.quote:
Nu heb ik er nog maar 30 ja. En heb je maat 38, nee. Dus helaasquote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En nu heb je er nog maar 30?
Kan je niet een paar opsturen naar mij voor de winter?
Oprecht, juistem.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Oprecht.
En ik heb geen reden om sarcastisch te doen tegen jou.Al snap ik best dat "ik heb genoeg gezien van" nogal sarcastisch opgevat kan worden.
Gelukkig niet 38 nee want je zei ''kleine schoenmaat kleine penis''quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu heb ik er nog maar 30 ja. En heb je maat 38, nee. Dus helaas!
Je hebt zo'n winkel bij de selexyz daar. Hebben ze daar niks?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewone normale LEUKE (en daar zit em de moeilijkheid) sneakers ...
Wat voor soort? Sneakers of net of?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Merk boeit niet, zolang ik ze maar mooi vind.
Wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oprecht, juistem.
Oh, zeg Ananas..?
quote:
quote:
Hihi, kleine penis.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig niet 38 nee want je zei ''kleine schoenmaat kleine penis''
Nu ga ik een domme opmerking plaatsen:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt zo'n winkel bij de selexyz daar. Hebben ze daar niks?
Pics~!!!11quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
ananas, ik heb nog wel een oud paar bikkembergs voor je, mag je kopen.
Nee, in de stad. Tegenover de V&D.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ga ik een domme opmerking plaatsen:
bij de selexys bij de Haagsche?
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.quote:
Spreek jij BrauN eigenlijk nog wel eens?quote:
Sta jij er op dan? Ik zie 2 mensen en een bos haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |