* Crazy-M stuurt wat sneeuw richting Red_Catquote:Op maandag 5 januari 2009 07:31 schreef Red_Cat het volgende:
Ik wil verdikkeme ook sneeuw!
* Red_Cat gaat mokkend dr chocomel opdrinken
Doet maar voorzichtigquote:Op maandag 5 januari 2009 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stuurt wat sneeuw richting Red_Cat
Ik wil zelf ook wel wat hebben dus stuur niet alles
mag over 10 min ook met de auto weg
Zoals ik gehoord heb welquote:Op maandag 5 januari 2009 07:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Doet maar voorzichtigHet zal wel spekglad zijn
Suc6 dan maarquote:Op maandag 5 januari 2009 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals ik gehoord heb wel
maar goed, buiten dat ik zelf moet opletten, zijn er helaas ook nog andere op de weg die in 1 keer kunnen slippen ofzo.
Dus jah, zo meteen lekker weg gaan, heb ik 3 kwartier over stuk waar ik normaal 20 min over doe
Dank jequote:
Ik vandaag, heb er zin in!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogen weer werken he
eindelijk weer iets te doen
Wat nieuws gevonden?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vandaag, heb er zin in!Laatste 18 werkdagen bij mn huidige baan.
OMG! Ik dacht nog van: dat zal hier wel meevallen, is het gewoon helemaal witquote:
Congratz Q.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:44 schreef Q. het volgende:
Ik vandaag, heb er zin in!Laatste 18 werkdagen bij mn huidige baan.
![]()
Yep, op 1 km vanaf mijn huis ipv de huidige 30.quote:
Hehehequote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef Q. het volgende:
Ik ging 100 meter vanaf mijn huis al op mijn plaat met de fiets.. Goed begin van de week.
Succes er mee!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Ik hoop dat ik je dadelijk niet na doe
Wat voor iets Q.? (job)
Thuiswerken is wel zo veilig!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:44 schreef MNR het volgende:
Hehehe
Ik hoop dat ik je dadelijk niet na doe
Nog steeds geen zin.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Werken zometeen
Geen zin
Ik zou nu liever boodschappen doen dan werken. En dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:54 schreef Red_Cat het volgende:
net al even boodschapjes gedaan bij de appieDe optimel was in de aanbieding dus meteen maar 4 pakken gekocht
Is je werk zo leuk dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou nu liever boodschappen doen dan werken. En dat wil wat zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |