quote:[..] niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" [..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Empje het volgende:
RIK wat doe je nou!!!!Vond je het niet fijn!?
![]()
![]()
![]()
Hier was het nog zeer geloofwaardig.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Hallo
ik ben 24, gisteravond voor het eerst seks gehad met een meisje.
Hier niet meerquote:dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen"
Ooooooh....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
zo van AAHHHH RIK RIK RIK (das m'n naam),
Zeker wetenquote:
helaas zei ze dat dus echt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hier was het nog zeer geloofwaardig.
[..]
Hier niet meer.
Je geeft die bejaarde teef waar je op hebt zitten rijden dus gewoon een hartverzakking.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
helaas zei ze dat dus echt.
ze begon een heel verhaal over hoe haar hart altijd zo leeg had gevoeld, en over hoe ze wel eens seks had gehad met een jongen maar dan was ze alleen "daaronder" klaargekomen en had ze er verder niets bij gevoeld. Nu had ze het orgasme ook in haar hart gevoeld zei ze, dat eerst leeg was maar er zat nu zoveel brandend verlangen in naar mij en naar mijn warme lichaam dat ze de hele nacht wel tegen me aan wilde liggen...nou ja hier houd ik op want ik word misselijk van dat zweefteefgezever!!!
Maar hoe de fuck kan haar kut minder hebben aangevoeld dan je eigen handquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze begon een heel verhaal over hoe haar hart altijd zo leeg had gevoeld, en over hoe ze wel eens seks had gehad met een jongen maar dan was ze alleen "daaronder" klaargekomen en had ze er verder niets bij gevoeld. Nu had ze het orgasme ook in haar hart gevoeld zei ze, dat eerst leeg was maar er zat nu zoveel brandend verlangen in naar mij en naar mijn warme lichaam dat ze de hele nacht wel tegen me aan wilde liggen...nou ja hier houd ik op want ik word misselijk van dat zweefteefgezever!!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd al gedacht dat ik seks niet leuk zou vinden maar dat is hierbij dus bevestigd. Ik had het gewoon niet moeten proberen, 't is alsof je cocaïne probeert, 't even enorm lekker vindt en er daarna achterkomt dat het echt een kutervaring was.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
24 en net maagd af. Jij bent er niet voor in de wieg gelegd.
Nee ik kreeg er zelfs gratis een hele beschrijving bij.quote:
Je had een oogje op TS?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dus aseksueel. Kan. Lijkt mij een leeg bestaan, in mijn hart en in mijn vagina.
Nee. Ik voel vaak teveel mee.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, jij bent gewend dat het beeld zwart wordt na het klaarkomen, en dat je gewoon op kruisje klikt en een handdoek pakt. Zo ging dat helaas even niet.
Waar is het origineel bedoel je.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef m0m0 het volgende:
Ff serieus, dit kan toch niet waar zijn.. Waar is de lemming!!
Bied jij nu je anus aanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Heretic het volgende:
Probeer eens een mannenanus, zo te horen is dat een geschiktere optie voor TS... Rechterhand beter dan een kutje....Grapjas
Mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Nee hoor, zij doorlullen, 20 minuten lang over de liefde, dat ze van me houdt, dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen"
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Om maar wat toe te voegen aan het topic:
Nee kijk het was wel lekker strak enzo, het trok allemaal wel fijn samen daaronder, en ik kwam ook wel hard klaar, maar het was niet fijn...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Okay, ik ben eruit, dit is fake.
Het is gewoon onmogelijk dat je eigen hand fijner is dan een kutje, dat is iets dat alleen een maagd kan beweren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit
Wordt je sochtends dan niet plakkend wakkerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee kijk het was wel lekker strak enzo, het trok allemaal wel fijn samen daaronder, en ik kwam ook wel hard klaar, maar het was niet fijn...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.
jaja stop nu maar weer. dwaasquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
ja begrijp me niet verkeerd, het was wel lekker hoor, die combinatie van strak en nat, en bovendien is het geil om zo'n vrouw naakt voor je te zien liggen.
ze is geen vetrol trouwens.
alleen ik moet zeggen, als ik mezelf aftrek dan kom ik echt volledig trillend en schuddend tot mijn hoogtepunt en voel ik het door mijn hele lichaam. nu was het meer botte opwinding, en zat er geen diepgang bij, misschien was het meer een adrenalineorgasme.
Post eens een foto van haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
ja begrijp me niet verkeerd, het was wel lekker hoor, die combinatie van strak en nat, en bovendien is het geil om zo'n vrouw naakt voor je te zien liggen.
alleen ik moet zeggen, als ik mezelf aftrek dan kom ik echt volledig trillend en schuddend tot mijn hoogtepunt en voel ik het door mijn hele lichaam. nu was het meer botte opwinding, en zat er geen diepgang bij, misschien was het meer een adrenalineorgasme.
Tyf op, lemmingnoob.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dusss...
Maar.. ben jij er niet zo een die een vinger in z'n reet stopt tijdens het aftrekken? Misschien miste dat.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
Hierbij schoot ik in de lach dusquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Oh lieverd dat was zo fijn, ik wil bij je zijn, ik ben zo graag bij je, houd me vast, kom bij me, houd me de hele nacht lekker warm, ik had zoiets van mens donder op mijn bed uit dan ga ik me aftrekken !!! Mijn eigen hand om mijn lul was fijner dan dat gedoe van net...
Laat haar jou dan aftrekkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
Maar dat is best wel geil hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Maar.. ben jij er niet zo een die een vinger in z'n reet stopt tijdens het aftrekken? Misschien miste dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Gewoon blijven proberen, op een gegeven moment kom je wel een meid tegen die je nog beter klaar kan laten komen dan je rechterhandquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
hij mist gewoon de vinger in zijn anus!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, op een gegeven moment kom je wel een meid tegen die je nog beter klaar kan laten komen dan je rechterhand
waarom ook nietquote:
2 jaar geledenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
ik heb wel evn een balkje voor haar ogen gezet anders vind ik het ook zo lullig
dit is op een dagje uit in België een aantal maanden terug
[ afbeelding ]
een jaar en een aantal maanden geleden?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[ afbeelding ]
Dat balkje ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[ afbeelding ]
Eh nee in juli van 2008 was het.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Shoombak het volgende:
[..]
een jaar en een aantal maanden geleden?
Indd alsof dat wat boeitquote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Dat balkje ook!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OMG DAT IS MIJN VRIENDIN EIKEL!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[afbeelding]
Whehe ik las shake-spearquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef -J-D- het volgende:
"Er is geen kut die zo fijn spant, als je eigen rechterhand"
© Shakespeare
Ja want je rechterhand zal je ongetwijfeld veel diepgang bieden.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
OMG DAT IS MIJN VRIENDIN EIKEL! [ afbeelding ]![]()
~!!!!!!!!!!!!
Dat balkje representeert het lege in haar hoofd?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[ afbeelding ]
Ze was leeg in haar hart joh! Niet haar hoofd! Hoe kom je erbij?!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat balkje representeert het lege in haar hoofd?
i'll hit herquote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ze was leeg in haar hart joh! Niet haar hoofd! Hoe kom je erbij?!
HOU OP! HAAL DIE FOTO'S WEG EN BLIJF MET JE FIKKEN VAN MIJN VRIENDIN AFquote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[afbeelding]
Deze opmerkingquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef leetzors het volgende:
WAT DE FUCK
enneh 24 en zo te horen begrijp je vrouwe voor geen KUT (hahahah snap je m, leuke grap he)
Er zit wat op je lip!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef sourcy het volgende:
ts, ik kan je wel leren wat echte diepgang is![]()
![]()
![]()
Inderdaad, er ontbreekt nog een balk voor een kruis.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Shigeru het volgende:
"Zij begon wat te strelen, zo bij mijn kruis in de buurt"
Hoe kan ze je kruis vinden met zo'n balk voor d'r ogen?
Blond wtfquote:
Ik moest lachen, het is slecht met me gesteldquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Shigeru het volgende:
"Zij begon wat te strelen, zo bij mijn kruis in de buurt"
Hoe kan ze je kruis vinden met zo'n balk voor d'r ogen?
Vraag dan gelijk of ze je anaal wil plezieren ipv achteraf zo te zeuren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee kijk het was wel lekker strak enzo, het trok allemaal wel fijn samen daaronder, en ik kwam ook wel hard klaar, maar het was niet fijn...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.
Dus uiteindelijk natuurlijk was het in haar "kutje" lekkerder dan in mijn hand, maar geestelijk vind ik het met mijn eigen hand beter, dan heb ik het gevoel dieper bij mezelf te komen en hoef ik boevndien geen lulverhalen aan te horen na het klaarkomen...
GODVERDOMME! DAT IS MIJN ZUS!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[ afbeelding ]
Eerder andersomquote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef MervinMinky het volgende:
Volgens mij dikke lemming, op de andere topic genaamd 'Mannen' wordt een meisje van 13 met een 'lege hart' zoals hier gezegd om 7 uur uit haar bed geflikkerd, ook hier genoemd.
quote:
Als je nou in een andere post alleen datgene achter het balkje post, dan blijft ze toch anoniem.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
QFTquote:
Ik zou haar doenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[ afbeelding ]
I'am blond > donkerblondquote:
Alles met tetten =quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Shigeru het volgende:
blond / zwart = rood²! - donkerblond + geverfd
niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TS = MAAGD
Stomste post ooitquote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TS = MAAGD
UHUHUHUHUHUH stoer ben jij man -_-quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit is zo slecht, dit had van die leetzors geweest kunnen zijn
Jij neit danquote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef leetzors het volgende:
[..]
UHUHUHUHUHUH stoer ben jij man -_-
bek houden! Of ik stuur TS op je af, die heeft wel zin in een anale aanvaring, of moet ik ervaring zeggen.
Ik begrijp nu anders wel wat Jorwol bedoelde.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef leetzors het volgende:
[..]
UHUHUHUHUHUH stoer ben jij man -_-
bek houden! Of ik stuur TS op je af, die heeft wel zin in een anale aanvaring, of moet ik ervaring zeggen.
Nah, ik ga meer voor het "G" gevoel. Box man.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb van betrouwbare bron achter de schermen vernomen dat TS een kloon van Danny is. Slotje.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb van betrouwbare bron achter de schermen vernomen dat TS een kloon van Danny is. Slotje.
Je meent hetquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef rinzzz het volgende:
TS hoe krijg je het ten eerste voor elkaar om als je een meisje al maanden date, en je zelf 24 bent. Ook nog eens haar het voortouw te laten nemen om over te gaan op sex, volgens mij zit er dan sowieso al een steekje los. Daarnaast is de vrouw op de foto's nog best wel te doen IMO. En hoe krijg je het uiteindelijk voor elkaar om een dame na 3 minuten tot een vaginaal orgasme te krijgen terwijl het de eerste keer is dat jij sex hebt in je leven, en haar vervolgens als (20er!?) nog zulke teksten uit te laten kramen. Volkomen ongeloofwaardig...
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef rinzzz het volgende:
TS hoe krijg je het ten eerste voor elkaar om als je een meisje al maanden date, en je zelf 24 bent. Ook nog eens haar het voortouw te laten nemen om over te gaan op sex, volgens mij zit er dan sowieso al een steekje los. Daarnaast is de vrouw op de foto's nog best wel te doen IMO. En hoe krijg je het uiteindelijk voor elkaar om een dame na 3 minuten tot een vaginaal orgasme te krijgen terwijl het de eerste keer is dat jij sex hebt in je leven, en haar vervolgens als (20er!?) nog zulke teksten uit te laten kramen. Volkomen ongeloofwaardig...
Wacht even...reageerde jij nu seri...?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef rinzzz het volgende:
*stemt alvast*quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef MissJ het volgende:
Zomg![]()
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is:![]()
![]()
![]()
bij deze wil ik dit topic ook alvast nomineren voor hét topic van 2009
qtwquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef rinzzz het volgende:
Uberfail.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef rinzzz het volgende:
Neqschot voor jou, phailhaas.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef rinzzz het volgende:
wat betekud qutuwu ?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Nu begint de helft bij te draaie in de hoop nog meer pics te kunnen zien
Uiteraard om zichzelf straks "liefdevol" af te trekken
Je was twee zinnen vergeten, ik heb het even gecomplete voor je..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Hallo
Ik heb gisteravond gedroomd
ik ben 24, gisteravond voor het eerst seks gehad met een meisje.
Was echt vreselijk !!!!!
Zij begon wat te strelen, zo bij mijn kruis in de buurt, eigenlijk val ik helemaal niet op haar maar ik had wel een stijve want ja zo gaat dat nu eenmaal gok ik.
Op een gegeven moment werd ik wild, ik denk nu maak ik dat karwei ook af, boven op haar gaan liggen, ik had 'm er nauwelijks in begint ze me toch te kreunen en te gillen, zo van AAHHHH RIK RIK RIK (das m'n naam), ze hield gewoon niet meer op.
ik denk van jezus moet dat zo hard bij mijn oor mens wees 's stil!!! Dus na een minuut of 3 kom ik flink klaar, was wel ok, dus ik rol van haar af.
BEGINT DAT WIJF ME TOCH TE LULLEN.
Oh lieverd dat was zo fijn, ik wil bij je zijn, ik ben zo graag bij je, houd me vast, kom bij me, houd me de hele nacht lekker warm, ik had zoiets van mens donder op mijn bed uit dan ga ik me aftrekken !!! Mijn eigen hand om mijn lul was fijner dan dat gedoe van net...
Nee hoor, zij doorlullen, 20 minuten lang over de liefde, dat ze van me houdt, dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen", ik dacht echt mens ga lekker in de kerk God zitten vertellen over je hart je lijkt wel een EO-kijkster...
Dus uiteindelijk weet ik haar van het onderwerp af te krijgen, begint ze een ellenlang verhaal over d'r vriendinnen. Jaa weet je Monica is nu met de Spaanse ex van Anna, Jose heet ie, .... ik zo WTF wie is in hemelsnaam Monica, wie is Anna, wie is Jose, waar de fok heb je het over???
Uiteindelijk in slaap gevallen en haar om 7 uur mijn nest uitgegooid. De hele dag probeerde ze me te bellen, niet opgenomen.
Toen werd ik eindelijk wakker
Klacht: SEKS, het is vreselijk en ik wil het bij deze ene keer houden
Pluspunt: Heb mijn eigen rechterhand meer leren waarderen
Ik ben ook linkshandigquote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wat veel rechtshandigen hier. Voel me echt een verstandelijk gehandicapte nu met mijn linkerhand
Die eer laat ik aan TS over. Wie weet, BLVD!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Volgensmij ga je dan nog heel veel leden krijgen:') uhum
Nou nee!quote:
Waarmee moet je anders je muis bedienen dan? Linkerhandrukkers FTW!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wat veel rechtshandigen hier. Voel me echt een verstandelijk gehandicapte nu met mijn linkerhand
Ik zou haar de link naar dit topic SMS'enquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef TAmaru het volgende:
om eerlijk te zijn heb ik me sinds gisteravond niet meer af kunnen trekken
vanmorgen had ik zoals gewoonlijk wel zin (=odol) maar het lukte me gewoon niet met de gedachte aan gisteren nog in mijn hoofd en haar geur nog in m'n bed!!!!
ook 's avonds trek ik me normaliter maar nu dus niet
kreeg net trouwens een smsje van d'r:
Hai lief, heb je gebeld maar je was r niet. Wilde je ff zeggen dat ik in vuur en vlam sta van gisteravond, was heerlijk om bij je te blijven slapen. Zal ik vanavond nog bij je komen of morgen? xxxmoet er niet aan denken! heb haar nog niets teruggesmst. vind het ook zo lullig om nu meteen de boodschap keihard te brengen maar is misshien de enige oplossing.
had bijna gesmst: "ben nog druk, spreken elkaar morgen x" maar dan krijg ik morgen hetzelfde gezeur...
Als dit waar is, dan lijkt dat wijf me er zo een die je in elkaar kan blijven rossen maar constant terug komt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ik zou haar de link naar dit topic SMS'en...
Het klinkt wel poetisch!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Christiaan het volgende:
Nog even posten in dit legendarische topic.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen"
Degene die daar een screenshot van heeft gemaakt is echt een triest persoonquote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef GasTurbine het volgende:
d'r vagina én d'r hart?
[ afbeelding ]
Hoe verzint ie hetquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
dat ze van me houdt, dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen"
gewoon batsenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef TAmaru het volgende:
om eerlijk te zijn heb ik me sinds gisteravond niet meer af kunnen trekken
vanmorgen had ik zoals gewoonlijk wel zin (=odol) maar het lukte me gewoon niet met de gedachte aan gisteren nog in mijn hoofd en haar geur nog in m'n bed!!!!
ook 's avonds trek ik me normaliter maar nu dus niet
kreeg net trouwens een smsje van d'r:
Hai lief, heb je gebeld maar je was r niet. Wilde je ff zeggen dat ik in vuur en vlam sta van gisteravond, was heerlijk om bij je te blijven slapen. Zal ik vanavond nog bij je komen of morgen? xxxmoet er niet aan denken! heb haar nog niets teruggesmst. vind het ook zo lullig om nu meteen de boodschap keihard te brengen maar is misshien de enige oplossing.
had bijna gesmst: "ben nog druk, spreken elkaar morgen x" maar dan krijg ik morgen hetzelfde gezeur...
Mijn cola, wat doe jequote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dus aseksueel. Kan. Lijkt mij een leeg bestaan, in mijn hart en in mijn vagina.
Waarom? Van Kees kunnen niet genoeg screens gemaakt worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Degene die daar een screenshot van heeft gemaakt is echt een triest persoon...
Wat weet jij er nou van?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Maar TS heeft wel gelijk op sommige punten : Bijvoorbeeld dat oeverloze gelul van vrouwen na het neuken. Schat ik hou van je, schat het was heerlijk. STFU bitch, ik wil pitten.
Nee, Kees was grappig, maar de mensen die willen teren op zijn grappig overkomen nietquote:Op maandag 5 januari 2009 23:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom? Van Kees kunnen niet genoeg screens gemaakt worden.
Is dat Kees Kankerkachel?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef GasTurbine het volgende:
d'r vagina én d'r hart?
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Is dat Kees Kankerkachel?
Dit was anders een uitstekend moment om Kees Kankerkachel op te voeren. Goede screen-keuze ookquote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Nee, Kees was grappig, maar de mensen die willen teren op zijn grappig overkomen niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |