SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat ben ik niet meer met je eensquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel genoten, sneeuwballen gooien met de kindjes op t schoolpleinNee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen; ik ga er vandoor!
Als ik er vanavond niet ben, dan lig ik in de sloot
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
graag gedaanquote:
goed opletten hequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Uhuh.quote:
Ik ben vanmorgen ook bijna 20 minuten onderweg geweest, over een afstand waar ik normaal een minuut of 5 over doe.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega belt net, is nu anderhalf uur onderweg over een stukje waar ze normaal gesproken 20 minuutjes over doet, ze verwacht over drie kwartier hier te zijn
(ze is hier 5 minuten vandaan)
Nou... without proper sleep, I'm one cranky bitchquote:
Vertel dan even welke slootquote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor
Als ik er vanavond niet ben, dan lig ik in de sloot![]()
Hehehequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ook bijna 20 minuten onderweg geweest, over een afstand waar ik normaal een minuut of 5 over doe.
Alleen zonder slaap?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou... without proper sleep, I'm one cranky bitch![]()
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtiequote:
Q. 2.0 hè? Nieuw en verbeterd.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtie
Wel iemand bellen om je eruit te halen dan hequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Van wie wel dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtie
vught naar ???quote:Op maandag 5 januari 2009 10:01 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Collega hier heeft er 2,5 uur vanuit Vught over gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |