jaja stop nu maar weer. dwaasquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
ja begrijp me niet verkeerd, het was wel lekker hoor, die combinatie van strak en nat, en bovendien is het geil om zo'n vrouw naakt voor je te zien liggen.
ze is geen vetrol trouwens.
alleen ik moet zeggen, als ik mezelf aftrek dan kom ik echt volledig trillend en schuddend tot mijn hoogtepunt en voel ik het door mijn hele lichaam. nu was het meer botte opwinding, en zat er geen diepgang bij, misschien was het meer een adrenalineorgasme.
Post eens een foto van haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
ja begrijp me niet verkeerd, het was wel lekker hoor, die combinatie van strak en nat, en bovendien is het geil om zo'n vrouw naakt voor je te zien liggen.
alleen ik moet zeggen, als ik mezelf aftrek dan kom ik echt volledig trillend en schuddend tot mijn hoogtepunt en voel ik het door mijn hele lichaam. nu was het meer botte opwinding, en zat er geen diepgang bij, misschien was het meer een adrenalineorgasme.
Tyf op, lemmingnoob.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dusss...
Maar.. ben jij er niet zo een die een vinger in z'n reet stopt tijdens het aftrekken? Misschien miste dat.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
Hierbij schoot ik in de lach dusquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Oh lieverd dat was zo fijn, ik wil bij je zijn, ik ben zo graag bij je, houd me vast, kom bij me, houd me de hele nacht lekker warm, ik had zoiets van mens donder op mijn bed uit dan ga ik me aftrekken !!! Mijn eigen hand om mijn lul was fijner dan dat gedoe van net...
Laat haar jou dan aftrekkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
Maar dat is best wel geil hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Maar.. ben jij er niet zo een die een vinger in z'n reet stopt tijdens het aftrekken? Misschien miste dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Gewoon blijven proberen, op een gegeven moment kom je wel een meid tegen die je nog beter klaar kan laten komen dan je rechterhandquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
hij mist gewoon de vinger in zijn anus!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, op een gegeven moment kom je wel een meid tegen die je nog beter klaar kan laten komen dan je rechterhand
waarom ook nietquote:
2 jaar geledenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
ik heb wel evn een balkje voor haar ogen gezet anders vind ik het ook zo lullig
dit is op een dagje uit in België een aantal maanden terug
[ afbeelding ]
een jaar en een aantal maanden geleden?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[ afbeelding ]
Dat balkje ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[ afbeelding ]
Eh nee in juli van 2008 was het.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Shoombak het volgende:
[..]
een jaar en een aantal maanden geleden?
Indd alsof dat wat boeitquote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Dat balkje ook!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OMG DAT IS MIJN VRIENDIN EIKEL!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[afbeelding]
Whehe ik las shake-spearquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef -J-D- het volgende:
"Er is geen kut die zo fijn spant, als je eigen rechterhand"
© Shakespeare
Ja want je rechterhand zal je ongetwijfeld veel diepgang bieden.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
OMG DAT IS MIJN VRIENDIN EIKEL! [ afbeelding ]![]()
~!!!!!!!!!!!!
Dat balkje representeert het lege in haar hoofd?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waarom ook niet
[ afbeelding ]
Ze was leeg in haar hart joh! Niet haar hoofd! Hoe kom je erbij?!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat balkje representeert het lege in haar hoofd?
i'll hit herquote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ze was leeg in haar hart joh! Niet haar hoofd! Hoe kom je erbij?!
HOU OP! HAAL DIE FOTO'S WEG EN BLIJF MET JE FIKKEN VAN MIJN VRIENDIN AFquote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[afbeelding]
Deze opmerkingquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef leetzors het volgende:
WAT DE FUCK
enneh 24 en zo te horen begrijp je vrouwe voor geen KUT (hahahah snap je m, leuke grap he)
Er zit wat op je lip!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef sourcy het volgende:
ts, ik kan je wel leren wat echte diepgang is![]()
![]()
![]()
Inderdaad, er ontbreekt nog een balk voor een kruis.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Shigeru het volgende:
"Zij begon wat te strelen, zo bij mijn kruis in de buurt"
Hoe kan ze je kruis vinden met zo'n balk voor d'r ogen?
Blond wtfquote:
Ik moest lachen, het is slecht met me gesteldquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Shigeru het volgende:
"Zij begon wat te strelen, zo bij mijn kruis in de buurt"
Hoe kan ze je kruis vinden met zo'n balk voor d'r ogen?
Vraag dan gelijk of ze je anaal wil plezieren ipv achteraf zo te zeuren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee kijk het was wel lekker strak enzo, het trok allemaal wel fijn samen daaronder, en ik kwam ook wel hard klaar, maar het was niet fijn...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.
Dus uiteindelijk natuurlijk was het in haar "kutje" lekkerder dan in mijn hand, maar geestelijk vind ik het met mijn eigen hand beter, dan heb ik het gevoel dieper bij mezelf te komen en hoef ik boevndien geen lulverhalen aan te horen na het klaarkomen...
GODVERDOMME! DAT IS MIJN ZUS!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[ afbeelding ]
Eerder andersomquote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef MervinMinky het volgende:
Volgens mij dikke lemming, op de andere topic genaamd 'Mannen' wordt een meisje van 13 met een 'lege hart' zoals hier gezegd om 7 uur uit haar bed geflikkerd, ook hier genoemd.
quote:
Als je nou in een andere post alleen datgene achter het balkje post, dan blijft ze toch anoniem.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef TAmaru het volgende:
hier nog 1
met kerst bij mij thuis:
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef TAmaru het volgende:
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |