijkt, maar verder ben ik hier wel uniek....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaam
(en achternaam, mn baas heeft de zelfde)
Ik ook niet.. Ik ga zo nog even naar het andere pand helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Friday12 het volgende:
eetse iedereen die gaat eten
ik nog neit
de randstad...quote:
uhuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat kom je hier vertellen voor je gaat zeiken
successquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen, tussen het werken door, wat een boefje ben ik zeg
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu![]()
ik ken je van kpdik keek er x keer op
ja dat is wel dichterbij maar nog wel een eind lopen...quote:
In de randstad rijden ook bussen enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is wel dichterbij maar nog wel een eind lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |