Schat, ik heb elke fase van het studentenleven overgeslagen. Op het naar de kroeg gaan na dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
RZ heeft volgens mij, en dat bedoel ik alles behalve lullig, die fase van het studentenleven overgeslagen, het gaat niet om vrijheid, maar dan heb je gewoon behoefte aan privacy.
Eh. Dat was mijn punt?!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schat, ik heb elke fase van het studentenleven overgeslagen. Op het naar de kroeg gaan na dan.
Truste en succes met je tentamen!!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ga slapen. Heb over acht uur een tentamen.
Toch zou het me niks verbazen als mensen nou toch anders naar mijn posts gaan kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
RZ..
Knap van je openheid
En natuurlijk zit er vaak een verhaal achter ipv alleen laksheid dat iemand niet meer thuiswoont. En zoals ik al zei, ik heb een voorkeur voor als iemand het huis uit is, maar daarop schrijf ik iemand niet af.
Het verloopt niet voor iedereen zo soepeltjes als voor de ander. En zo te lezen bij jou ook niet.
De discussie ging wat mijn punt dat dus alle studentenhuizen over 1 kam worden gescheerd, maar vooral het feit dat de vrijheid/zelfstandigheid etc etc als uit huis woont anders is dan wanneer je thuis woont.
Dus niet als goed/slecht maar over het feit dat het anders is.
Scheit daaraan tochquote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch zou het me niks verbazen als mensen nou toch anders naar mijn posts gaan kijken.Ik ken de publieke opinie en zeker op FOK!
Ja en nee. Ik vind het zo jammer dat mensen me daar op beoordelen terwijl ze me verder niet kennen, maar ik snap ook wel dat het niet echt een turn-on is bij de vrouwenquote:
Dat zijn de simpele vooroordelen. Daar ontkom je haast niet aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vind het zo jammer dat mensen me daar op beoordelen terwijl ze me verder niet kennen.
Naja, dat soort mensen kijkt toch al niet verder dan mijn uiterlijk dus..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn de simpele vooroordelen. Daar ontkom je haast niet aan.
Daarbij ben ik van mening dat als mensen je niet beter willen leren kennen daardoor, de moeite niet waard zijn om zelf aandacht aan te besteden.
Dus al niet de moeite waardquote:Op maandag 5 januari 2009 00:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naja, dat soort mensen kijkt toch al niet verder dan mijn uiterlijk dus..
Dat dus. Zie ook de paar punten over afknappen en vooroordelen eerder deze avond.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn de simpele vooroordelen. Daar ontkom je haast niet aan.
Daarbij ben ik van mening dat als mensen je niet beter willen leren kennen daardoor, de moeite niet waard zijn om zelf aandacht aan te besteden.
Ik ben het regelmatig met je eensquote:
Ik ben het wel vaker met je eensquote:Op maandag 5 januari 2009 00:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben het regelmatig met je eens. Je was het daarstraks toch ook met mij eens? Dan zijn we het toch eens? Niet?
Vanwaar dan die verbazing?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het wel vaker met je eens
Dat ik het nu eens van jou hoorquote:
Chocoladebruin met high- en lowlights, als je dat iets zegt.quote:
Highlights dus gewoonquote:Op maandag 5 januari 2009 01:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Chocoladebruin met high- en lowlights, als je dat iets zegt.
Alleen als het positief uitpakt natuurlijk.quote:
Nee, ik heb nu mijn eigen haarkleur sort of, en dat is dan wat intenser bruin.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Highlights dus gewoon
Wel weer lang?
Ik vond zelf dat korte juist wel goed staan eigenlijk, dan gaat het meisjesachtige er een beetje vanaf.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeg ik
Beetje bijknippen![]()
(Lang staat je wat beter vind ik dan)
Lange staat wat vlotter.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond zelf dat korte juist wel goed staan eigenlijk, dan gaat het meisjesachtige er een beetje vanaf.
En ben inmiddels natuurlijk25
Nee hoor. Ik blijf er altijd zo uitzien als nu heb ik besloten.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lange staat wat vlotter.![]()
Nou enJe bent maar een keer jong
Alleen wil ik het tegenwoordig niet echt meer zijnquote:
Ik kan altijd wel met weinig slaap toe eigenlijk. En ik blow niet meer elke dag, dus dat scheelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen wil ik het tegenwoordig niet echt meer zijn
Neeeeee!quote:Op maandag 5 januari 2009 02:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf er altijd zo uitzien als nu heb ik besloten.
Ik kan gewoon morgn uitslapen, dus daarvoor hoeft het niet. Maar m'n ritme is nogal fucked up nu.. Ik ga maar nog een poging wagenquote:Op maandag 5 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel met weinig slaap toe eigenlijk. En ik blow niet meer elke dag, dus dat scheelt.
Je bent vast niet verbaasd als ik je vertel dat me dat echt geen hol kan schelen, he?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
Welke?
Zat niks dubbelzinnigs tussen hoor
Wie weetquote:Op maandag 5 januari 2009 02:34 schreef Kluts het volgende:
Het schijnt van wel ja.
Stil vooral, dat zal het 'm zijn.
Nog 1 peukje en dan zum bed.
Halloquote:
Lekker geslapen?quote:
Kon beter, paar keer wakker geworden, en sliep pas tegen 1:00quote:
Naah niet echt geweldig, had de verjaardag van mn pa gehad en kwam een beetje dronken thuis. Vervolgens in slaap gevallen en was om 4 uur alweer wakker.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kon beter, paar keer wakker geworden, en sliep pas tegen 1:00
Weet niet wat me wakker hield
en jij?
jij beter geslapen ?
ik was ook paar keer wakker, echt irri.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Naah niet echt geweldig, had de verjaardag van mn pa gehad en kwam een beetje dronken thuis. Vervolgens in slaap gevallen en was om 4 uur alweer wakker.
Hier heb je em terugquote:Op maandag 5 januari 2009 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was ook paar keer wakker, echt irri.
Maar goed.
* Crazy-M gooit sneeuwbal tegen Red_Cat
Hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 07:17 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hier heb je em terug
[ afbeelding ]
Brrrr das koudquote:Op maandag 5 januari 2009 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Haha
* Crazy-M loopt naar Red_Cat en rolt haar door de sneeuw
haha
Hoooi!quote:
Mogen weer werken hequote:
Net op, bakje warme chocomel ?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Brrrr das koud![]()
* Red_Cat gaat een kopje warme thee zetten. Ook een bakkie?
De slagroom mag je eraf laten tenzij het zelfgemaakte isquote:Op maandag 5 januari 2009 07:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Net op, bakje warme chocomel ?
met slagroom??
ok komt goedquote:Op maandag 5 januari 2009 07:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
De slagroom mag je eraf laten tenzij het zelfgemaakte isMaar lekker
hier ook met nog steeds sneeuwvalquote:
* Crazy-M stuurt wat sneeuw richting Red_Catquote:Op maandag 5 januari 2009 07:31 schreef Red_Cat het volgende:
Ik wil verdikkeme ook sneeuw!
* Red_Cat gaat mokkend dr chocomel opdrinken
Doet maar voorzichtigquote:Op maandag 5 januari 2009 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stuurt wat sneeuw richting Red_Cat
Ik wil zelf ook wel wat hebben dus stuur niet alles
mag over 10 min ook met de auto weg
Zoals ik gehoord heb welquote:Op maandag 5 januari 2009 07:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Doet maar voorzichtigHet zal wel spekglad zijn
Suc6 dan maarquote:Op maandag 5 januari 2009 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals ik gehoord heb wel
maar goed, buiten dat ik zelf moet opletten, zijn er helaas ook nog andere op de weg die in 1 keer kunnen slippen ofzo.
Dus jah, zo meteen lekker weg gaan, heb ik 3 kwartier over stuk waar ik normaal 20 min over doe
Dank jequote:
Ik vandaag, heb er zin in!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogen weer werken he
eindelijk weer iets te doen
Wat nieuws gevonden?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vandaag, heb er zin in!Laatste 18 werkdagen bij mn huidige baan.
OMG! Ik dacht nog van: dat zal hier wel meevallen, is het gewoon helemaal witquote:
Congratz Q.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:44 schreef Q. het volgende:
Ik vandaag, heb er zin in!Laatste 18 werkdagen bij mn huidige baan.
![]()
Yep, op 1 km vanaf mijn huis ipv de huidige 30.quote:
Hehehequote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef Q. het volgende:
Ik ging 100 meter vanaf mijn huis al op mijn plaat met de fiets.. Goed begin van de week.
Succes er mee!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Ik hoop dat ik je dadelijk niet na doe
Wat voor iets Q.? (job)
Thuiswerken is wel zo veilig!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:44 schreef MNR het volgende:
Hehehe
Ik hoop dat ik je dadelijk niet na doe
Nog steeds geen zin.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Werken zometeen
Geen zin
Ik zou nu liever boodschappen doen dan werken. En dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:54 schreef Red_Cat het volgende:
net al even boodschapjes gedaan bij de appieDe optimel was in de aanbieding dus meteen maar 4 pakken gekocht
Is je werk zo leuk dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou nu liever boodschappen doen dan werken. En dat wil wat zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |