quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Spreek jij BrauN eigenlijk nog wel eens?
Reetveter, wat een prachtige foto zeg. Jij mag wel mee! Maar alleen omdat je er als 15 uitziet, en ze je dan toch niet binnen laten daar![]()
.
Ik zag hem alleen op FOK! en hij is al lang niet meer geweest, dus nee. Had hem eigenlijk wel een keer tegen willen komen in de Skiehut in Tilburgquote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Spreek jij BrauN eigenlijk nog wel eens?
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Posten van foto zonder toestemming, ik heb een TR gedaan.
Ja zeg ik tochquote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
Ja hallo, mag ik nou mee biseksuele spotten of wat
stuur ze naar mij, mij geloven ze welquote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik baal dat al de naieve meisjes in m'n msnlijst me niet meer geloven.
nb?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik baal dat al de naieve meisjes in m'n msnlijst me niet meer geloven.
Hmm, ik zal mijn msn lijst eens door speuren en kijken of ik hem nog heb. Wij waren altijd beste vrindenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zag hem alleen op FOK! en hij is al lang niet meer geweest, dus nee. Had hem eigenlijk wel een keer tegen willen komen in de Skiehut in Tilburg!
Nee, ik ben die middelste autistquote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en wie van die 3 josties is nou ananas, of staat ie er niet op ?
Is dat raar dan?quote:
Jordeeeh, feyenoordjos en rvquote:Op maandag 5 januari 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en wie van die 3 josties is nou ananas, of staat ie er niet op ?
Maar daar beleef ik dan geen plezier meer aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
stuur ze naar mij, mij geloven ze wel
Die heb ik niet op msn.quote:
Ik dacht dat je niet aan FOK!kers op msn deed, of zei je dat alleen tegen mij?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik zal mijn msn lijst eens door speuren en kijken of ik hem nog heb. Wij waren altijd beste vrinden. Ik had gehoord dat ie ging trouwen..
Ze had er twee toch op msn ofzo. Zei ze laatst.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet aan FOK!kers op msn deed, of zei je dat alleen tegen mij?![]()
![]()
Is z'n vriendin toevallig ook zwanger en ligt ze in coma?
waarom lig jij daartussen, hossel jij tegenwoordig mannetjes-mensen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik ben die middelste autist1 van mijn betere foto's wel.
Er gaat inmiddels wel een hele achterban mee, uiteraard om jou te supportenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Hai, Allure_. Ik wil wel met je mee naar een gaybar
. Wat vond je van die chick die ik je PMde
?
Reetveter, je hebt een ring om je duimquote:
Ik ga ook meee.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef reetveter het volgende:
Jos wij gaan wel gewoon naar de hoerenWe zijn niet welkom bij deze SC'ers
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |