quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu normaal doen graag![]()
Anders check je dr fobo zelf ouwe!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zoveel kansloze plaatjes, maar niet één van desbetreffende dame.
Dan moet je maar naar der fobo gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zoveel kansloze plaatjes, maar niet één van desbetreffende dame.
Het is toch verdomme jouw topic ? Doe het lekker zelf en flikker die kansloze plaatjes uit je OP en vervang ze voor pics van dat mokkel. Moet ik nou alles uit gaan leggen hier ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar der fobo gaan
Nog een keer ouwe: check zelf dr foboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is toch verdomme jouw topic ? Doe het lekker zelf en flikker die kansloze plaatjes uit je OP en vervang ze voor pics van dat mokkel. Moet ik nou alles uit gaan leggen hier ?
Dat topic is toch voor haarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is toch verdomme jouw topic ? Doe het lekker zelf en flikker die kansloze plaatjes uit je OP en vervang ze voor pics van dat mokkel. Moet ik nou alles uit gaan leggen hier ?
Ik had je vorige post echt wel gezien maar bewust genegeerd. Blijkbaar ben jij niet iemand die snel signalen oppikt. Ik zal dus duidelijk tegen je zijn. Hou gewoon je smoel, niemand heeft je wat gevraagd en jij hebt dit topic toch niet gemaakt ofzo ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nog een keer ouwe: check zelf dr fobo
Doe eens liefquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik had je vorige post echt wel gezien maar bewust genegeerd. Blijkbaar ben jij niet iemand die snel signalen oppikt. Ik zal dus duidelijk tegen je zijn. Hou gewoon je smoel, jij hebt dit topic toch niet gemaakt ofzo ?
jij je zin, veel plezier met fappen gastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik had je vorige post echt wel gezien maar bewust genegeerd. Blijkbaar ben jij niet iemand die snel signalen oppikt. Ik zal dus duidelijk tegen je zijn. Hou gewoon je smoel, niemand heeft je wat gevraagd en jij hebt dit topic toch niet gemaakt ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |