Heftug, jeweetschquote:
watjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...
hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Je kent ze wel, die blonde die heel veel koekjes eet omdat ze anders van d'r stoel afglijdt"
Bwahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euh... eerhm... aangenaam, ik ben de stoel van Ladylike
Ik ga er wel vanuitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet! En alles wat op Fok staat is de waarheid natuurlijk
nja niet als je me gaat beschrijven denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...
zolang ie niet staat blijf ik er lekker vanafquote:
Uiteraardquote:
De verdieping kan je nu ook al wel zeggen hoor... dan kan ik dat ook weer aan de informatie toevoegen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit![]()
[..]
nja niet als je me gaat beschrijven denk ik
naam is handig, dan kan hij opzoeken op welke verdieping ik werk
nja ik heb niet zoveel te doen op men werk.. dus blijf liever effe hier hangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet danny even gaan kijken op onsforum.nl .. daar wordt bijna niet gereageerd...
10equote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De verdieping kan je nu ook al wel zeggen hoor... dan kan ik dat ook weer aan de informatie toevoegen...
consider it donequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang ie niet staat blijf ik er lekker vanaf
quote:
wat een timing.. jaja.. lunch...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moos let even op ':o
ik moet lunchen
tsss wat een plaatjes... niet echt SFW...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Moozzie het volgende:
Misschien een leuk berichtje achter laten voor debbie?
Debbie_19 en een feestje maakt debbie_20!
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
10e
(heb je weinig aan, moet je nog door 40 man heen)
okay dan klik ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss wat een plaatjes... niet echt SFW...
aangezien ik zelf in een team van 5 vrouwen werk is het antwoord daarop NEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...
goed idee...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |