Eén andere bewoner kan genoeg zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat heb je in de hand?
Zo'n situatie kan altijd veranderen ook in een schoon huis.
Vind je het heel erg dat ik dat allemaal aan mijn neus heb laten voorbij gaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt keuze qua woning.. je kiest zelf of je ergens wil wonen of niet.
en in de meeste huizen kies je ook wie erin komt te zitten. En vaak kan je mensen wel een beetje inschatten hoe ze zullen zijn. en ja evt heb je pech, maar dan spreek je diegene daarop aan.
Ja, dat kan maar je kan hem/haar ook aanspreken op zijn/haar gedrag.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eén andere bewoner kan genoeg zijn.
Nee hoor.. ieder zijn ding.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik dat allemaal aan mijn neus heb laten voorbij gaan?
En als je die thuis ook hebt dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
ja lekker die vrijheid.. zelfstandigheid, gezelligheid etc etc etc.
Ja, alleen ik wil nog wel een baan vinden daarna...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dus je wilt meer naar het technische kant gaan volgen?
Dan is TI wel geschikt ja..
Het is wel veel programmeren etc dacht ik tenminste
Dan nog is het heel andersquote:
Inderdaad, die paar maanden dat ik in een studenthuis heb gewoond hebben mij goed gedaan. Ik ben er veel zelfstandiger door geworden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
En daarbij.. er zullen maar weinig mensen terugkijken op hun tijd in een studentenhuis en als eerste denken: Nou het was wel heel smerig.. of het was wel erg schoon.
Eerder van: ja lekker die vrijheid.. zelfstandigheid, gezelligheid etc etc etc.
Je moet idd niet aan het programmeren alleen slaan. Dat doen al genoeg hobbyjochies van jongs af aan .quote:Op maandag 5 januari 2009 00:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, alleen ik wil nog wel een baan vinden daarna...
Ik ben ook wel een hobbyjoch. Maar het heeft idd niet echt een goed salaris later, ik wil wat meer...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet idd niet aan het programmeren alleen slaan. Dat doen al genoeg hobbyjochies van jongs af aan .
Lastig uit te leggen blijkbaar.quote:
In een studenthuis heb je veel meer vrijheid dan thuis plus een studenthuis is veel gezelliger dan thuis bij je ouders.quote:
Ik heb in een studentenhuis niks meer vrijheid dan thuis en dan ken jij mijn ouders niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een studenthuis heb je veel meer vrijheid dan thuis plus een studenthuis is veel gezelliger dan thuis bij je ouders.
Nee idd, ze hebben genoeg keus dus ben je niet veel waard.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een hobbyjoch. Maar het heeft idd niet echt een goed salaris later, ik wil wat meer...
En de volgende dag een kater.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen blijkbaar.
Het is net zoiets als dat nog nooit gedronken hebt en mensen die dat doen tijdens het uitgaan maar stom vindt omdat ze toch ook zonder drank lol kunnen hebben? Maar als je het zelf gaat doen het toch best wel leuk en soms iets aanvullends heeft.
Vage vergelijking, maar het geeft het wel een beetje weer .
Op zich valt het, zeker met de huidige economische dip, best tegen (of mee, afhankelijk van hoe je het wil zien) in hoeverre dergelijke PHP-copypasters nog aan de bak komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet idd niet aan het programmeren alleen slaan. Dat doen al genoeg hobbyjochies van jongs af aan .
Maarja, ik heb nog tot september op iets te vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee idd, ze hebben genoeg keus dus ben je niet veel waard.
Je moet wel een soort van extra-tje hebben wil je wat extra's kunnen bieden en dus betere baanopties hebben.
Dat is afhankelijk van hoeveel je drinkt schatquote:
Het gaat niet alleen om vrijheid. En inderdaad ik ken jouw ouders niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in een studentenhuis niks meer vrijheid dan thuis en dan ken jij mijn ouders niet.
Vertel, wat voor rijkelijke beloning zat je aan te denken?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef Tegan het volgende:
Maar het heeft idd niet echt een goed salaris later, ik wil wat meer...
Dat is idd nog wel wat tijd. Lets hope dat er iets leuks tussen zit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja, ik heb nog tot september op iets te vinden.
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich valt het, zeker met de huidige economische dip, best tegen (of mee, afhankelijk van hoe je het wil zien) in hoeverre dergelijke PHP-copypasters nog aan de bak komen.
Nou, in het prototype studentenhuis...:Pquote:Op maandag 5 januari 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoeveel je drinkt schat
Ik doelde niet perse op salarishoogte maar meer op dit:quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vertel, wat voor rijkelijke beloning zat je aan te denken?.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?
Economie natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?
Het punt ontgaat je..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, in het prototype studentenhuis...:P
Maar zonder gekheid: ik vind drank niet een verplichte aanvulling of zo. Ik kan er ook prima zonder.
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om vrijheid. En inderdaad ik ken jouw ouders niet.
Geen bananen?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
* S95Sedan mopelt iets met appels en peren
Nee, komop , wij wonen nog thuis, wij snappen dat niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
* S95Sedan mopelt iets met appels en peren
Het is voor mij niet eens het feit van een studentenhuis.. Maar gewoon het huis uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?
Het gaat ook niet om nu, maar toen je nog studeerde...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?
Volgens mij moet gewoon in een studentenhuis gewoond hebben omdat te begrijpen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sociale ontwikkeling?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lekker.quote:
De suggestie kan gedaan worden dat men niet over dezelfde zelfstandigheid praat als jij. Maar goed, wij kennen jou thuisomstandigheden niet dus dat is per definitie enigszins voorbarig.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duimelot is weg dus die hou ik nog even bij me
Kijk, ik snap het prima. Maar mijn punt was dat iedereen die thuis woont over één kam gescheerd word en dat is imo niet terecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is voor mij niet eens het feit van een studentenhuis.. Maar gewoon het huis uit.
Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om nu, maar toen je nog studeerde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |