Volgens mij heeft de beste man het verkeerde vak gekozen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:26 schreef Lixi het volgende:
[..]
Die beste man is alleen, dat is helemaal niet te doen. De sociale kant van m'n ouders won heten ik was de dupe, haha.
Koffie!
Wees blij dat hij het heeft gedaan, straks had jij het moeten doenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de beste man het verkeerde vak gekozen.
Ik denk dat mijn bouwwerken door geen enkele keuring komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het heeft gedaan, straks had jij het moeten doen
was echt spiegelquote:
Die gedachte idd... Denk dat ik wel 100 projecten te verwerken heb nuquote:Op maandag 5 januari 2009 09:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel kut, JB ruimt het wel op, met die gedachte?![]()
Hier lag geen sneeuw, alleen de gebruikelijke files, dus weinig extra extra vertraging. Deze keer blij dat ik niet in het zuiden woon!
En je zit me continu te beeldbellen, je moet je telefoon eens nalopen
Kluts je moet het ook niet proberen op te snuiven hequote:
Succes!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die gedachte idd... Denk dat ik wel 100 projecten te verwerken heb nu
Ik heb geen zin, en eerst nog 40 mailtjes bekijken en beantwoorden, maar goed, das standaard als je weg bent geweest.
En ik weet het
Zal m eens op automatisch vergrendelen zetten oid
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kluts je moet het ook niet proberen op te snuiven he
Hoera!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef MNR het volgende:
Oh noes! Ik vind dit wel zo geinig
En MNR is zonder kleerscheuren op kantoor aangekomen
* MNR proud
Morning automaticquote:
haha succesquote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef automatic_ het volgende:
Mijn auto zit helemaal onder de sneeuw & het eerste stukje wat ik moet rijden, is niet gestrooid.
Hiep hoi.
Maar ik moet![]()
Onzin, nergens goed voor slapen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
moeti k vanavond wel iets vroeger slapen dan 04.00 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |