helaas zei ze dat dus echt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hier was het nog zeer geloofwaardig.
[..]
Hier niet meer.
Je geeft die bejaarde teef waar je op hebt zitten rijden dus gewoon een hartverzakking.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
helaas zei ze dat dus echt.
ze begon een heel verhaal over hoe haar hart altijd zo leeg had gevoeld, en over hoe ze wel eens seks had gehad met een jongen maar dan was ze alleen "daaronder" klaargekomen en had ze er verder niets bij gevoeld. Nu had ze het orgasme ook in haar hart gevoeld zei ze, dat eerst leeg was maar er zat nu zoveel brandend verlangen in naar mij en naar mijn warme lichaam dat ze de hele nacht wel tegen me aan wilde liggen...nou ja hier houd ik op want ik word misselijk van dat zweefteefgezever!!!
Maar hoe de fuck kan haar kut minder hebben aangevoeld dan je eigen handquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ze begon een heel verhaal over hoe haar hart altijd zo leeg had gevoeld, en over hoe ze wel eens seks had gehad met een jongen maar dan was ze alleen "daaronder" klaargekomen en had ze er verder niets bij gevoeld. Nu had ze het orgasme ook in haar hart gevoeld zei ze, dat eerst leeg was maar er zat nu zoveel brandend verlangen in naar mij en naar mijn warme lichaam dat ze de hele nacht wel tegen me aan wilde liggen...nou ja hier houd ik op want ik word misselijk van dat zweefteefgezever!!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd al gedacht dat ik seks niet leuk zou vinden maar dat is hierbij dus bevestigd. Ik had het gewoon niet moeten proberen, 't is alsof je cocaïne probeert, 't even enorm lekker vindt en er daarna achterkomt dat het echt een kutervaring was.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
24 en net maagd af. Jij bent er niet voor in de wieg gelegd.
Nee ik kreeg er zelfs gratis een hele beschrijving bij.quote:
Je had een oogje op TS?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dus aseksueel. Kan. Lijkt mij een leeg bestaan, in mijn hart en in mijn vagina.
Nee. Ik voel vaak teveel mee.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, jij bent gewend dat het beeld zwart wordt na het klaarkomen, en dat je gewoon op kruisje klikt en een handdoek pakt. Zo ging dat helaas even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |