Chocoladebruin met high- en lowlights, als je dat iets zegt.quote:
Highlights dus gewoonquote:Op maandag 5 januari 2009 01:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Chocoladebruin met high- en lowlights, als je dat iets zegt.
Alleen als het positief uitpakt natuurlijk.quote:
Nee, ik heb nu mijn eigen haarkleur sort of, en dat is dan wat intenser bruin.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Highlights dus gewoon
Wel weer lang?
Ik vond zelf dat korte juist wel goed staan eigenlijk, dan gaat het meisjesachtige er een beetje vanaf.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeg ik
Beetje bijknippen![]()
(Lang staat je wat beter vind ik dan)
Lange staat wat vlotter.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond zelf dat korte juist wel goed staan eigenlijk, dan gaat het meisjesachtige er een beetje vanaf.
En ben inmiddels natuurlijk25
Nee hoor. Ik blijf er altijd zo uitzien als nu heb ik besloten.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lange staat wat vlotter.![]()
Nou enJe bent maar een keer jong
Alleen wil ik het tegenwoordig niet echt meer zijnquote:
Ik kan altijd wel met weinig slaap toe eigenlijk. En ik blow niet meer elke dag, dus dat scheelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen wil ik het tegenwoordig niet echt meer zijn
Neeeeee!quote:Op maandag 5 januari 2009 02:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik blijf er altijd zo uitzien als nu heb ik besloten.
Ik kan gewoon morgn uitslapen, dus daarvoor hoeft het niet. Maar m'n ritme is nogal fucked up nu.. Ik ga maar nog een poging wagenquote:Op maandag 5 januari 2009 02:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel met weinig slaap toe eigenlijk. En ik blow niet meer elke dag, dus dat scheelt.
Je bent vast niet verbaasd als ik je vertel dat me dat echt geen hol kan schelen, he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |