quote:
quote:
Hier is het wel -17 vannacht hè.quote:
Boven op elkaar gaan liggen en dan sneeuwengeltjes makenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen? We hebben sneeuwengeltjes gemaakt jwt.
Mag ik dan kleding voor jou kopen.quote:
ik niet, want dat haalt de magie van je afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Pfff, alsof -17 zo erg is.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier is het wel -17 vannacht hè.
Zaterdag al geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er morgen mee winkelen in Amsterdam?
Dat zie ik morgen wel.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ik niet, want dat haalt de magie van je af
HIHIHI GEVATTE REACTIE VAN JE. LEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
koud zatquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: wie is voor doktertje spelen met btja nee alleen als me oma mee mag in de keuken bt? nee moet huiswerk af als ik haren mag trekken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dus...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: wie is voor doktertje spelen met btja nee alleen als me oma mee mag in de keuken bt? nee moet huiswerk af als ik haren mag trekken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat is je puntquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
Ik heb genoeg foto's gezien van Allure_.
Zelfs ik was op tijd voor de picsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik prefereer een dictactuur waarin ik de baas ben, dus geen foto's voor jou reetveter. Als je je eerder had aangemeld hier had je honderden foto's van me kunnen zien. Maarja, toen lag jij nog in je luier...
Dokter.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: wie is voor doktertje spelen met bt
Je hebt gestemd op: ja
Goh doktertje, lang niet meer gedaan..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zou je willen dat het een versierpoging is?quote:
Wat is je punt?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd voor de pics
Ik niet voor die van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd voor de pics
Goh doktertje, nooit gedaan..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh doktertje, lang niet meer gedaan..
Gewoon jezelf warmfappen!quote:
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zou je willen dat het een versierpoging is?
pics?quote:
H&M wafel?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee
Maar je mag wel een H&M wafel voor me kopen, als ik die naar binnen krijg tenminste
...quote:
Dat ik op mijn 16e nog in mijn luiers liep hoeft niet iedereen te wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik prefereer een dictactuur waarin ik de baas ben, dus geen foto's voor jou reetveter. Als je je eerder had aangemeld hier had je honderden foto's van me kunnen zien. Maarja, toen lag jij nog in je luier...
Die komen morgen dan.quote:
Zij heet geen Kitty Sjaak.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.tweedehands.nu(...)7-zin-in-een-maagdje
Geil, dat wil ik dan ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt van die suikerwafels daar, mênnus lekker
Je mag wel meehelpen schoenen zoeken.
Wat doet ze dan op tweedehands.nu, hmm?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.tweedehands.nu(...)7-zin-in-een-maagdje
hang tieten -2quote:Op maandag 5 januari 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zij heet geen Kitty Sjaak.
Dat is Allison Angel van First Time Video Girls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |