Dat zie ik morgen wel.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ik niet, want dat haalt de magie van je af
HIHIHI GEVATTE REACTIE VAN JE. LEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
koud zatquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: wie is voor doktertje spelen met btja nee alleen als me oma mee mag in de keuken bt? nee moet huiswerk af als ik haren mag trekken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dus...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: wie is voor doktertje spelen met btja nee alleen als me oma mee mag in de keuken bt? nee moet huiswerk af als ik haren mag trekken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat is je puntquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
Ik heb genoeg foto's gezien van Allure_.
Zelfs ik was op tijd voor de picsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik prefereer een dictactuur waarin ik de baas ben, dus geen foto's voor jou reetveter. Als je je eerder had aangemeld hier had je honderden foto's van me kunnen zien. Maarja, toen lag jij nog in je luier...
Dokter.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: wie is voor doktertje spelen met bt
Je hebt gestemd op: ja
Goh doktertje, lang niet meer gedaan..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef dagdag het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zou je willen dat het een versierpoging is?quote:
Wat is je punt?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd voor de pics
Ik niet voor die van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd voor de pics
Goh doktertje, nooit gedaan..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh doktertje, lang niet meer gedaan..
Gewoon jezelf warmfappen!quote:
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zou je willen dat het een versierpoging is?
pics?quote:
H&M wafel?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee
Maar je mag wel een H&M wafel voor me kopen, als ik die naar binnen krijg tenminste
...quote:
Dat ik op mijn 16e nog in mijn luiers liep hoeft niet iedereen te wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik prefereer een dictactuur waarin ik de baas ben, dus geen foto's voor jou reetveter. Als je je eerder had aangemeld hier had je honderden foto's van me kunnen zien. Maarja, toen lag jij nog in je luier...
Die komen morgen dan.quote:
Zij heet geen Kitty Sjaak.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.tweedehands.nu(...)7-zin-in-een-maagdje
Geil, dat wil ik dan ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt van die suikerwafels daar, mênnus lekker
Je mag wel meehelpen schoenen zoeken.
Wat doet ze dan op tweedehands.nu, hmm?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.tweedehands.nu(...)7-zin-in-een-maagdje
hang tieten -2quote:Op maandag 5 januari 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zij heet geen Kitty Sjaak.
Dat is Allison Angel van First Time Video Girls.
Alison Angel - Sex in The Rainquote:Op maandag 5 januari 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zij heet geen Kitty Sjaak.
Dat is Allison Angel van First Time Video Girls.
Bij de footlocker hebben ze van die schoenen met een groene onderkantquote:Op maandag 5 januari 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geil, dat wil ik dan ook.
Ik wil ook nieuwe schoenen.
Als Zotheid je gaat helpen schoenen kopen, kom je thuis met van die gelakte van Bommel-schoenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft een mieters geil accent.quote:
Nee, maar het was me niet duidelijk of de opmerking nou enorm sarcastisch was, of gewoon 'sincere'quote:
Grapje liefjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ik op mijn 16e nog in mijn luiers liep hoeft niet iedereen te weten
Ik vind Allison alleen erg matig. Je hebt een domme blondje look en een domme blondje look. Maar die domme blondje look van haar.quote:
Die wil ik dus inderdaad kopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als Zotheid je gaat helpen schoenen kopen, kom je thuis met van die gelakte van Bommel-schoenen.
Dat wil ik niet neequote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als Zotheid je gaat helpen schoenen kopen, kom je thuis met van die gelakte van Bommel-schoenen.
Liefje ik ben in de helft van de H&M's van de wereld geweest en ze hebben dus echt geen wafels he.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind haar wel prima te behapstukken. Echt slim lijkt ze me ook niet nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind Allison alleen erg matig. Je hebt een domme blondje look en een domme blondje look. Maar die domme blondje look van haar.
Kut ik bedoel de V&D natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje ik ben in de helft van de H&M's van de wereld geweest en ze hebben dus echt geen wafels he.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat wil ik niet nee
En als we een jas gaan zoeken kom ik thuis met zo'n wit laken wat ik ook in het laboratorium kan gebruiken
Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje ik ben in de helft van de H&M's van de wereld geweest en ze hebben dus echt geen wafels he.
Dat dus.quote:
Hier kan dat niet hequote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef afcajos het volgende:
Is gasturbine al de stad in om zwervers uit te lachen die gaan doodvriezen?
Feit is wel dat ze daar goede muziek draaienquote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
In Groningen is er trouwens ook een gay-clubiets voor de meet
Groningen, wat is dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
In Groningen is er trouwens ook een gay-clubiets voor de meet
Wat voor schoenen?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar dat is een meerjaren-plan_!
Pics? Ik ken ze natuurlijk niet allemaal bij naam.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind haar wel prima te behapstukken. Echt slim lijkt ze me ook niet nee.
Als ze een krant voor dr kut houdt als er bijna een vrouw langsloopt.
En lia19 dan?
is weer wat anders dan kampen hehquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier kan dat niet heZe zijn allemaal in huizen gestopt.
Oprecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar het was me niet duidelijk of de opmerking nou enorm sarcastisch was, of gewoon 'sincere'. Kan even niet op de Nederlandse vertaling komen.
Toch geen nike, poema of dat soort troep?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet wat voor schoenen, mijn smaak is nogal verneukt en raar
quote:
Ik had vorig jaar ook nog 40 paar schoenenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef afcajos het volgende:
Ik ken een 16 jarig verwend smaatje met 46 paar schoenen
Merk boeit niet, zolang ik ze maar mooi vind.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch geen nike, poema of dat soort troep?
Ik ken een 17-jarig verwend smaatje met tientallen schoenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef afcajos het volgende:
Ik ken een 16 jarig verwend smaatje met 46 paar schoenen
Gewone normale LEUKE (en daar zit em de moeilijkheid) sneakers ...quote:
de leere lampe ftwquote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit dus.
Ja ik wil ook wel een meet in ons aller Raalte organiserenMaar dat wordt niet wat denk ik
En nu heb je er nog maar 30?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook nog 40 paar schoenenmaar toen heb ik wat weggegooid.
Google~!!1quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pics? Ik ken ze natuurlijk niet allemaal bij naam.
Op mijn bedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef reetveter het volgende:
allure je foto komt eraanMet jos en jordeeeh
.quote:
Nu heb ik er nog maar 30 ja. En heb je maat 38, nee. Dus helaasquote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En nu heb je er nog maar 30?
Kan je niet een paar opsturen naar mij voor de winter?
Oprecht, juistem.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Oprecht.
En ik heb geen reden om sarcastisch te doen tegen jou.Al snap ik best dat "ik heb genoeg gezien van" nogal sarcastisch opgevat kan worden.
Gelukkig niet 38 nee want je zei ''kleine schoenmaat kleine penis''quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu heb ik er nog maar 30 ja. En heb je maat 38, nee. Dus helaas!
Je hebt zo'n winkel bij de selexyz daar. Hebben ze daar niks?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewone normale LEUKE (en daar zit em de moeilijkheid) sneakers ...
Wat voor soort? Sneakers of net of?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Merk boeit niet, zolang ik ze maar mooi vind.
Wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oprecht, juistem.
Oh, zeg Ananas..?
quote:
quote:
Hihi, kleine penis.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig niet 38 nee want je zei ''kleine schoenmaat kleine penis''
Nu ga ik een domme opmerking plaatsen:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt zo'n winkel bij de selexyz daar. Hebben ze daar niks?
Pics~!!!11quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
ananas, ik heb nog wel een oud paar bikkembergs voor je, mag je kopen.
Nee, in de stad. Tegenover de V&D.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ga ik een domme opmerking plaatsen:
bij de selexys bij de Haagsche?
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.quote:
Spreek jij BrauN eigenlijk nog wel eens?quote:
Sta jij er op dan? Ik zie 2 mensen en een bos haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |