ik wil die bovenstequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit levert wel veel geld op denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh, neem me niet kwalijk, ik dacht dat je aan het werk wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zeg ik woon niet zo dicht bij het station he
is toch wel 15 minuten fietsen ofzo..
en ik moet met de trein naar Hengelo..
therapy
Haha succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p gebruikt lijm verwijderaar..
moet nu toch echt gaan anders kom ik te laat.. en dan mis ik mn trein enzo
En je punt is?quote:
ongetwijfelt!!!....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit levert wel veel geld op denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ben al minder nieuw dan gister...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb hem al meer als een jaar jij steler
ik ook wel gvdquote:
En MaleDuck is leuker dan dat jij bent, maar je punt is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb hem al meer als een jaar jij steler
hmmm winnen en loterij... das een combinatie die ik nog niet vaak heb gezien... dus heb de loterijen maar verbannen uit mn leven...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook wel gvd
ik had me het al helemaal voorgesteld bij het winnen van de loterij
subtielquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En MaleDuck is leuker dan dat jij bent, maar je punt is?
Thnx dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
anders reageer je effe op alles wat er gezegd word !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
hehe ik vlieg ook even voorbij, fakking druk hier
* LL vangtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
de kans is groter dat er 2x in je leven een vliegtuig op je neerstortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm winnen en loterij... das een combinatie die ik nog niet vaak heb gezien... dus heb de loterijen maar verbannen uit mn leven...
Met een t dwoasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
anders reageer je effe op alles wat er gezegd word !!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
ja waar blijf je nou man ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
Ik ben zo subtiel, vraag dat maar aan Sgelequote:
Fijne gedachte, dat dan weer welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de kans is groter dat er 2x in je leven een vliegtuig op je neerstort
moet je je wel even voorstellen dat je de eerste keer overleefd
Ja, en als je dan ook de tweede keer dat overleeft, dan weet je dat je mee moet gaan doen aan loterijen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de kans is groter dat er 2x in je leven een vliegtuig op je neerstort
moet je je wel even voorstellen dat je de eerste keer overleefd
ik word vanzelf rijk als ik werkslaafjes hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook wel gvd
ik had me het al helemaal voorgesteld bij het winnen van de loterij
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Crazy-p het volgende:
de fiets ging zowaar direct van slot af zonder problemen..
ik ben nu dus echt weg..
brrrrr koud
kerel paar eeuw terug levenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik word vanzelf rijk als ik werkslaafjes heb
pssst volgens mij is het wel met een d...quote:
"Je kent ze wel, die blonde die heel veel koekjes eet omdat ze anders van d'r stoel afglijdt"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan krijg ik als antwoord:
"Meneer er werkt hier geen Lady Like, misschien moet u bij een andere vestiging zijn..."
die kun je ook in polen halen !?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoi en doei! suc-6quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p gebruikt lijm verwijderaar..
moet nu toch echt gaan anders kom ik te laat.. en dan mis ik mn trein enzo
Ja dat vind ik nou ook, als je het op die manier typtquote:
En wat is de kans daarop???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar is het een forum voor josti...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
anders reageer je effe op alles wat er gezegd word !!
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Je kent ze wel, die blonde die heel veel koekjes eet omdat ze anders van d'r stoel afglijdt"
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Je kent ze wel, die blonde die heel veel koekjes eet omdat ze anders van d'r stoel afglijdt"
Serieus?quote:
misschien moet danny even gaan kijken op onsforum.nl .. daar wordt bijna niet gereageerd...quote:
gelezen op fokquote:
Breng daar even verandering in danquote:
Euh... eerhm... aangenaam, ik ben de stoel van Ladylikequote:
Men zegt hetquote:
Vet! En alles wat op Fok staat is de waarheid natuurlijkquote:
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...quote:
Heftug, jeweetschquote:
watjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...
hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bwahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euh... eerhm... aangenaam, ik ben de stoel van Ladylike
Ik ga er wel vanuitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet! En alles wat op Fok staat is de waarheid natuurlijk
nja niet als je me gaat beschrijven denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...
zolang ie niet staat blijf ik er lekker vanafquote:
Uiteraardquote:
De verdieping kan je nu ook al wel zeggen hoor... dan kan ik dat ook weer aan de informatie toevoegen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit![]()
[..]
nja niet als je me gaat beschrijven denk ik
naam is handig, dan kan hij opzoeken op welke verdieping ik werk
nja ik heb niet zoveel te doen op men werk.. dus blijf liever effe hier hangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet danny even gaan kijken op onsforum.nl .. daar wordt bijna niet gereageerd...
10equote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De verdieping kan je nu ook al wel zeggen hoor... dan kan ik dat ook weer aan de informatie toevoegen...
consider it donequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang ie niet staat blijf ik er lekker vanaf
quote:
wat een timing.. jaja.. lunch...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moos let even op ':o
ik moet lunchen
tsss wat een plaatjes... niet echt SFW...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Moozzie het volgende:
Misschien een leuk berichtje achter laten voor debbie?
Debbie_19 en een feestje maakt debbie_20!
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
10e
(heb je weinig aan, moet je nog door 40 man heen)
okay dan klik ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss wat een plaatjes... niet echt SFW...
aangezien ik zelf in een team van 5 vrouwen werk is het antwoord daarop NEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...
goed idee...quote:
we hebben 3 panden, nou moet je nog ff weten welke 10e verdiepingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed idee...
maaruh werkt die blonde op de 10e dan ook niet?
Met 40 vrouw en 1 man heb je moeite om de verleiding te weerstaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...
ik eet nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
wat een mietjes hier.. willen allemaal eten
ik ga als de drukte weg is
verstandig... ik moet nog 25 min wachten... en heb na de lunch vergaderingen....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
wat een mietjes hier.. willen allemaal eten
ik ga als de drukte weg is
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
Hier werken we met voornamen
Dus als je hier ergens naar me zou vragen zou je hier uitkomen..
grote kans !! ik zou er niet zo doorheen komen geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Met 40 vrouw en 1 man heb je moeite om de verleiding te weerstaan?
is dat dichterbij dan heerlen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
Hier werken we met voornamen
Dus als je hier ergens naar me zou vragen zou je hier uitkomen..
dichter bij waar?quote:
Hier zijn er toch aardig wat vrouwen (geen leuke) maar geen met mijn voornaam..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaam
(en achternaam, mn baas heeft de zelfde)
Ik weet niet waarbijquote:
En dat kom je hier vertellen voor je gaat zeikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen, tussen het werken door, wat een boefje ben ik zeg
Ik ben zowaar hier de enige met mijn voornaam en mijn achternaam, daar is wel 1 die er heel erg op lijkt, maar verder ben ik hier wel uniek....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaam
(en achternaam, mn baas heeft de zelfde)
Ik ook niet.. Ik ga zo nog even naar het andere pand helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Friday12 het volgende:
eetse iedereen die gaat eten
ik nog neit
de randstad...quote:
uhuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat kom je hier vertellen voor je gaat zeiken
successquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen, tussen het werken door, wat een boefje ben ik zeg
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu![]()
ik ken je van kpdik keek er x keer op
ja dat is wel dichterbij maar nog wel een eind lopen...quote:
In de randstad rijden ook bussen enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is wel dichterbij maar nog wel een eind lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |