Whehehhehe.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
POST DIE FOTO VAN ANANAS, IK KAN HET NIET ZIEN

quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die op MSN een spelletje wil spelen?

Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.quote:

Thanx for the infoquote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik moest een boer laten en hoesten tegelijk.

VERKAPTEHOUMIJWARMPOST!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Allure_ wist je dat het hier -17 gaat vriezen bij ons

Nee, postenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, post ik me foto kan het niet meer
ja nu is het feestje afgelopen he
 !
! . Gaan wij wel met z'n allen, en blijf jij hier alleen
. Gaan wij wel met z'n allen, en blijf jij hier alleen  .
.

Waarom datquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.

Verkapt-ik-wilquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die op MSN een spelletje wil spelen?

Voel ik niks van!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Allure_ wist je dat het hier -17 gaat vriezen bij ons

sjef hoelenpapersquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.

Moeten de modder-eters doenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Elmostyle het volgende:
Waarom wordt deze topic niet centraalmaar oke
Morgen tot 12 uur les

Ik tot 3quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Elmostyle het volgende:
Waarom wordt deze topic niet centraalmaar oke
Morgen tot 12 uur les
 meneertje de leraar dacht even leuk te zijn door een extra lesje erin te pleuren
 meneertje de leraar dacht even leuk te zijn door een extra lesje erin te pleuren  

) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.
) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.

hihiquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik tot 3meneertje de leraar dacht even leuk te zijn door een extra lesje erin te pleuren
 das kut
 das kut

Hihiquote:

Alsof ik alles geloof.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom dat
Ik heb 1000000x gezegd dat je geen student bent en ik wel

En toen je aan mij dacht ging je ook mênnus hard fappen in de bus?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zat vandaag in de bus (106 voor de geïnteresseerden) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.

quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, posten!
Nouja, anders mag je gewoon niet mee. Gaan wij wel met z'n allen, en blijf jij hier alleen
.

Maar ik weet ook heul niet hoe jij eruit ziet

Zullen we morgen op de hofvijver gaan schaatsen?quote:

Moet een fan van hem zijn geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zat vandaag in de bus (106 voor de geïnteresseerden) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.

Is dat leuk daar, ja?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we morgen op de hofvijver gaan schaatsen?
Ik wil weer een keer schaatsen in de uithof.

madre me quiero un frikandelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:

Doet er niet toe. Jij wil met mij mee en niet anderomquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]

.
.

Nee.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |