Nou ben ik nieuwsgierig! Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:00 schreef dawg het volgende:
[..]
De afgelopen maanden is mijn werk alleen maar leuker geworden.
Damn! Waar je zin in hebtquote:Op maandag 5 januari 2009 09:01 schreef Lixi het volgende:
ZO! Goeiemorgen...ik heb net 3 kwartier lopen slepen met tegels en zakken cement. Da's nog 's wakker worden
De afgelopen maanden werkte ik wel voor een bedrijf waarmee interessante dingen gebeurt zijn, dat wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:00 schreef dawg het volgende:
[..]
De afgelopen maanden is mijn werk alleen maar leuker geworden.
Op dit moment verdien ik mijn geld met Fokken. Maar dat kan over 5 minuten weer anders zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:01 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig! Wat voor werk doe je dan?
Ik vond mezelf naar Amersfoort slepen al wel weer genoeg gesleep voor vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:01 schreef Lixi het volgende:
ZO! Goeiemorgen...ik heb net 3 kwartier lopen slepen met tegels en zakken cement. Da's nog 's wakker worden
Jij bent meer een zak hooi, geen zak cement!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Q. het volgende:
Ik vond mezelf naar Amersfoort slepen al wel weer genoeg gesleep voor vandaag.
Fortis!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
De afgelopen maanden werkte ik wel voor een bedrijf waarmee interessante dingen gebeurt zijn, dat wel.
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:09 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik dat deed omdat ik er zo'n zin in hadmeer noodzaak
Ben je net zo zwaar als een zak cement Q?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond mezelf naar Amersfoort slepen al wel weer genoeg gesleep voor vandaag.
Ja. Dus?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent meer een zak hooi, geen zak cement!
Ik ben blij dat het klaar is hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 09:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]nouja je weet maar nooit! Ieder zn heug en zn meug
Maar waarom zo vroeg in den ochtend al lopen slepen?quote:
Omdat de bouwvakker van m'n ouders om 8 uur voor de deur stond. En omdat m'n ouders beide vonden dat ze per sé om half 8 naar hun werk moestenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar waarom zo vroeg in den ochtend al lopen slepen?
Doe je goed, geen last van vaststaand verkeer?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:50 schreef Adolecens het volgende:
Zo, goeiemorgen allemaal!
Ik ben al op kantoor!
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe je goed, geen last van vaststaand verkeer?
Ik heb door de sneeuw geploeterd, duurde wat langer dan normaal.
Dacht: Dat werk wat er nog ligt moet op zich wel te doen zijn, vandaag naar de kelder om wat achterstanden weg te werken.
Kom ik binnen, kan ik de deur niet eens helemaal open doen omdat ze de mappen er gewoon achter hebben opgestapeld
Dan kunnen de bouwvakkers toch slepen?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:17 schreef Lixi het volgende:
[..]
Omdat de bouwvakker van m'n ouders om 8 uur voor de deur stond. En omdat m'n ouders beide vonden dat ze per sé om half 8 naar hun werk moesten
Da's wel kut, JB ruimt het wel op, met die gedachte?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe je goed, geen last van vaststaand verkeer?
Ik heb door de sneeuw geploeterd, duurde wat langer dan normaal.
Dacht: Dat werk wat er nog ligt moet op zich wel te doen zijn, vandaag naar de kelder om wat achterstanden weg te werken.
Kom ik binnen, kan ik de deur niet eens helemaal open doen omdat ze de mappen er gewoon achter hebben opgestapeld
Die beste man is alleen, dat is helemaal niet te doen. De sociale kant van m'n ouders won hetquote:Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kunnen de bouwvakkers toch slepen?
Dat is tenslotte hun vak.
Volgens mij heeft de beste man het verkeerde vak gekozen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:26 schreef Lixi het volgende:
[..]
Die beste man is alleen, dat is helemaal niet te doen. De sociale kant van m'n ouders won heten ik was de dupe, haha.
Koffie!
Wees blij dat hij het heeft gedaan, straks had jij het moeten doenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de beste man het verkeerde vak gekozen.
Ik denk dat mijn bouwwerken door geen enkele keuring komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het heeft gedaan, straks had jij het moeten doen
was echt spiegelquote:
Die gedachte idd... Denk dat ik wel 100 projecten te verwerken heb nuquote:Op maandag 5 januari 2009 09:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel kut, JB ruimt het wel op, met die gedachte?![]()
Hier lag geen sneeuw, alleen de gebruikelijke files, dus weinig extra extra vertraging. Deze keer blij dat ik niet in het zuiden woon!
En je zit me continu te beeldbellen, je moet je telefoon eens nalopen
Kluts je moet het ook niet proberen op te snuiven hequote:
Succes!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die gedachte idd... Denk dat ik wel 100 projecten te verwerken heb nu
Ik heb geen zin, en eerst nog 40 mailtjes bekijken en beantwoorden, maar goed, das standaard als je weg bent geweest.
En ik weet het
Zal m eens op automatisch vergrendelen zetten oid
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kluts je moet het ook niet proberen op te snuiven he
Hoera!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef MNR het volgende:
Oh noes! Ik vind dit wel zo geinig
En MNR is zonder kleerscheuren op kantoor aangekomen
* MNR proud
Morning automaticquote:
haha succesquote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef automatic_ het volgende:
Mijn auto zit helemaal onder de sneeuw & het eerste stukje wat ik moet rijden, is niet gestrooid.
Hiep hoi.
Maar ik moet![]()
Onzin, nergens goed voor slapen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
moeti k vanavond wel iets vroeger slapen dan 04.00 uur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat ben ik niet meer met je eensquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel genoten, sneeuwballen gooien met de kindjes op t schoolpleinNee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen; ik ga er vandoor!
Als ik er vanavond niet ben, dan lig ik in de sloot
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
graag gedaanquote:
goed opletten hequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Uhuh.quote:
Ik ben vanmorgen ook bijna 20 minuten onderweg geweest, over een afstand waar ik normaal een minuut of 5 over doe.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega belt net, is nu anderhalf uur onderweg over een stukje waar ze normaal gesproken 20 minuutjes over doet, ze verwacht over drie kwartier hier te zijn
(ze is hier 5 minuten vandaan)
Nou... without proper sleep, I'm one cranky bitchquote:
Vertel dan even welke slootquote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor
Als ik er vanavond niet ben, dan lig ik in de sloot![]()
Hehehequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ook bijna 20 minuten onderweg geweest, over een afstand waar ik normaal een minuut of 5 over doe.
Alleen zonder slaap?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou... without proper sleep, I'm one cranky bitch![]()
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtiequote:
Q. 2.0 hè? Nieuw en verbeterd.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtie
Wel iemand bellen om je eruit te halen dan hequote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Van wie wel dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag m al aankomen. Had m alleen niet bij jou geplaatst, Qtie
vught naar ???quote:Op maandag 5 januari 2009 10:01 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Collega hier heeft er 2,5 uur vanuit Vught over gedaan
mwa hier niet echt een dun laagjequote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Kluts het volgende:
Zo gruwelijk veel sneeuw ligt er toch ook weer niet? Ik snap echt niet waarom het halve land op zijn gat ligt bij een laagje sneeuw zeg.
Hehe, daar had ik ook nog niet over nagedachtquote:
Ik ben daar altijd heel makkelijk in, ik zoen helemaal niemand met felicitaties op werk enzo, ik geef altijd alleen een hand. Zo ontkom je aan die engerds die je graag gelukkig nieuwjaar willen zoenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
Manager hier:
"De gemiddelde vrouw krijgt 121 zoenen met Nieuwjaar".
"Hoeveel heb je er al gehad?"
ik ben blij dat ik sinds een maand niet meer naar eindhoven hoefquote:
Wat kwam je in Eindhoven doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik sinds een maand niet meer naar eindhoven hoef
je woont zeker noord westen van NLquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over sneeuw en gladheid? Hier is niks aan de hand, geen sneeuw en niks gemerkt van gladheid.
Nouw... er ligt hier best een dik pak sneeuw voor de deur. En verder is het gewoon gladquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over sneeuw en gladheid? Hier is niks aan de hand, geen sneeuw en niks gemerkt van gladheid.
half jaar gedetacheerd bij de brandweerquote:
Tja, Almere hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Dat is prima. Ga je gang.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Shoombak het volgende:
als verse single ga ik hier ook maar meespammen
Ah, geinigquote:Op maandag 5 januari 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
half jaar gedetacheerd bij de brandweer
brandweer in centrum. Waar werk jij ergens in ehv dan ?quote:
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
Manager hier:
"De gemiddelde vrouw krijgt 121 zoenen met Nieuwjaar".
"Hoeveel heb je er al gehad?"
welkom dan maarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Shoombak het volgende:
als verse single ga ik hier ook maar meespammen
ik heb daar ook zo'n hekel aan, al die mensen die je normaal nooit zie of thuiswerken komen dan ineens iederen gelukkig nieuwjaar wensen. En al die vrouwen die dan weer moeten zoenen, bah.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...
Mennnnnnnnnnn, ga aan het werk en val me niet steeds lastig zeg! Al dat gelul. Stuur een mail rond en klaar. Ik weet wel dat je me zogenaamd het allerbeste wenst, tief op zeg!
Nu zitten ze met z'n allen oliebollen te vreten op de 5e en zogenaamd sociaal naar elkaar toe te zijn. "Goh, hoe was je O&N, nog wat gedaan?! ""Nee slet, ik ben vroeg naar bed gegaan en heb een boek gelezen, ja tuurlijk heb ik wat gedaan!!! " randdebiel...
Zo, die frustratie is er weer uit...
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
brandweer in centrum. Waar werk jij ergens in ehv dan ?
Zie onderstaandquote:
Leuk Q, leukquote:
Haha!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...
Mennnnnnnnnnn, ga aan het werk en val me niet steeds lastig zeg! Al dat gelul. Stuur een mail rond en klaar. Ik weet wel dat je me zogenaamd het allerbeste wenst, tief op zeg!
Nu zitten ze met z'n allen oliebollen te vreten op de 5e en zogenaamd sociaal naar elkaar toe te zijn. "Goh, hoe was je O&N, nog wat gedaan?! ""Nee slet, ik ben vroeg naar bed gegaan en heb een boek gelezen, ja tuurlijk heb ik wat gedaan!!! " randdebiel...
Zo, die frustratie is er weer uit...![]()
op 5 min loop afstand van de heuvelgaleriequote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |