Ook al zijn ze niet vaak thuis. Ze kunnen altijd thuiskomen, je moet er rekening mee houden etc etc etc.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef RealZeus het volgende:
Dat ligt er aan hoe vaak iedereen thuis is.Maar je hebt wel een punt.
Tja sommigen mensen hebben zo'n band met hun ouders en dat kan miss erg leuk voor ze zijn. Maar het moet voor mij niet te dichtbij komen. Want ik snap zo'n band nietquote:Dat snap ik ook niet. Mijn oma deed dat altijd, die belde mijn moeder echt elke dag
Ik twijfel tussen verschillende Informatica's en andere Beta-opleidingenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow gaaf
Je moet wel goed kijken welke vakken ze geven enzo. Want hier in Enschede is het echt bagger
Het is een voorkeur dat ik heb. Betekend niet dat ze daardoor gelijk afgewezen worden door mij, absoluut nietquote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje kortzuchtig om iemand op dat soort dingen af te kraken omdat je het fijne er niet van weet.
Dat is met alles toch zo?quote:
Hoi Red wazzupquote:
Als je zo twijfelt is het verstandig om echt naar de vakken te kijken. Waarin krijg je precies les, ipv dat alleen een naam van de opleiding je laat leiden.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen verschillende Informatica's en andere Beta-opleidingen.
ik vind het gewoon erg onzelfstandig allemaal om zo lang thuis te wonen. ik zal niet meteen iemand aan de kant schuiven maar toch wel even een goed gesprek erover aangaan. mijn ex was ook pas op zn 24e uit huis en ik leerde hem kennen toen hij 29 was en daar had ik geen last van (die heeft ook netjes een paar jaar op kamers gewoond, erg leerzaam vind i kzelf altijd). maar zijn zusje die is op dr 24e net uit huis en dat is echt zo'n meisje die verwend is, een prinsesje dat nooit heeft geleerd hoe het is om niet in een groot huis met ee ngrote tuin te wonen waar alles perfect geregeld is door mama.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje kortzuchtig om iemand op dat soort dingen af te kraken omdat je het fijne er niet van weet.
Ik heb de hikquote:
Ademhaling controlerenquote:
Ik raad je aan niet bij Fontys Eindhoven te pakken als je BI wilt kiezenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen verschillende Informatica's en andere Beta-opleidingen.
Dat heeft niks met thuiswonen te maken, dan ben je niet goed opgevoed door je ouders.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar zijn zusje die is op dr 24e net uit huis en dat is echt zo'n meisje die verwend is, een prinsesje dat nooit heeft geleerd hoe het is om niet in een groot huis met ee ngrote tuin te wonen waar alles perfect geregeld is door mama.
Ik krijg nu een hele vreemde gedachten. Iets met hondenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef Tegan het volgende:
Ik wil trouwens geen kinderen. Ook niet van een ander. Ik wil niet het risico lopen om single moeder te worden, want ik heb echt een klote jeugd gehad daardoor. Dus het moet echt geweldig voelen, wat je natuulijk nooit met zekerheid kan zeggen, dus dan maar geen kinderen. Ik neem wel een aantal honden.
Het probleem is meer dat wat ik echt interessant vind, veel lijkt op wat ik nu doe (qua vakken dan), maar dan zonder de economie (waar ik dus vanaf wil, maar wel de reden is dat mijn huidige opleiding goede toekomstmogelijkheden heeft), maar, ik weet dus niet of ik dat wel nog een keer aandurf... Wordt een beetje een vaag verhaal...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je zo twijfelt is het verstandig om echt naar de vakken te kijken. Waarin krijg je precies les, ipv dat alleen een naam van de opleiding je laat leiden.
Misschien dat dan de 1 wat meer in je straatje valt dan de ander.
ik geloof dat ik nu geen mensen in mn vriendenkring heb die bij hun ouders wonen, maarja ik word deze maand 34 dus mijn vrienden zijn wel ruim boven de 20.. onee eentje is 23 ofzo die woont ook al jaren op kamers.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Zolang je niemand kent die boven de 20 nog thuis woont/iemand die nooit op kamers is gegaan is het echt raar, maar zodra je er een hoop kent, dan is het eigenlijk weer de normaalste zaak van de wereld.
Het ligt er ook aan waar je woont. Mijn vrienden gingen allemaal het huis uit omdat ze samen gingen wonen. En als dat uit ging kwamen ze dus weer terug.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Zolang je niemand kent die boven de 20 nog thuis woont/iemand die nooit op kamers is gegaan is het echt raar, maar zodra je er een hoop kent, dan is het eigenlijk weer de normaalste zaak van de wereld.
Vrouwen gaan meestal vroeger het huis uit als mannen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het gewoon erg onzelfstandig allemaal om zo lang thuis te wonen. ik zal niet meteen iemand aan de kant schuiven maar toch wel even een goed gesprek erover aangaan. mijn ex was ook pas op zn 24e uit huis en ik leerde hem kennen toen hij 29 was en daar had ik geen last van (die heeft ook netjes een paar jaar op kamers gewoond, erg leerzaam vind i kzelf altijd). maar zijn zusje die is op dr 24e net uit huis en dat is echt zo'n meisje die verwend is, een prinsesje dat nooit heeft geleerd hoe het is om niet in een groot huis met ee ngrote tuin te wonen waar alles perfect geregeld is door mama.
maargoed, misschien ben ik wel kortzichtig, zelf weer aan de vroege kant het huis uit gegaan (op mn 18e) dus misschien ben ik daarom zo streng
Ik wou zeggen maak de handstand. Maar dat is niet zo goed idee.quote:
Ik ga denk ik voor de TU/e.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik raad je aan niet bij Fontys Eindhoven te pakken als je BI wilt kiezen![]()
Het is een organisatie van niks en ik kan het weten
Dat is waar. Vrouwen zijn geestelijk ook eerder volwassen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen gaan meestal vroeger het huis uit als mannen.
misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft niks met thuiswonen te maken, dan ben je niet goed opgevoed door je ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |