Maar geef toe, leeftijd is met veel dingen toch gewoon een relatief iets.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizen
Studentenhuis heb ik nooit in willen zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizen
Niet elk studentenhuis is een smerig hok hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Studentenhuis heb ik nooit in willen zitten.
Ik wil een schone keuken en schoon sanitair. Een vriend van mij heeft er ook gewoond, nou op de dag dat hij daar heen ging zag ik nog net een studente achter een pan macaroni aanzitten die van het aanrecht af liep.
Die vriend van mij was ook rap weer thuis trouwens, beter dat dan in zo'n smerig hok.
Ik doe nu Econometrie op de UvT. Maar dus extreem veel Economie imho. En dat kots ik echt uit. BI is idd niet zo'n goed idee dan, eerder TI.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm ja dat is lastig. BI bestaat ook wel uit een deel economie en alles.
Maar wil je dan stoppen met je huidige opleiding? En wat doe je?
Ach een studenthuis heeft zo zijn charmes. Tijdens mij stage heb ik ook in studentenhuis gewoond en ik vond het wel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Studentenhuis heb ik nooit in willen zitten.
Ik wil een schone keuken en schoon sanitair. Een vriend van mij heeft er ook gewoond, nou op de dag dat hij daar heen ging zag ik nog net een studente achter een pan macaroni aanzitten die van het aanrecht af liep.
Die vriend van mij was ook rap weer thuis trouwens, beter dat dan in zo'n smerig hok.
dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar geef toe, leeftijd is met veel dingen toch gewoon een relatief iets.
Ik heb een maand in Purmerend gewoond en daar hadden ze theoretisch ook een schoonmaakster maar daar ben ik toch zelf maar even aan het boenen geslagen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef ssebass het volgende:
Je kunt met het studentenhuis ook een schoonmaakster in dienst nemen, dat hadden wij ook.
Hier in enschede is bar weinig economie, maar dat is dan ook erg slecht. Ik weet dat er in deventer meer aandacht aan wordt besteedt.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe nu Econometrie op de UvT. Maar dus extreem veel Economie imho. En dat kots ik echt uit. BI is idd niet zo'n goed idee dan, eerder TI.
Weltrusten en sterkte morgen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.
vorige topic duurde trouwens maar anderhalf uur, het tempo neemt toe,
en ik ga slapen. truste allemaal
Dat kun je pas beoordelen als je iemand kent, vooraf kun je alleen maar vermoedens uiten dan nog kun je je vergissen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.
Eigenlijk wil ik Wiskunde doen aan de UU, maar dat is weer heel veel economiequote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier in enschede is bar weinig economie, maar dat is dan ook erg slecht. Ik weet dat er in deventer meer aandacht aan wordt besteedt.
Denk dat als je de economie echt wil laten zitten of een stuk minder dat je dan idd meer naar de TI/I studies komt.
Dit bedoel ik dus met mensen die te lang thuiswonen, die willen alleen maar alles netjes en georganiseerd, ik kan het niet goed uitleggen. Maar zo'n tekst kon je dus ook van het zusje van mijn ex verwachten. Wij vonden dat allebei echt niet gezond.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een maand in Purmerend gewoond en daar hadden ze theoretisch ook een schoonmaakster maar daar ben ik toch zelf maar even aan het boenen geslagen.
Wat een ranzige zooi was dat.
lastig zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk wil ik Wiskunde doen aan de UU, maar dat is weer heel veel economie.
Ik snap wel wat je bedoelt..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mensen die te lang thuiswonen, die willen alleen maar alles netjes en georganiseerd, ik kan het niet goed uitleggen. Maar zo'n tekst kon je dus ook van het zusje van mijn ex verwachten. Wij vonden dat allebei echt niet gezond.
Maargoed, daar is iedereen verschillend in. En ik wil zeker niet zeggen dat jij niet deugt ofzo RZ, maar ik denk dat we hierin wel heel verschillend zijn.
Bijna nog even resident evil afkijken en dan ga ik slapen.quote:
Dus jou huis is een zooitje?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mensen die te lang thuiswonen, die willen alleen maar alles netjes en georganiseerd, ik kan het niet goed uitleggen. Maar zo'n tekst kon je dus ook van het zusje van mijn ex verwachten. Wij vonden dat allebei echt niet gezond.
Maargoed, daar is iedereen verschillend in. En ik wil zeker niet zeggen dat jij niet deugt ofzo RZ, maar ik denk dat we hierin wel heel verschillend zijn.
Er is wel een verschil. Ik verwacht niet dat mijn moeder het voor me doet, ik doe het zelf.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je niet het studentenhuis ingaat?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jou huis is een zooitje?
Ik ga echt niet in een studentenhuis en dat heeft niks daarmee te maken.
Ik gok om dezelfde reden als ik aangaf.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je niet het studentenhuis ingaat?
Ach ja aan de andere kant is het wel weer goed voor je weerstand. Ik heb het idee dat ik na zeven jaar studentenhuizen toch een redelijke weerstand heb opgebouwd. Als de meesten met griep thuis liggen ga ik nog lekker door.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een maand in Purmerend gewoond en daar hadden ze theoretisch ook een schoonmaakster maar daar ben ik toch zelf maar even aan het boenen geslagen.
Wat een ranzige zooi was dat.
Mijn weerstand is zo al prima genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ach ja aan de andere kant is het wel weer goed voor je weerstand. Ik heb het idee dat ik na zeven jaar studentenhuizen toch een redelijke weerstand heb opgebouwd. Als de meesten met griep thuis liggen ga ik nog lekker door.
Welke deel?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna nog even resident evil afkijken en dan ga ik slapen.
Omdat ik dan hetzelfde zit als nu alleen met een aantal die hun zooi laten slingeren en ik dan alles kan gaan doen. Dan blijf ik liever nog een jaartje hier en straks in nieuwbouw.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom je niet het studentenhuis ingaat?
Toch heb ik niet de indruk dat ik veel gemist heb in mijn leven door niet in een studentenhuis te zitten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
ik denk dat de meeste mensen die nooit in een studentenhuis willen wonen om de smerigheid.. dat ze alleen maar studentenhuizen kennen die echt godsmerig zijn.. Maar dat is bij lang niet allemaal het geval..
Dus je wilt meer naar het technische kant gaan volgen?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe nu Econometrie op de UvT. Maar dus extreem veel Economie imho. En dat kots ik echt uit. BI is idd niet zo'n goed idee dan, eerder TI.
Maar toch zit er altijd wel een randjosti bij die zijn snor drukt qua corvee en er een teringbende van maakt en ik weet dat ik dan redelijk onprettig gezelschap word en er dan ook weinig lol in heb.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef ssebass het volgende:
Ja ons huis is ook niet echt smerig. Het is maar wat je er zelf van maakt. Vooral met weinig mensen is het prima te doen. Studentenhuizen met 16 man is altijd een teringzooi inderdaad.
Deel 1 op rtl5quote:
Nee hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar toch zit er altijd wel een randjosti bij die zijn snor drukt qua corvee en er een teringbende van maakt en ik weet dat ik dan redelijk onprettig gezelschap word en er dan ook weinig lol in heb.
Daarbij ben ik nooit student geweest.
Nou ik was tijdens O&N in een studententhuis en daar was het zeer smerigquote:Op maandag 5 januari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
ik denk dat de meeste mensen die nooit in een studentenhuis willen wonen om de smerigheid.. dat ze alleen maar studentenhuizen kennen die echt godsmerig zijn.. Maar dat is bij lang niet allemaal het geval..
je kan ook op de TU/e nog kijken bij technische innovatiewetenschappen. Dat heb ik gedaan. Nou ja de voorloper ervan. de studie is nogal veranderd maar hij is volgens mij nog steeds een beetje half technisch en half niet technisch.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dus je wilt meer naar het technische kant gaan volgen?
Dan is TI wel geschikt ja..
Het is wel veel programmeren etc dacht ik tenminste
Naar bed ja hupquote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan ook op de TU/e nog kijken bij technische innovatiewetenschappen. Dat heb ik gedaan. Nou ja de voorloper ervan. de studie is nogal veranderd maar hij is volgens mij nog steeds een beetje half technisch en half niet technisch.
oja slapen
doeiiii
heb ook huizen gezien waarvan ik dachtquote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nou ik was tijdens O&N in een studententhuis en daar was het zeer smerig![]()
Alles lag op de grond, overal bier/peuken etc...
Het leek net als een vuilnisbelt
Dan heb je geluk gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
In mijn beide studentenhuizen nooit geweest
En dat heb je in de hand?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb ook huizen gezien waarvan ik dacht![]()
![]()
Maarja daar ga ik dan ook niet in wonen
Je hebt keuze qua woning.. je kiest zelf of je ergens wil wonen of niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat heb je in de hand?
Zo'n situatie kan altijd veranderen ook in een schoon huis.
Eén andere bewoner kan genoeg zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat heb je in de hand?
Zo'n situatie kan altijd veranderen ook in een schoon huis.
Vind je het heel erg dat ik dat allemaal aan mijn neus heb laten voorbij gaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt keuze qua woning.. je kiest zelf of je ergens wil wonen of niet.
en in de meeste huizen kies je ook wie erin komt te zitten. En vaak kan je mensen wel een beetje inschatten hoe ze zullen zijn. en ja evt heb je pech, maar dan spreek je diegene daarop aan.
Ja, dat kan maar je kan hem/haar ook aanspreken op zijn/haar gedrag.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eén andere bewoner kan genoeg zijn.
Nee hoor.. ieder zijn ding.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik dat allemaal aan mijn neus heb laten voorbij gaan?
En als je die thuis ook hebt dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
ja lekker die vrijheid.. zelfstandigheid, gezelligheid etc etc etc.
Ja, alleen ik wil nog wel een baan vinden daarna...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dus je wilt meer naar het technische kant gaan volgen?
Dan is TI wel geschikt ja..
Het is wel veel programmeren etc dacht ik tenminste
Dan nog is het heel andersquote:
Inderdaad, die paar maanden dat ik in een studenthuis heb gewoond hebben mij goed gedaan. Ik ben er veel zelfstandiger door geworden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
En daarbij.. er zullen maar weinig mensen terugkijken op hun tijd in een studentenhuis en als eerste denken: Nou het was wel heel smerig.. of het was wel erg schoon.
Eerder van: ja lekker die vrijheid.. zelfstandigheid, gezelligheid etc etc etc.
Je moet idd niet aan het programmeren alleen slaan. Dat doen al genoeg hobbyjochies van jongs af aan .quote:Op maandag 5 januari 2009 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, alleen ik wil nog wel een baan vinden daarna...
Ik ben ook wel een hobbyjoch. Maar het heeft idd niet echt een goed salaris later, ik wil wat meer...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet idd niet aan het programmeren alleen slaan. Dat doen al genoeg hobbyjochies van jongs af aan .
Lastig uit te leggen blijkbaar.quote:
In een studenthuis heb je veel meer vrijheid dan thuis plus een studenthuis is veel gezelliger dan thuis bij je ouders.quote:
Ik heb in een studentenhuis niks meer vrijheid dan thuis en dan ken jij mijn ouders niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een studenthuis heb je veel meer vrijheid dan thuis plus een studenthuis is veel gezelliger dan thuis bij je ouders.
Nee idd, ze hebben genoeg keus dus ben je niet veel waard.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een hobbyjoch. Maar het heeft idd niet echt een goed salaris later, ik wil wat meer...
En de volgende dag een kater.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen blijkbaar.
Het is net zoiets als dat nog nooit gedronken hebt en mensen die dat doen tijdens het uitgaan maar stom vindt omdat ze toch ook zonder drank lol kunnen hebben? Maar als je het zelf gaat doen het toch best wel leuk en soms iets aanvullends heeft.
Vage vergelijking, maar het geeft het wel een beetje weer .
Op zich valt het, zeker met de huidige economische dip, best tegen (of mee, afhankelijk van hoe je het wil zien) in hoeverre dergelijke PHP-copypasters nog aan de bak komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet idd niet aan het programmeren alleen slaan. Dat doen al genoeg hobbyjochies van jongs af aan .
Maarja, ik heb nog tot september op iets te vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee idd, ze hebben genoeg keus dus ben je niet veel waard.
Je moet wel een soort van extra-tje hebben wil je wat extra's kunnen bieden en dus betere baanopties hebben.
Dat is afhankelijk van hoeveel je drinkt schatquote:
Het gaat niet alleen om vrijheid. En inderdaad ik ken jouw ouders niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in een studentenhuis niks meer vrijheid dan thuis en dan ken jij mijn ouders niet.
Vertel, wat voor rijkelijke beloning zat je aan te denken?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef Tegan het volgende:
Maar het heeft idd niet echt een goed salaris later, ik wil wat meer...
Dat is idd nog wel wat tijd. Lets hope dat er iets leuks tussen zit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja, ik heb nog tot september op iets te vinden.
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich valt het, zeker met de huidige economische dip, best tegen (of mee, afhankelijk van hoe je het wil zien) in hoeverre dergelijke PHP-copypasters nog aan de bak komen.
Nou, in het prototype studentenhuis...:Pquote:Op maandag 5 januari 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoeveel je drinkt schat
Ik doelde niet perse op salarishoogte maar meer op dit:quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vertel, wat voor rijkelijke beloning zat je aan te denken?.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?
Economie natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?
Het punt ontgaat je..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, in het prototype studentenhuis...:P
Maar zonder gekheid: ik vind drank niet een verplichte aanvulling of zo. Ik kan er ook prima zonder.
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om vrijheid. En inderdaad ik ken jouw ouders niet.
Geen bananen?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
* S95Sedan mopelt iets met appels en peren
Nee, komop , wij wonen nog thuis, wij snappen dat niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
* S95Sedan mopelt iets met appels en peren
Het is voor mij niet eens het feit van een studentenhuis.. Maar gewoon het huis uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?
Het gaat ook niet om nu, maar toen je nog studeerde...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?
Volgens mij moet gewoon in een studentenhuis gewoond hebben omdat te begrijpen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sociale ontwikkeling?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lekker.quote:
De suggestie kan gedaan worden dat men niet over dezelfde zelfstandigheid praat als jij. Maar goed, wij kennen jou thuisomstandigheden niet dus dat is per definitie enigszins voorbarig.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duimelot is weg dus die hou ik nog even bij me
Kijk, ik snap het prima. Maar mijn punt was dat iedereen die thuis woont over één kam gescheerd word en dat is imo niet terecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is voor mij niet eens het feit van een studentenhuis.. Maar gewoon het huis uit.
Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om nu, maar toen je nog studeerde...
Weet ik. Maar als je werkt en het daarom door omstandigheden niet kan betalen is het anders dan dat je tijdens je studie niet lekker van het studentenleven wil genieten op kamers.quote:
Schat, ik heb elke fase van het studentenleven overgeslagen. Op het naar de kroeg gaan na dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
RZ heeft volgens mij, en dat bedoel ik alles behalve lullig, die fase van het studentenleven overgeslagen, het gaat niet om vrijheid, maar dan heb je gewoon behoefte aan privacy.
Eh. Dat was mijn punt?!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schat, ik heb elke fase van het studentenleven overgeslagen. Op het naar de kroeg gaan na dan.
Truste en succes met je tentamen!!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ga slapen. Heb over acht uur een tentamen.
Toch zou het me niks verbazen als mensen nou toch anders naar mijn posts gaan kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
RZ..
Knap van je openheid
En natuurlijk zit er vaak een verhaal achter ipv alleen laksheid dat iemand niet meer thuiswoont. En zoals ik al zei, ik heb een voorkeur voor als iemand het huis uit is, maar daarop schrijf ik iemand niet af.
Het verloopt niet voor iedereen zo soepeltjes als voor de ander. En zo te lezen bij jou ook niet.
De discussie ging wat mijn punt dat dus alle studentenhuizen over 1 kam worden gescheerd, maar vooral het feit dat de vrijheid/zelfstandigheid etc etc als uit huis woont anders is dan wanneer je thuis woont.
Dus niet als goed/slecht maar over het feit dat het anders is.
Scheit daaraan tochquote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch zou het me niks verbazen als mensen nou toch anders naar mijn posts gaan kijken.Ik ken de publieke opinie en zeker op FOK!
Ja en nee. Ik vind het zo jammer dat mensen me daar op beoordelen terwijl ze me verder niet kennen, maar ik snap ook wel dat het niet echt een turn-on is bij de vrouwenquote:
Dat zijn de simpele vooroordelen. Daar ontkom je haast niet aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vind het zo jammer dat mensen me daar op beoordelen terwijl ze me verder niet kennen.
Naja, dat soort mensen kijkt toch al niet verder dan mijn uiterlijk dus..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn de simpele vooroordelen. Daar ontkom je haast niet aan.
Daarbij ben ik van mening dat als mensen je niet beter willen leren kennen daardoor, de moeite niet waard zijn om zelf aandacht aan te besteden.
Dus al niet de moeite waardquote:Op maandag 5 januari 2009 00:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naja, dat soort mensen kijkt toch al niet verder dan mijn uiterlijk dus..
Dat dus. Zie ook de paar punten over afknappen en vooroordelen eerder deze avond.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn de simpele vooroordelen. Daar ontkom je haast niet aan.
Daarbij ben ik van mening dat als mensen je niet beter willen leren kennen daardoor, de moeite niet waard zijn om zelf aandacht aan te besteden.
Ik ben het regelmatig met je eensquote:
Ik ben het wel vaker met je eensquote:Op maandag 5 januari 2009 00:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben het regelmatig met je eens. Je was het daarstraks toch ook met mij eens? Dan zijn we het toch eens? Niet?
Vanwaar dan die verbazing?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het wel vaker met je eens
Dat ik het nu eens van jou hoorquote:
Chocoladebruin met high- en lowlights, als je dat iets zegt.quote:
Highlights dus gewoonquote:Op maandag 5 januari 2009 01:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Chocoladebruin met high- en lowlights, als je dat iets zegt.
Alleen als het positief uitpakt natuurlijk.quote:
Nee, ik heb nu mijn eigen haarkleur sort of, en dat is dan wat intenser bruin.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Highlights dus gewoon
Wel weer lang?
Ik vond zelf dat korte juist wel goed staan eigenlijk, dan gaat het meisjesachtige er een beetje vanaf.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeg ik
Beetje bijknippen![]()
(Lang staat je wat beter vind ik dan)
Lange staat wat vlotter.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond zelf dat korte juist wel goed staan eigenlijk, dan gaat het meisjesachtige er een beetje vanaf.
En ben inmiddels natuurlijk25
Nee hoor. Ik blijf er altijd zo uitzien als nu heb ik besloten.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lange staat wat vlotter.![]()
Nou enJe bent maar een keer jong
Alleen wil ik het tegenwoordig niet echt meer zijnquote:
Ik kan altijd wel met weinig slaap toe eigenlijk. En ik blow niet meer elke dag, dus dat scheelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen wil ik het tegenwoordig niet echt meer zijn
Neeeeee!quote:Op maandag 5 januari 2009 02:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf er altijd zo uitzien als nu heb ik besloten.
Ik kan gewoon morgn uitslapen, dus daarvoor hoeft het niet. Maar m'n ritme is nogal fucked up nu.. Ik ga maar nog een poging wagenquote:Op maandag 5 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel met weinig slaap toe eigenlijk. En ik blow niet meer elke dag, dus dat scheelt.
Je bent vast niet verbaasd als ik je vertel dat me dat echt geen hol kan schelen, he?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
Welke?
Zat niks dubbelzinnigs tussen hoor
Wie weetquote:Op maandag 5 januari 2009 02:34 schreef Kluts het volgende:
Het schijnt van wel ja.
Stil vooral, dat zal het 'm zijn.
Nog 1 peukje en dan zum bed.
Halloquote:
Lekker geslapen?quote:
Kon beter, paar keer wakker geworden, en sliep pas tegen 1:00quote:
Naah niet echt geweldig, had de verjaardag van mn pa gehad en kwam een beetje dronken thuis. Vervolgens in slaap gevallen en was om 4 uur alweer wakker.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kon beter, paar keer wakker geworden, en sliep pas tegen 1:00
Weet niet wat me wakker hield
en jij?
jij beter geslapen ?
ik was ook paar keer wakker, echt irri.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Naah niet echt geweldig, had de verjaardag van mn pa gehad en kwam een beetje dronken thuis. Vervolgens in slaap gevallen en was om 4 uur alweer wakker.
Hier heb je em terugquote:Op maandag 5 januari 2009 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was ook paar keer wakker, echt irri.
Maar goed.
* Crazy-M gooit sneeuwbal tegen Red_Cat
Hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 07:17 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hier heb je em terug
[ afbeelding ]
Brrrr das koudquote:Op maandag 5 januari 2009 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Haha
* Crazy-M loopt naar Red_Cat en rolt haar door de sneeuw
haha
Hoooi!quote:
Mogen weer werken hequote:
Net op, bakje warme chocomel ?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Brrrr das koud![]()
* Red_Cat gaat een kopje warme thee zetten. Ook een bakkie?
De slagroom mag je eraf laten tenzij het zelfgemaakte isquote:Op maandag 5 januari 2009 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Net op, bakje warme chocomel ?
met slagroom??
ok komt goedquote:Op maandag 5 januari 2009 07:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
De slagroom mag je eraf laten tenzij het zelfgemaakte isMaar lekker
hier ook met nog steeds sneeuwvalquote:
* Crazy-M stuurt wat sneeuw richting Red_Catquote:Op maandag 5 januari 2009 07:31 schreef Red_Cat het volgende:
Ik wil verdikkeme ook sneeuw!
* Red_Cat gaat mokkend dr chocomel opdrinken
Doet maar voorzichtigquote:Op maandag 5 januari 2009 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stuurt wat sneeuw richting Red_Cat
Ik wil zelf ook wel wat hebben dus stuur niet alles
mag over 10 min ook met de auto weg
Zoals ik gehoord heb welquote:Op maandag 5 januari 2009 07:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Doet maar voorzichtigHet zal wel spekglad zijn
Suc6 dan maarquote:Op maandag 5 januari 2009 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals ik gehoord heb wel
maar goed, buiten dat ik zelf moet opletten, zijn er helaas ook nog andere op de weg die in 1 keer kunnen slippen ofzo.
Dus jah, zo meteen lekker weg gaan, heb ik 3 kwartier over stuk waar ik normaal 20 min over doe
Dank jequote:
Ik vandaag, heb er zin in!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogen weer werken he
eindelijk weer iets te doen
Wat nieuws gevonden?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vandaag, heb er zin in!Laatste 18 werkdagen bij mn huidige baan.
OMG! Ik dacht nog van: dat zal hier wel meevallen, is het gewoon helemaal witquote:
Congratz Q.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:44 schreef Q. het volgende:
Ik vandaag, heb er zin in!Laatste 18 werkdagen bij mn huidige baan.
![]()
Yep, op 1 km vanaf mijn huis ipv de huidige 30.quote:
Hehehequote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef Q. het volgende:
Ik ging 100 meter vanaf mijn huis al op mijn plaat met de fiets.. Goed begin van de week.
Succes er mee!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Ik hoop dat ik je dadelijk niet na doe
Wat voor iets Q.? (job)
Thuiswerken is wel zo veilig!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:44 schreef MNR het volgende:
Hehehe
Ik hoop dat ik je dadelijk niet na doe
Nog steeds geen zin.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Werken zometeen
Geen zin
Ik zou nu liever boodschappen doen dan werken. En dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:54 schreef Red_Cat het volgende:
net al even boodschapjes gedaan bij de appieDe optimel was in de aanbieding dus meteen maar 4 pakken gekocht
Is je werk zo leuk dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou nu liever boodschappen doen dan werken. En dat wil wat zeggen.
Nou ben ik nieuwsgierig! Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:00 schreef dawg het volgende:
[..]
De afgelopen maanden is mijn werk alleen maar leuker geworden.
Damn! Waar je zin in hebtquote:Op maandag 5 januari 2009 09:01 schreef Lixi het volgende:
ZO! Goeiemorgen...ik heb net 3 kwartier lopen slepen met tegels en zakken cement. Da's nog 's wakker worden
De afgelopen maanden werkte ik wel voor een bedrijf waarmee interessante dingen gebeurt zijn, dat wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:00 schreef dawg het volgende:
[..]
De afgelopen maanden is mijn werk alleen maar leuker geworden.
Op dit moment verdien ik mijn geld met Fokken. Maar dat kan over 5 minuten weer anders zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:01 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig! Wat voor werk doe je dan?
Ik vond mezelf naar Amersfoort slepen al wel weer genoeg gesleep voor vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:01 schreef Lixi het volgende:
ZO! Goeiemorgen...ik heb net 3 kwartier lopen slepen met tegels en zakken cement. Da's nog 's wakker worden
Jij bent meer een zak hooi, geen zak cement!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Q. het volgende:
Ik vond mezelf naar Amersfoort slepen al wel weer genoeg gesleep voor vandaag.
Fortis!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
De afgelopen maanden werkte ik wel voor een bedrijf waarmee interessante dingen gebeurt zijn, dat wel.
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:09 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik dat deed omdat ik er zo'n zin in hadmeer noodzaak
Ben je net zo zwaar als een zak cement Q?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond mezelf naar Amersfoort slepen al wel weer genoeg gesleep voor vandaag.
Ja. Dus?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent meer een zak hooi, geen zak cement!
Ik ben blij dat het klaar is hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 09:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]nouja je weet maar nooit! Ieder zn heug en zn meug
Maar waarom zo vroeg in den ochtend al lopen slepen?quote:
Omdat de bouwvakker van m'n ouders om 8 uur voor de deur stond. En omdat m'n ouders beide vonden dat ze per sé om half 8 naar hun werk moestenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar waarom zo vroeg in den ochtend al lopen slepen?
Doe je goed, geen last van vaststaand verkeer?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:50 schreef Adolecens het volgende:
Zo, goeiemorgen allemaal!
Ik ben al op kantoor!
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe je goed, geen last van vaststaand verkeer?
Ik heb door de sneeuw geploeterd, duurde wat langer dan normaal.
Dacht: Dat werk wat er nog ligt moet op zich wel te doen zijn, vandaag naar de kelder om wat achterstanden weg te werken.
Kom ik binnen, kan ik de deur niet eens helemaal open doen omdat ze de mappen er gewoon achter hebben opgestapeld
Dan kunnen de bouwvakkers toch slepen?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:17 schreef Lixi het volgende:
[..]
Omdat de bouwvakker van m'n ouders om 8 uur voor de deur stond. En omdat m'n ouders beide vonden dat ze per sé om half 8 naar hun werk moesten
Da's wel kut, JB ruimt het wel op, met die gedachte?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe je goed, geen last van vaststaand verkeer?
Ik heb door de sneeuw geploeterd, duurde wat langer dan normaal.
Dacht: Dat werk wat er nog ligt moet op zich wel te doen zijn, vandaag naar de kelder om wat achterstanden weg te werken.
Kom ik binnen, kan ik de deur niet eens helemaal open doen omdat ze de mappen er gewoon achter hebben opgestapeld
Die beste man is alleen, dat is helemaal niet te doen. De sociale kant van m'n ouders won hetquote:Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kunnen de bouwvakkers toch slepen?
Dat is tenslotte hun vak.
Volgens mij heeft de beste man het verkeerde vak gekozen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:26 schreef Lixi het volgende:
[..]
Die beste man is alleen, dat is helemaal niet te doen. De sociale kant van m'n ouders won heten ik was de dupe, haha.
Koffie!
Wees blij dat hij het heeft gedaan, straks had jij het moeten doenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de beste man het verkeerde vak gekozen.
Ik denk dat mijn bouwwerken door geen enkele keuring komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het heeft gedaan, straks had jij het moeten doen
was echt spiegelquote:
Die gedachte idd... Denk dat ik wel 100 projecten te verwerken heb nuquote:Op maandag 5 januari 2009 09:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel kut, JB ruimt het wel op, met die gedachte?![]()
Hier lag geen sneeuw, alleen de gebruikelijke files, dus weinig extra extra vertraging. Deze keer blij dat ik niet in het zuiden woon!
En je zit me continu te beeldbellen, je moet je telefoon eens nalopen
Kluts je moet het ook niet proberen op te snuiven hequote:
Succes!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die gedachte idd... Denk dat ik wel 100 projecten te verwerken heb nu
Ik heb geen zin, en eerst nog 40 mailtjes bekijken en beantwoorden, maar goed, das standaard als je weg bent geweest.
En ik weet het
Zal m eens op automatisch vergrendelen zetten oid
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kluts je moet het ook niet proberen op te snuiven he
Hoera!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef MNR het volgende:
Oh noes! Ik vind dit wel zo geinig
En MNR is zonder kleerscheuren op kantoor aangekomen
* MNR proud
Morning automaticquote:
haha succesquote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef automatic_ het volgende:
Mijn auto zit helemaal onder de sneeuw & het eerste stukje wat ik moet rijden, is niet gestrooid.
Hiep hoi.
Maar ik moet![]()
Onzin, nergens goed voor slapen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
moeti k vanavond wel iets vroeger slapen dan 04.00 uur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat ben ik niet meer met je eensquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel genoten, sneeuwballen gooien met de kindjes op t schoolpleinNee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen; ik ga er vandoor!
Als ik er vanavond niet ben, dan lig ik in de sloot
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
graag gedaanquote:
goed opletten hequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Uhuh.quote:
Ik ben vanmorgen ook bijna 20 minuten onderweg geweest, over een afstand waar ik normaal een minuut of 5 over doe.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega belt net, is nu anderhalf uur onderweg over een stukje waar ze normaal gesproken 20 minuutjes over doet, ze verwacht over drie kwartier hier te zijn
(ze is hier 5 minuten vandaan)
Nou... without proper sleep, I'm one cranky bitchquote:
Vertel dan even welke slootquote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor
Als ik er vanavond niet ben, dan lig ik in de sloot![]()
Hehehequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ook bijna 20 minuten onderweg geweest, over een afstand waar ik normaal een minuut of 5 over doe.
Alleen zonder slaap?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou... without proper sleep, I'm one cranky bitch![]()
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtiequote:
Q. 2.0 hè? Nieuw en verbeterd.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtie
Wel iemand bellen om je eruit te halen dan hequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Van wie wel dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtie
vught naar ???quote:Op maandag 5 januari 2009 10:01 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Collega hier heeft er 2,5 uur vanuit Vught over gedaan
mwa hier niet echt een dun laagjequote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Kluts het volgende:
Zo gruwelijk veel sneeuw ligt er toch ook weer niet? Ik snap echt niet waarom het halve land op zijn gat ligt bij een laagje sneeuw zeg.
Hehe, daar had ik ook nog niet over nagedachtquote:
Ik ben daar altijd heel makkelijk in, ik zoen helemaal niemand met felicitaties op werk enzo, ik geef altijd alleen een hand. Zo ontkom je aan die engerds die je graag gelukkig nieuwjaar willen zoenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
Manager hier:
"De gemiddelde vrouw krijgt 121 zoenen met Nieuwjaar".
"Hoeveel heb je er al gehad?"
ik ben blij dat ik sinds een maand niet meer naar eindhoven hoefquote:
Wat kwam je in Eindhoven doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik sinds een maand niet meer naar eindhoven hoef
je woont zeker noord westen van NLquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over sneeuw en gladheid? Hier is niks aan de hand, geen sneeuw en niks gemerkt van gladheid.
Nouw... er ligt hier best een dik pak sneeuw voor de deur. En verder is het gewoon gladquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over sneeuw en gladheid? Hier is niks aan de hand, geen sneeuw en niks gemerkt van gladheid.
half jaar gedetacheerd bij de brandweerquote:
Tja, Almere hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Dat is prima. Ga je gang.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Shoombak het volgende:
als verse single ga ik hier ook maar meespammen
Ah, geinigquote:Op maandag 5 januari 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
half jaar gedetacheerd bij de brandweer
brandweer in centrum. Waar werk jij ergens in ehv dan ?quote:
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
Manager hier:
"De gemiddelde vrouw krijgt 121 zoenen met Nieuwjaar".
"Hoeveel heb je er al gehad?"
welkom dan maarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Shoombak het volgende:
als verse single ga ik hier ook maar meespammen
ik heb daar ook zo'n hekel aan, al die mensen die je normaal nooit zie of thuiswerken komen dan ineens iederen gelukkig nieuwjaar wensen. En al die vrouwen die dan weer moeten zoenen, bah.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...
Mennnnnnnnnnn, ga aan het werk en val me niet steeds lastig zeg! Al dat gelul. Stuur een mail rond en klaar. Ik weet wel dat je me zogenaamd het allerbeste wenst, tief op zeg!
Nu zitten ze met z'n allen oliebollen te vreten op de 5e en zogenaamd sociaal naar elkaar toe te zijn. "Goh, hoe was je O&N, nog wat gedaan?! ""Nee slet, ik ben vroeg naar bed gegaan en heb een boek gelezen, ja tuurlijk heb ik wat gedaan!!! " randdebiel...
Zo, die frustratie is er weer uit...
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
brandweer in centrum. Waar werk jij ergens in ehv dan ?
Zie onderstaandquote:
Leuk Q, leukquote:
Haha!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...
Mennnnnnnnnnn, ga aan het werk en val me niet steeds lastig zeg! Al dat gelul. Stuur een mail rond en klaar. Ik weet wel dat je me zogenaamd het allerbeste wenst, tief op zeg!
Nu zitten ze met z'n allen oliebollen te vreten op de 5e en zogenaamd sociaal naar elkaar toe te zijn. "Goh, hoe was je O&N, nog wat gedaan?! ""Nee slet, ik ben vroeg naar bed gegaan en heb een boek gelezen, ja tuurlijk heb ik wat gedaan!!! " randdebiel...
Zo, die frustratie is er weer uit...![]()
op 5 min loop afstand van de heuvelgaleriequote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.
Hmmm... dat is wel erg dichtbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
op 5 min loop afstand van de heuvelgalerie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |