Whehehhehe.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
POST DIE FOTO VAN ANANAS, IK KAN HET NIET ZIEN
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die op MSN een spelletje wil spelen?
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.quote:
Thanx for the infoquote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik moest een boer laten en hoesten tegelijk.
VERKAPTEHOUMIJWARMPOST!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Allure_ wist je dat het hier -17 gaat vriezen bij ons
Nee, postenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, post ik me foto kan het niet meer
ja nu is het feestje afgelopen he
Waarom datquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.
Verkapt-ik-wilquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die op MSN een spelletje wil spelen?
Voel ik niks van!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Allure_ wist je dat het hier -17 gaat vriezen bij ons
sjef hoelenpapersquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik had bij jou zo het beeld van een 30+ er die de heule tijd, bij zijn moeke thuis, voor de tv zat met chips in z'n baard.
Moeten de modder-eters doenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Elmostyle het volgende:
Waarom wordt deze topic niet centraalmaar oke
Morgen tot 12 uur les
Ik tot 3quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Elmostyle het volgende:
Waarom wordt deze topic niet centraalmaar oke
Morgen tot 12 uur les
hihiquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik tot 3meneertje de leraar dacht even leuk te zijn door een extra lesje erin te pleuren
Hihiquote:
Alsof ik alles geloof.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom dat
Ik heb 1000000x gezegd dat je geen student bent en ik wel
En toen je aan mij dacht ging je ook mênnus hard fappen in de bus?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zat vandaag in de bus (106 voor de geïnteresseerden) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, posten!
Nouja, anders mag je gewoon niet mee. Gaan wij wel met z'n allen, en blijf jij hier alleen
.
Zullen we morgen op de hofvijver gaan schaatsen?quote:
Moet een fan van hem zijn geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zat vandaag in de bus (106 voor de geïnteresseerden) en toen stond er op de muur van de bus D_A gekrast. Dus ik dacht meteen aan De_Anas, en ik ging thuis frituren.
Is dat leuk daar, ja?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we morgen op de hofvijver gaan schaatsen?
Ik wil weer een keer schaatsen in de uithof.
madre me quiero un frikandelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |