Whehehhehe.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
POST DIE FOTO VAN ANANAS, IK KAN HET NIET ZIEN
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die op MSN een spelletje wil spelen?
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.quote:
Thanx for the infoquote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik moest een boer laten en hoesten tegelijk.
VERKAPTEHOUMIJWARMPOST!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Allure_ wist je dat het hier -17 gaat vriezen bij ons
Nee, postenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, post ik me foto kan het niet meer
ja nu is het feestje afgelopen he
Waarom datquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.
Verkapt-ik-wilquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die op MSN een spelletje wil spelen?
Voel ik niks van!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Allure_ wist je dat het hier -17 gaat vriezen bij ons
sjef hoelenpapersquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.
Moeten de modder-eters doenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Elmostyle het volgende:
Waarom wordt deze topic niet centraalmaar oke
Morgen tot 12 uur les
Ik tot 3quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Elmostyle het volgende:
Waarom wordt deze topic niet centraalmaar oke
Morgen tot 12 uur les
hihiquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik tot 3meneertje de leraar dacht even leuk te zijn door een extra lesje erin te pleuren
Hihiquote:
Alsof ik alles geloof.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom dat
Ik heb 1000000x gezegd dat je geen student bent en ik wel
En toen je aan mij dacht ging je ook mênnus hard fappen in de bus?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zat vandaag in de bus (106 voor de geïnteresseerden) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, posten!
Nouja, anders mag je gewoon niet mee. Gaan wij wel met z'n allen, en blijf jij hier alleen
.
Zullen we morgen op de hofvijver gaan schaatsen?quote:
Moet een fan van hem zijn geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zat vandaag in de bus (106 voor de geïnteresseerden) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.
Is dat leuk daar, ja?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we morgen op de hofvijver gaan schaatsen?
Ik wil weer een keer schaatsen in de uithof.
madre me quiero un frikandelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Doet er niet toe. Jij wil met mij mee en niet anderomquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik weet ook heul niet hoe jij eruit ziet
Nee.quote:
10 cm sneeuw hier whhehehehehquote:
Die fokawards toch?quote:
Ik kon me nog inhouden. Dat zou overigens wel een deksels pikante situatie hebben opgeleverd! Zie je het voor je? Ineens zo fappen in de bus!!11!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En toen je aan mij dacht ging je ook mênnus hard fappen in de bus?
Jij wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom toch wel geschoold over of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er al jaren niet meer geweest, maar het was toen wel leuk.quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe maak ik een Poll ?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Jij wil met mij mee en niet anderom.
Hilarisch, niet?quote:
Alleen maar grijze prutsneeuw en vastgestampte op-je-bek-glij sneeuw hierquote:
Hopelijk ga jij dan ook vaak op je bek.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alleen maar grijze prutsneeuw en vastgestampte op-je-bek-glij sneeuw hier_!
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij dan ook vaak op je bek.
Het openluchtmuseum...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
`Hey Ananas, waar is die foto gemaakt. In de keuken van het openluchtmuseum?
Bwheheh. Ik viel bijna toen ik naar school reed. Een meisje uit mijn klas helemaalquote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
JALOERS![]()
![]()
![]()
![]()
Hier maar freaking 3ccm vanochtend, en ondertussen nog maar 1 ofzo
Ik ben vandaag niet op m'n bek gegaanquote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Das best wel kutquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bwheheh. Ik viel bijna toen ik naar school reed. Een meisje uit mijn klas helemaal_!
Moest ze een telaatbriefje halen en toen ging ze maar opeens naar huisnu hoor ik net dat ze haar enkel gebroken heeft
![]()
Ja, doeeei met je pollquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef reetveter het volgende:
Poll: Wie wil er allemaal een foto van Allure_ zien?Ik Ik niet Ik niet want ik ben homo Ik wel want ik ben homo
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DIE WAS VOOR FAS VERDOMMEquote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt gestemd op: Ik wel want ik ben homo
SJIT IK KLIKTE MIS
WILKO TEWEIN, ANITAHELD!!quote:
klootzak, ik heb stage en m'n ov nog niet binnen, dus wordt hem nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er morgen mee winkelen in Amsterdam?
Gaan we dan zo naar de Magna Plaza?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Sneeuwpoppen? We hebben sneeuwengeltjes gemaakt jwt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das best wel kut![]()
maar wel veeeheeet
hoeveel sneeuwpoppen met chimeid-klasgenoten heb je gebouwd
Is goedquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we dan zo naar de Magna Plaza?
EN de selexyz bij jullie is ook veul geiler!
quote:
quote:
Hier is het wel -17 vannacht hè.quote:
Boven op elkaar gaan liggen en dan sneeuwengeltjes makenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen? We hebben sneeuwengeltjes gemaakt jwt.
Mag ik dan kleding voor jou kopen.quote:
ik niet, want dat haalt de magie van je afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Pfff, alsof -17 zo erg is.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier is het wel -17 vannacht hè.
Zaterdag al geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Dat zie ik morgen wel.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ik niet, want dat haalt de magie van je af
HIHIHI GEVATTE REACTIE VAN JE. LEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
koud zatquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: wie is voor doktertje spelen met btja nee alleen als me oma mee mag in de keuken bt? nee moet huiswerk af als ik haren mag trekken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dus...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: wie is voor doktertje spelen met btja nee alleen als me oma mee mag in de keuken bt? nee moet huiswerk af als ik haren mag trekken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat is je puntquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
Ik heb genoeg foto's gezien van Allure_.
Zelfs ik was op tijd voor de picsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik prefereer een dictactuur waarin ik de baas ben, dus geen foto's voor jou reetveter. Als je je eerder had aangemeld hier had je honderden foto's van me kunnen zien. Maarja, toen lag jij nog in je luier...
Dokter.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: wie is voor doktertje spelen met bt
Je hebt gestemd op: ja
Goh doktertje, lang niet meer gedaan..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zou je willen dat het een versierpoging is?quote:
Wat is je punt?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd voor de pics
Ik niet voor die van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd voor de pics
Goh doktertje, nooit gedaan..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh doktertje, lang niet meer gedaan..
Gewoon jezelf warmfappen!quote:
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zou je willen dat het een versierpoging is?
pics?quote:
H&M wafel?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee
Maar je mag wel een H&M wafel voor me kopen, als ik die naar binnen krijg tenminste
...quote:
Dat ik op mijn 16e nog in mijn luiers liep hoeft niet iedereen te wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik prefereer een dictactuur waarin ik de baas ben, dus geen foto's voor jou reetveter. Als je je eerder had aangemeld hier had je honderden foto's van me kunnen zien. Maarja, toen lag jij nog in je luier...
Die komen morgen dan.quote:
Zij heet geen Kitty Sjaak.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.tweedehands.nu(...)7-zin-in-een-maagdje
Geil, dat wil ik dan ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt van die suikerwafels daar, mênnus lekker
Je mag wel meehelpen schoenen zoeken.
Wat doet ze dan op tweedehands.nu, hmm?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.tweedehands.nu(...)7-zin-in-een-maagdje
hang tieten -2quote:Op maandag 5 januari 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zij heet geen Kitty Sjaak.
Dat is Allison Angel van First Time Video Girls.
Alison Angel - Sex in The Rainquote:Op maandag 5 januari 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zij heet geen Kitty Sjaak.
Dat is Allison Angel van First Time Video Girls.
Bij de footlocker hebben ze van die schoenen met een groene onderkantquote:Op maandag 5 januari 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geil, dat wil ik dan ook.
Ik wil ook nieuwe schoenen.
Als Zotheid je gaat helpen schoenen kopen, kom je thuis met van die gelakte van Bommel-schoenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft een mieters geil accent.quote:
Nee, maar het was me niet duidelijk of de opmerking nou enorm sarcastisch was, of gewoon 'sincere'quote:
Grapje liefjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ik op mijn 16e nog in mijn luiers liep hoeft niet iedereen te weten
Ik vind Allison alleen erg matig. Je hebt een domme blondje look en een domme blondje look. Maar die domme blondje look van haar.quote:
Die wil ik dus inderdaad kopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als Zotheid je gaat helpen schoenen kopen, kom je thuis met van die gelakte van Bommel-schoenen.
Dat wil ik niet neequote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als Zotheid je gaat helpen schoenen kopen, kom je thuis met van die gelakte van Bommel-schoenen.
Liefje ik ben in de helft van de H&M's van de wereld geweest en ze hebben dus echt geen wafels he.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind haar wel prima te behapstukken. Echt slim lijkt ze me ook niet nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind Allison alleen erg matig. Je hebt een domme blondje look en een domme blondje look. Maar die domme blondje look van haar.
Kut ik bedoel de V&D natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje ik ben in de helft van de H&M's van de wereld geweest en ze hebben dus echt geen wafels he.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat wil ik niet nee
En als we een jas gaan zoeken kom ik thuis met zo'n wit laken wat ik ook in het laboratorium kan gebruiken
Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje ik ben in de helft van de H&M's van de wereld geweest en ze hebben dus echt geen wafels he.
Dat dus.quote:
Hier kan dat niet hequote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef afcajos het volgende:
Is gasturbine al de stad in om zwervers uit te lachen die gaan doodvriezen?
Feit is wel dat ze daar goede muziek draaienquote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
In Groningen is er trouwens ook een gay-clubiets voor de meet
Groningen, wat is dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
In Groningen is er trouwens ook een gay-clubiets voor de meet
Wat voor schoenen?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar dat is een meerjaren-plan_!
Pics? Ik ken ze natuurlijk niet allemaal bij naam.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind haar wel prima te behapstukken. Echt slim lijkt ze me ook niet nee.
Als ze een krant voor dr kut houdt als er bijna een vrouw langsloopt.
En lia19 dan?
is weer wat anders dan kampen hehquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier kan dat niet heZe zijn allemaal in huizen gestopt.
Oprecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar het was me niet duidelijk of de opmerking nou enorm sarcastisch was, of gewoon 'sincere'. Kan even niet op de Nederlandse vertaling komen.
Toch geen nike, poema of dat soort troep?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet wat voor schoenen, mijn smaak is nogal verneukt en raar
quote:
Ik had vorig jaar ook nog 40 paar schoenenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef afcajos het volgende:
Ik ken een 16 jarig verwend smaatje met 46 paar schoenen
Merk boeit niet, zolang ik ze maar mooi vind.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch geen nike, poema of dat soort troep?
Ik ken een 17-jarig verwend smaatje met tientallen schoenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef afcajos het volgende:
Ik ken een 16 jarig verwend smaatje met 46 paar schoenen
Gewone normale LEUKE (en daar zit em de moeilijkheid) sneakers ...quote:
de leere lampe ftwquote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit dus.
Ja ik wil ook wel een meet in ons aller Raalte organiserenMaar dat wordt niet wat denk ik
En nu heb je er nog maar 30?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook nog 40 paar schoenenmaar toen heb ik wat weggegooid.
Google~!!1quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pics? Ik ken ze natuurlijk niet allemaal bij naam.
Op mijn bedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef reetveter het volgende:
allure je foto komt eraanMet jos en jordeeeh
.quote:
Nu heb ik er nog maar 30 ja. En heb je maat 38, nee. Dus helaasquote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En nu heb je er nog maar 30?
Kan je niet een paar opsturen naar mij voor de winter?
Oprecht, juistem.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Oprecht.
En ik heb geen reden om sarcastisch te doen tegen jou.Al snap ik best dat "ik heb genoeg gezien van" nogal sarcastisch opgevat kan worden.
Gelukkig niet 38 nee want je zei ''kleine schoenmaat kleine penis''quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu heb ik er nog maar 30 ja. En heb je maat 38, nee. Dus helaas!
Je hebt zo'n winkel bij de selexyz daar. Hebben ze daar niks?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewone normale LEUKE (en daar zit em de moeilijkheid) sneakers ...
Wat voor soort? Sneakers of net of?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Merk boeit niet, zolang ik ze maar mooi vind.
Wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oprecht, juistem.
Oh, zeg Ananas..?
quote:
quote:
Hihi, kleine penis.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig niet 38 nee want je zei ''kleine schoenmaat kleine penis''
Nu ga ik een domme opmerking plaatsen:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt zo'n winkel bij de selexyz daar. Hebben ze daar niks?
Pics~!!!11quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
ananas, ik heb nog wel een oud paar bikkembergs voor je, mag je kopen.
Nee, in de stad. Tegenover de V&D.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ga ik een domme opmerking plaatsen:
bij de selexys bij de Haagsche?
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.quote:
Spreek jij BrauN eigenlijk nog wel eens?quote:
Sta jij er op dan? Ik zie 2 mensen en een bos haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Spreek jij BrauN eigenlijk nog wel eens?
Reetveter, wat een prachtige foto zeg. Jij mag wel mee! Maar alleen omdat je er als 15 uitziet, en ze je dan toch niet binnen laten daar![]()
.
Ik zag hem alleen op FOK! en hij is al lang niet meer geweest, dus nee. Had hem eigenlijk wel een keer tegen willen komen in de Skiehut in Tilburgquote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Spreek jij BrauN eigenlijk nog wel eens?
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.
Ja zeg ik tochquote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
Ja hallo, mag ik nou mee biseksuele spotten of wat
stuur ze naar mij, mij geloven ze welquote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik baal dat al de naieve meisjes in m'n msnlijst me niet meer geloven.
nb?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik baal dat al de naieve meisjes in m'n msnlijst me niet meer geloven.
Hmm, ik zal mijn msn lijst eens door speuren en kijken of ik hem nog heb. Wij waren altijd beste vrindenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zag hem alleen op FOK! en hij is al lang niet meer geweest, dus nee. Had hem eigenlijk wel een keer tegen willen komen in de Skiehut in Tilburg!
Nee, ik ben die middelste autistquote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en wie van die 3 josties is nou ananas, of staat ie er niet op ?
Is dat raar dan?quote:
Jordeeeh, feyenoordjos en rvquote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en wie van die 3 josties is nou ananas, of staat ie er niet op ?
Maar daar beleef ik dan geen plezier meer aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
stuur ze naar mij, mij geloven ze wel
Die heb ik niet op msn.quote:
Ik dacht dat je niet aan FOK!kers op msn deed, of zei je dat alleen tegen mij?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik zal mijn msn lijst eens door speuren en kijken of ik hem nog heb. Wij waren altijd beste vrinden. Ik had gehoord dat ie ging trouwen..
Ze had er twee toch op msn ofzo. Zei ze laatst.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet aan FOK!kers op msn deed, of zei je dat alleen tegen mij?![]()
![]()
Is z'n vriendin toevallig ook zwanger en ligt ze in coma?
waarom lig jij daartussen, hossel jij tegenwoordig mannetjes-mensen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik ben die middelste autist1 van mijn betere foto's wel.
Er gaat inmiddels wel een hele achterban mee, uiteraard om jou te supportenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Hai, Allure_. Ik wil wel met je mee naar een gaybar
. Wat vond je van die chick die ik je PMde
?
Reetveter, je hebt een ring om je duimquote:
Ik ga ook meee.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef reetveter het volgende:
Jos wij gaan wel gewoon naar de hoerenWe zijn niet welkom bij deze SC'ers
![]()
Ik stuur 'm nog wel een keer.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er gaat inmiddels wel een hele achterban mee, uiteraard om jou te supporten.
Ehm, die chick kan ik me even niet meer herinneren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reetveter, je hebt een ring om je duim. Dat is zooo vet, heb ik ook gehad
.
Jos doet me altijd aan iemand denken maar ik kan 't niet plaatsen.
Verkeerd gedacht. Alleen heule speciale mensen!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet aan FOK!kers op msn deed, of zei je dat alleen tegen mij?![]()
![]()
Is z'n vriendin toevallig ook zwanger en ligt ze in coma?
+1 scherp.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze had er twee toch op msn ofzo. Zei ze laatst.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom lig jij daartussen, hossel jij tegenwoordig mannetjes-mensen ?
Ik krijg hem ook niet afquote:Op maandag 5 januari 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reetveter, je hebt een ring om je duim. Dat is zooo vet, heb ik ook gehad
.
Jos doet me altijd aan iemand denken maar ik kan 't niet plaatsen.
oh jij noemt dat dus stoeien. Ik dacht ook al, lekker stoeien?! Voel ik ineens iets bij me kontquote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb je mn klb meet verslag niet gelezen?ik zat de hele middag al te zuipen, en kwam vrij bezopen bij ananas aan
dan ga je als gezonde hetero met elkaar op bed stoeien[ afbeelding ]
Samenvatting?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya iedereen.
Ik geloof dat er het 1 en ander uit te leggen is door mij.
Allereerst,
Mijn wel gemeende excuses dat het allemaal ZO uit de hand is gelopen.
Want dat is het, buiten alle proporties is het gaan lopen.
Daarbij wil ik graag zeggen dat ik er spijt van heb en blij ben dat het nu over is.
Het is allemaal begonnen toen ik hier een acount aanmaakte.
Ik wou gewoon lekker een beetje geinen op het forum en wat lol trappen.
Hier op internet kan je lekker doen alsof en een persoon spelen die je niet echt bent.
Zo is het begonnen,
en zo is Noorsbloed onstaan.
Als een gimmick en een spelletje om mij door de saaie nachten heen te helpen.
Naar mate de tijd verder ging en ik steeds meer betrokken werd op Fok!
Werd het grappiger om een watervast persoon neer te zetten en te kijken hoever het in godensnaam zou kunnen gaan voordat iemand er achter zou komen.
Ik ging er toen nog serieus van uit dat het een onschuldig iets zou blijven.
Wel iets waar mensen kwaad om werden, en zouden zijn.
Maar niet dat het zoiets als dit zou worden.
Langzamerhand werden de feiten die ik vertelde steeds raarder en ik dacht nog steeds dat er elk moment doorheen geprikt zou worden.
Op een gegeven moment is dit zijn eigen leven gaan leiden.
Wat begon met een gimmick en iets om gewoon later om te lachen is uitgegroeit tot een enorme rel.
Voor mijzelf en mijn geweten,
maar ook voor de mensen die erbij betrokken waren.
En voor mijn vriendin.
Die wist dat ik stom bezig was en mij gewaarschuwt had ermee te stoppen.
Ik heb NOOIT maar dan ook nooit de intentie gehad om het zover te laten komen,
om het te laten escaleren tot wat het is geworden.
Maar het is wel gebeurd.
En of jullie het geloven of niet,
ik heb er extreem veel spijt van dat het zo is gelopen.
Omdat er hier mensen zitten die dit niet hebben verdient en die altijd goed en aardig voor mij zijn geweest.
Ik wil hier ook enkele mensen apart mijn oprechte excuses aanbieden.
Gers: Sorry voor alles, en voor de kosten die je uiteraard terug krijgt.
Kali en dave : Het was een gimmick maar jullie lagen mij echt aan het hart,
en ik heb er extreem veel spijt van dat het zo is gelopen.
Devvie, Zotheid, Fas en BT : ook jullie een extreem sorry van mij.
Ik had nooit voor mogelijkheid gehouden dat het zo uit de hand zou lopen.
Voor de andere mensen in de SC en in R&P:
Oprecht gemeend het spijt mij.
Dat ik het zo ver heb laten komen en dat het zover is gegaan.
Ook wil ik graag nog even iets zeggen als afsluiting:
Ja ik zat fout
Ja ik ben een ongelovelijke zieke eikel geweest in dit alles.
Maar dat was ik.
En als jullie iemand ervoor willen pakken,
www.hyves.nl/veskander
Pak dan mijn hyves.
Maar ik wil jullie vragen of jullie alsjeblieft willen stoppen met het berichten erover op de hyves van mijn vriendin.
Ze heeft er verder echt NIETS mee te maken en ik heb ( logisch ) ook ruzie met haar over dit feit.
Dus alsjeblieft, en als het moet smeek ik.
Laat haar er buiten
Verder verwacht ik niets,
Sorry zal niet genoeg zijn voor het feit wat er gebeurd is.
Maar meer kan ik niet bieden.
Noorsbloed
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya iedereen.
Allereerst,
Daarbij wil ik graag zeggen dat ik er spijt van heb en blij ben dat het nu over is.
Hier op internet kan je lekker doen alsof en een persoon spelen die je niet echt bent.
Zo is het begonnen,
Werd het grappiger om een watervast persoon neer te zetten en te kijken hoever het in godensnaam zou kunnen gaan voordat iemand er achter zou komen.
Langzamerhand werden de feiten die ik vertelde steeds raarder en ik dacht nog steeds dat er elk moment doorheen geprikt zou worden.
Wat begon met een gimmick en iets om gewoon later om te lachen is uitgegroeit tot een enorme rel.
En voor mijn vriendin.
Maar het is wel gebeurd.
Omdat er hier mensen zitten die dit niet hebben verdient en die altijd goed en aardig voor mij zijn geweest.
Ja ik zat fout
Maar dat was ik.
www.hyves.nl/veskander
Pak dan mijn hyves.
Maar ik wil jullie vragen of jullie alsjeblieft willen stoppen met het berichten erover op de hyves van mijn vriendin.
Ze heeft er verder echt NIETS mee te maken en ik heb ( logisch ) ook ruzie met haar over dit feit.
Laat haar er buiten
Noorsbloed
je ziet er anders aardig nuchter uit hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb je mn klb meet verslag niet gelezen?ik zat de hele middag al te zuipen, en kwam vrij bezopen bij ananas aan
dan ga je als gezonde hetero met elkaar op bed stoeien[ afbeelding ]
Bladiebla.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya iedereen.
Allereerst,
Zo is het begonnen,
En voor mijn vriendin.
Maar het is wel gebeurd.
Ja ik zat fout
Maar dat was ik.
www.hyves.nl/veskander
Pak dan mijn hyves.
Laat haar er buiten
Noorsbloed
Hij versierde een milf in de treinquote:Op maandag 5 januari 2009 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
je ziet er anders aardig nuchter uit hoor
Dat is samenvattend ook wel mijn gedachten jaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
hahah![]()
Ik vond het achteraf wel een kekke actie gek, zo zie je maar dat je zo mensen op kan lichten, ze wilden al geld doneren
![]()
![]()
![]()
Maar je bent wel een sukkel.
een trieste pathalogische leugenaarquote:
quote:
ik begrijp het niet..... dus het was allemaal een grap ? =oquote:Op maandag 5 januari 2009 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
hahah![]()
Ik vond het achteraf wel een kekke actie gek, zo zie je maar dat je zo mensen op kan lichten, ze wilden al geld doneren
![]()
![]()
![]()
Maar je bent wel een sukkel.
Lul niet manquote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij versierde een milf in de treinEn dan zoeen waar je dronken voor moet zijn.
Als ik zon verhaal had opgehangen had ik serieus niet met mijzelf kunnen levenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Hij geeft toe dat een ie een ontzettende dickface is, en wil zichzelf weer inlikken bij de SC zodat ie geen schuldgevoel meer heeft.
Je pik hing al uit je broek man!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lul niet manik imponeerde haar enkele ff met wat info over een forum meet
wat wel uberkansloos was. Maar volgens mij had ik haar wel kunnen palen in het wchokje.
Gers pakt hem met zijn sv.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Gers: Sorry voor alles, en voor de kosten die je uiteraard terug krijgt.Gers
_!!!!!
Gers, mag ik 10 euro, ik moet medicijnen kopen anders ga ik dood.
Haha, preciesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Hij geeft toe dat een ie een ontzettende dickface is, en wil zichzelf weer inlikken bij de SC zodat ie geen schuldgevoel meer heeft.
christus koning zegquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef reetveter het volgende:
holy fucker, ik tel hier 32 cola flessen
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
_!!!!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Laat haar er buiten
Noorsbloed
als je zoiets doet heb je ook wel een serieus probleemquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom nemen jullie het allemaal zo serieus?
kopje koffie inspecteur vlijmscherp?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
Dus zijn vriendin ligt helemaal niet in coma ofzo ?
jah is goed, ik lust wel een kopjequote:
Mensen die aandacht vragen op forum en erge dingen verzinnenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Als gers zijn geld niet terugwilt, mag ik het dan?
En waarom zouden we dat geloven?quote:Maar ik wil jullie vragen of jullie alsjeblieft willen stoppen met het berichten erover op de hyves van mijn vriendin.
Laat haar er buiten
LOISquote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef afcajos het volgende:
owja, NB 23, zn chick 17dat scheelt 6 jaar, dat betekend dat ik gewoon een 15 jarige mag
Collegaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Fas, die foto had ik trouwens nog nooit gezien. Maar wie is dat dan?
JAquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Collega. Vind haar alleen heel knap
. Wat vind jij
?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
_!!!!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
iemand alberto al gebeld?
ON GE LOVE LIJK
DAT DIT ZOMAAR KAN OP FOK
Grof !quote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
Waaaacht, heeft gers serieus geld gedokt?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
iemand alberto al gebeld?
ON GE LOVE LIJK
DAT DIT ZOMAAR KAN OP FOK
pics or it didn't happenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Collega. Vind haar alleen heel knap
. Wat vind jij
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |