10 cm sneeuw hier whhehehehehquote:
Die fokawards toch?quote:
Ik kon me nog inhouden. Dat zou overigens wel een deksels pikante situatie hebben opgeleverd! Zie je het voor je? Ineens zo fappen in de bus!!11!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En toen je aan mij dacht ging je ook mênnus hard fappen in de bus?
Jij wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom toch wel geschoold over of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er al jaren niet meer geweest, maar het was toen wel leuk.quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe maak ik een Poll ?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Jij wil met mij mee en niet anderom.
Hilarisch, niet?quote:
Alleen maar grijze prutsneeuw en vastgestampte op-je-bek-glij sneeuw hierquote:
Hopelijk ga jij dan ook vaak op je bek.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alleen maar grijze prutsneeuw en vastgestampte op-je-bek-glij sneeuw hier_!
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij dan ook vaak op je bek.
Het openluchtmuseum...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
`Hey Ananas, waar is die foto gemaakt. In de keuken van het openluchtmuseum?
Bwheheh. Ik viel bijna toen ik naar school reed. Een meisje uit mijn klas helemaalquote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
JALOERS![]()
![]()
![]()
![]()
Hier maar freaking 3ccm vanochtend, en ondertussen nog maar 1 ofzo
Ik ben vandaag niet op m'n bek gegaanquote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Das best wel kutquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bwheheh. Ik viel bijna toen ik naar school reed. Een meisje uit mijn klas helemaal_!
Moest ze een telaatbriefje halen en toen ging ze maar opeens naar huisnu hoor ik net dat ze haar enkel gebroken heeft
![]()
Ja, doeeei met je pollquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef reetveter het volgende:
Poll: Wie wil er allemaal een foto van Allure_ zien?Ik Ik niet Ik niet want ik ben homo Ik wel want ik ben homo
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DIE WAS VOOR FAS VERDOMMEquote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt gestemd op: Ik wel want ik ben homo
SJIT IK KLIKTE MIS
WILKO TEWEIN, ANITAHELD!!quote:
klootzak, ik heb stage en m'n ov nog niet binnen, dus wordt hem nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er morgen mee winkelen in Amsterdam?
Gaan we dan zo naar de Magna Plaza?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Sneeuwpoppen? We hebben sneeuwengeltjes gemaakt jwt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das best wel kut![]()
maar wel veeeheeet
hoeveel sneeuwpoppen met chimeid-klasgenoten heb je gebouwd
Is goedquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we dan zo naar de Magna Plaza?
EN de selexyz bij jullie is ook veul geiler!
quote:
quote:
Hier is het wel -17 vannacht hè.quote:
Boven op elkaar gaan liggen en dan sneeuwengeltjes makenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen? We hebben sneeuwengeltjes gemaakt jwt.
Mag ik dan kleding voor jou kopen.quote:
ik niet, want dat haalt de magie van je afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Pfff, alsof -17 zo erg is.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier is het wel -17 vannacht hè.
Zaterdag al geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |