quote:[..] niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" [..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Empje het volgende:
RIK wat doe je nou!!!!Vond je het niet fijn!?
![]()
![]()
![]()
Hier was het nog zeer geloofwaardig.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Hallo
ik ben 24, gisteravond voor het eerst seks gehad met een meisje.
Hier niet meerquote:dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen"
Ooooooh....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
zo van AAHHHH RIK RIK RIK (das m'n naam),
Zeker wetenquote:
helaas zei ze dat dus echt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hier was het nog zeer geloofwaardig.
[..]
Hier niet meer.
Je geeft die bejaarde teef waar je op hebt zitten rijden dus gewoon een hartverzakking.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
helaas zei ze dat dus echt.
ze begon een heel verhaal over hoe haar hart altijd zo leeg had gevoeld, en over hoe ze wel eens seks had gehad met een jongen maar dan was ze alleen "daaronder" klaargekomen en had ze er verder niets bij gevoeld. Nu had ze het orgasme ook in haar hart gevoeld zei ze, dat eerst leeg was maar er zat nu zoveel brandend verlangen in naar mij en naar mijn warme lichaam dat ze de hele nacht wel tegen me aan wilde liggen...nou ja hier houd ik op want ik word misselijk van dat zweefteefgezever!!!
Maar hoe de fuck kan haar kut minder hebben aangevoeld dan je eigen handquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze begon een heel verhaal over hoe haar hart altijd zo leeg had gevoeld, en over hoe ze wel eens seks had gehad met een jongen maar dan was ze alleen "daaronder" klaargekomen en had ze er verder niets bij gevoeld. Nu had ze het orgasme ook in haar hart gevoeld zei ze, dat eerst leeg was maar er zat nu zoveel brandend verlangen in naar mij en naar mijn warme lichaam dat ze de hele nacht wel tegen me aan wilde liggen...nou ja hier houd ik op want ik word misselijk van dat zweefteefgezever!!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd al gedacht dat ik seks niet leuk zou vinden maar dat is hierbij dus bevestigd. Ik had het gewoon niet moeten proberen, 't is alsof je cocaïne probeert, 't even enorm lekker vindt en er daarna achterkomt dat het echt een kutervaring was.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
24 en net maagd af. Jij bent er niet voor in de wieg gelegd.
Nee ik kreeg er zelfs gratis een hele beschrijving bij.quote:
Je had een oogje op TS?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dus aseksueel. Kan. Lijkt mij een leeg bestaan, in mijn hart en in mijn vagina.
Nee. Ik voel vaak teveel mee.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, jij bent gewend dat het beeld zwart wordt na het klaarkomen, en dat je gewoon op kruisje klikt en een handdoek pakt. Zo ging dat helaas even niet.
Waar is het origineel bedoel je.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef m0m0 het volgende:
Ff serieus, dit kan toch niet waar zijn.. Waar is de lemming!!
Bied jij nu je anus aanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Heretic het volgende:
Probeer eens een mannenanus, zo te horen is dat een geschiktere optie voor TS... Rechterhand beter dan een kutje....Grapjas
Mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Nee hoor, zij doorlullen, 20 minuten lang over de liefde, dat ze van me houdt, dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen"
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Om maar wat toe te voegen aan het topic:
Nee kijk het was wel lekker strak enzo, het trok allemaal wel fijn samen daaronder, en ik kwam ook wel hard klaar, maar het was niet fijn...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Okay, ik ben eruit, dit is fake.
Het is gewoon onmogelijk dat je eigen hand fijner is dan een kutje, dat is iets dat alleen een maagd kan beweren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit
Wordt je sochtends dan niet plakkend wakkerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee kijk het was wel lekker strak enzo, het trok allemaal wel fijn samen daaronder, en ik kwam ook wel hard klaar, maar het was niet fijn...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
...normaal na het aftrekken smeer ik alles altijd even heerlijk uit, zucht ik nog eens diep, knip ik het licht uit, draai ik me op mijn rechterzij en ga ik slapen. Dat miste ik dus gewoon enorm....het alleen zijn, de intimiteit met mezelf, de stilte, de rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |