Nou, in het prototype studentenhuis...:Pquote:Op maandag 5 januari 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoeveel je drinkt schat
Ik doelde niet perse op salarishoogte maar meer op dit:quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vertel, wat voor rijkelijke beloning zat je aan te denken?.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?
Economie natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik wil dus ook in een economische dip aan de bak komen in deze sector, en wat studeer je dan?
Het punt ontgaat je..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, in het prototype studentenhuis...:P
Maar zonder gekheid: ik vind drank niet een verplichte aanvulling of zo. Ik kan er ook prima zonder.
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om vrijheid. En inderdaad ik ken jouw ouders niet.
Geen bananen?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
* S95Sedan mopelt iets met appels en peren
Nee, komop , wij wonen nog thuis, wij snappen dat niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
* S95Sedan mopelt iets met appels en peren
Het is voor mij niet eens het feit van een studentenhuis.. Maar gewoon het huis uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?
Het gaat ook niet om nu, maar toen je nog studeerde...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar gaat het dan om? Ik heb zelfstandigheid, vrijheid, dus wat is een studentenhuis dan voor aanvulling?
Volgens mij moet gewoon in een studentenhuis gewoond hebben omdat te begrijpen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sociale ontwikkeling?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lekker.quote:
De suggestie kan gedaan worden dat men niet over dezelfde zelfstandigheid praat als jij. Maar goed, wij kennen jou thuisomstandigheden niet dus dat is per definitie enigszins voorbarig.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duimelot is weg dus die hou ik nog even bij me
Kijk, ik snap het prima. Maar mijn punt was dat iedereen die thuis woont over één kam gescheerd word en dat is imo niet terecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is voor mij niet eens het feit van een studentenhuis.. Maar gewoon het huis uit.
Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om nu, maar toen je nog studeerde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |