Kan me iig niet herinneren dat ik het er in heb zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook een beetje raar iets.. Maar als jij al vraagtekens (als ex-student).. vraag ik ook af of het uberhaupt nodig is..
Nu nog mijn aanbevelingen voor de beroepsgroep, discussie en executive summary afschrijven en dan is het klaar.
Films met en van Seth Rogen zijn altijd wazig...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, wat is Pineapple Express een wazige film zeg
heb geen discussie. Wel aanbevelingen, maar dat is misschien wel ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef PieterBas het volgende:
Zal ook eens bij mijn klasgenoten navragen wat ze wel en er niet in hebben gezet.
Ik zet het er wel in.. Begeleider streept het toch wel weg, als het niet nodig isquote:Op zondag 4 januari 2009 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb geen discussie. Wel aanbevelingen, maar dat is misschien wel ongeveer hetzelfde
Die Seth is sowieso echt een te wazige kerel jaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Films met en van Seth Rogen zijn altijd wazig...
Superbad![]()
McLovin'![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zet het er wel in.. Begeleider streept het toch wel weg, als het niet nodig is![]()
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Het zijn wel films waarbij het IQ op een laag pitje moet staan.. anders zijn ze ook niet grappig. Hetzelfde geldt voor Judd Apatow films. Ik vond Forgetting Sarah Marshall ook zo geweldig
Inderdaad.. brak in je bed filmsquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Prima zondag-films dus.
Righteous Kill?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef eer-ik het volgende:
Ok, dat was echt een van de meest lame films die ik ooit gezien heb.
Oh, nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Righteous Kill?
Dat krijg je met 50 Cent er in...
Ik moet nog steeds Heat nog een keer af kijken... Elke keer als ik deze film aan het kijken ben... dan komt er weer wat tussen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, nee.
Pineapple Express.
Heb Righteous Kill nog niet gezien.
Vind Al Pacino vaak wel een toffe acteur.
Haha, die film duurt ook veel te lang joh.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Heat nog een keer af kijken... Elke keer als ik deze film aan het kijken ben... dan komt er weer wat tussen.![]()
Over geldt dit ook voor Sin City...
Iets met Serious Requestquote:
Laatste weekje hier posten dusquote:Op zondag 4 januari 2009 16:45 schreef PieterBas het volgende:
Morgen begint trouwens mijn laatste weekje afstudeerstage..
Ik ook niet; al die mensen die opeens andere namen hebbenquote:
Idd. Plus dat er bewust voor gekozen is door het 'management' om geen naamswijzigingen toe te staan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet; al die mensen die opeens andere namen hebbenIk noem een paultjuhhhhhhhhhhhh die naar Paul gaat, een ijsmeis die naar Anne gaat
Mist gelijk een stuk charme
Bij mijn vaderquote:
Ach ja, het management.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd. Plus dat er bewust voor gekozen is door het 'management' om geen naamswijzigingen toe te staan.
Vind dat ook niet meer dan logisch eigenlijk.
jupquote:
Ja toch.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dat niet. Zou nu wel fijn zijn om mijn nieuwe huis in te wijden
Deze gebruik ik eigenlijjk overal. Toen ik me hier ooit aanmeldde had ik dus die andere en daar wilde ik wel vanaf, maar wilde niet mijn posthistorie kwijt. Toen met die serious request actie kon je voor een geeltje je username laten veranderen. Dus toen maar meteen gedaan. Een goed doel gesteund en meteen gekregen wat ik eigenlijk altijd al wilde..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch.
Waarom heb je je username veranderd?
PWNDquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Alleen is het kut.. Heb een digitenne ding geleend van een kennis omdat mijn ziggo abonnement nog niet werkt. Alleen krijg ik alleen maar een paar zenders. Ik mis bijvoorbeeld alle rtl's en sbs enzo....
Ik heb fok en mijn xbox nog. Als het goed is komt mijn digitale ontvangen en modem van ziggo komende weekquote:
welnee.quote:
Ik ben inmiddels gewend aan de lemon en vindt het lekker en daar gaat het omquote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welnee.
gewoon superior.
liefst nog een ander merk rum, maar als 't niet anders is, is t niet anders
werkt gewoon..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef The_Dean het volgende:
En waarom werkt www.tvgids.nl niet meer?
Ik zal eens kijken binnenkort. Maar was vroeger ook fan van de breezer dus blijkbaar ben ik wel een smaakjesfanquote:Op zondag 4 januari 2009 19:23 schreef eer-ik het volgende:
dat is ook wel.
maar vind die smaakjeszooi van bacardi niet zo.
wil je eens een betere rum; haal havana club.
Die 3FM rotzooi nog.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
werkt gewoon..
Zitten mensen nu op Fok hun nickname te verruilen
was een once in a lifetime offerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
werkt gewoon..
Zitten mensen nu op Fok hun nickname te verruilen
mis je die zenders?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Alleen is het kut.. Heb een digitenne ding geleend van een kennis omdat mijn ziggo abonnement nog niet werkt. Alleen krijg ik alleen maar een paar zenders. Ik mis bijvoorbeeld alle rtl's en sbs enzo....
Eigelijk welquote:
ACh, ik heb nog nooit stage gelopen en dit is zo'n beetje het enige topic waar ik in postquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigelijk wel![]()
De bedoeling was.. om bij 763 te stoppen.. (750 topics), conceptscriptie is eigenlijk af... kan ingeleverd worden en dan een paar weken wachten op de feedback... en dan verdedigen.
Maar goed het is nog niet zo ver... dus ik ga nog wel even door
In Stage SC post ik ook wel het meestquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ACh, ik heb nog nooit stage gelopen en dit is zo'n beetje het enige topic waar ik in post
ja eigenlijk mis ik het welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mis je die zenders?
Hoe kan dat nou? Er is nooit ene ruk op die zenders
lekker door blijven posten dan.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Stage SC post ik ook wel het meest
Waarom zo moeilijkquote:
omdat ik die overal gebruikquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijkEn waarom deze?
Ah zoquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik die overal gebruik
Jullie mogen gewoon Nico blijven zeggen hoor
Onderweg...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je m ff mailen naar mijn username @ gmail?
dat is ook een lekkere tante ja..quote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb tante Sophia op de achtergrond van m'n scherm pronken.
Ik mag daar graag naar kijken jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is ook een lekkere tante ja..
Eens..quote:
ik kan op werk ok wel inloggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens..Hoewel ik dan wel met Citrix in kan loggen op school.
Dat is ruk inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k zuip me helemaal het apelazarus (aan water) maar kriebel wil niet weg
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef eer-ik het volgende:
hardcore kale vandale auswitz is back 4 black
te ernstig dit.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja goed man, hang lekker chill met een whisky'tje op de bank
Aftellenquote:En daarzo?
Zeker nietquote:
hoi hoi.. Het was trouwens wit bij mij voor de deur. En glad.. gelukkig kon ik net blijven staanquote:
Bij jou ook alquote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoi hoi.. Het was trouwens wit bij mij voor de deur. En glad.. gelukkig kon ik net blijven staan
haha.. dat is wel heel erg inderdaad. Ik was vergeten een raam open te laten. Dat is toch ook niet helemaal fijnquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij jou ook al![]()
Bij mij was het mijn kamer ingesneeuwdLang leve een open raam
Mjah, vervelendquote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. dat is wel heel erg inderdaad. Ik was vergeten een raam open te laten. Dat is toch ook niet helemaal fijn
nou, na 2 weken klussen overigens welquote:Op maandag 5 januari 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, vervelend![]()
Werken bevalt echt niet na bijna 2 weken vakantie
Ik ga eind februari verbouwen waarschijnlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou, na 2 weken klussen overigens wel
Dat komt goed dan jaquote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga eind februari verbouwen waarschijnlijkdan zal ik je opmerking vast wel kunnen beamen
ik welquote:
Wonderbaarlijk, zin om te werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat zeg ik
[..]
Dat komt goed dan ja
[..]
ik wel
uhm.... ja
Ik wel, mijn hele stageverslag doorgespit op fouten, nuttig johquote:Op maandag 5 januari 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, zo zou je het kunnen zeggen.
Niet dat ik al wat gedaan heb
altijd handig..quote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wel, mijn hele stageverslag doorgespit op fouten, nuttig joh
nog niets spectaculairs eigenlijk.. jij wel?quote:
succesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
ik weet het niet meer....nog wel globaal.... een beetje
maar ik weet gewoon simpelweg niet meer waar ik mee bezig was
![]()
![]()
* gaat uitzoeken waar ze mee bezig hoort te zijn
ik ben het komende uur zoet![]()
Niet zo.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog niets spectaculairs eigenlijk.. jij wel?
ah.. altijd leuk toch?quote:
Dan zou ik zeker wachtenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. altijd leuk toch?
Ik wil eigenlijk een mooie grote tv gaan kopen en een nep open haard. Alleen moet ik met die open haard wachten tot mijn bank er is, want dan weet ik of ik hem goed kwijt kan.
Watjequote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
schaatsen vorige week ook weer eens geprobeerd.. deed meteen weer pijn aan mijn voeten
Nou ja.. het is nog niet helemaal klaar in de woonkomer. Doordat de bank en tv-meubel mist en daardoor dus ook de mooie hanglamp nog niet opgehangen kan worden.. Maar verder is het echt wel mooi geworden.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker wachten. Lijkt me zonde van je geld als het niet past.
Is het allemaal wel echt mooi geworden? Heb alle foto's van je gezien, maar vind het altijd moeilijk daaruit een beeld te vormen (maar dat kan aan mij liggen).
ik weet hetquote:
Neen, geen druppel gedronken gisteren, gewoon ouderwets hoofdpijnquote:
Komen kijken als het af is is het leukste hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja.. het is nog niet helemaal klaar in de woonkomer. Doordat de bank en tv-meubel mist en daardoor dus ook de mooie hanglamp nog niet opgehangen kan worden.. Maar verder is het echt wel mooi geworden.
Ik kan natuurlijk ook niet meer vragen om eens te komen kijken inmiddels
[..]
ik weet het
Ik ken die hoofdpijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, geen druppel gedronken gisteren, gewoon ouderwets hoofdpijn
Weer hard aan het werk iedereen?
ja het is jammer, maar het is niet anders. Ik wilde die bank en dat meubilair.. dan moet je het maar accepteren... Dan kan je in februari als het af is dus komen kijken. Dan komt de tv-meubel pas namelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Komen kijken als het af is is het leukste hoor. Maar ja, wel zonde dat dat allemaal zo lang duurt zeg.
En dat watje zal vast wel mee vallen. Ik heb altijd 3 kruiken en een bad nodig om weer warm te worden en te blijven na het schaatsen
Pete Zahutt,.... of jij hebt een goed geheugen of jij zit heel vaak te WC3'enquote:Op maandag 5 januari 2009 11:40 schreef Maisnon het volgende:
Hey Pete Zahutt
Hier was de koffiemelk op
Februari pas, over afknappers gesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja het is jammer, maar het is niet anders. Ik wilde die bank en dat meubilair.. dan moet je het maar accepteren... Dan kan je in februari als het af is dus komen kijken. Dan komt de tv-meubel pas namelijk
En ik ben geen watje!
Ik dacht dat je iets aan je voeten had ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja het is jammer, maar het is niet anders. Ik wilde die bank en dat meubilair.. dan moet je het maar accepteren... Dan kan je in februari als het af is dus komen kijken. Dan komt de tv-meubel pas namelijk
En ik ben geen watje!
Ja afknapper inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Februari pas, over afknappers gesproken. Maar wie weet, half nederland rondreizen er voor en alles
.
Geen watje, jeuj, ik wel
Nee ik krijg alleen teringpijnlijke poten als ik die schaatsen aan hebquote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets aan je voeten had ofzo
Vaker gaan schaatsen en skeeleren!
Ik het leukste?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja afknapper inderdaad![]()
Half Nederland ja, maar jij vond het het leukste
ja het kijken.. dat postte jequote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik het leukste?
Ik heb een schijt hekel aan reizen (je weet wel, ns) zeker zolang ik nog geen OV heb.
Schaatsen op asfalt is wel leuk hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee ik krijg alleen teringpijnlijke poten als ik die schaatsen aan heb
En schaatsen doe ik principieel alleen op natuurlijs, dus dat is ff geleden
En schaatsen op asfalt doe ik ook niet dus
Ja, maar kijk, ik zit op MBO en dat is blijkbaar niet OV waardig ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja het kijken.. dat postte je
Maar reizen met het openbaar vervoer is sowieso kut.. Gelukkig is het met de metro nu wel vol te houden en een OV is dan wel iets om te hebben ja..
Waarom niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar doe ik dus gewoon niet aan...
Hmm klote is dat ja.. gelukkig had ik daar maar een half jaartje last van..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, ik zit op MBO en dat is blijkbaar niet OV waardig ofzo. Stelletje malloten, denken dat ik het geld op me rug heb groeien
![]()
Kijken is leukMaar ik mag niet van Giel
principesquote:
Mensen van 25+ die skaten is een beetje triestquote:
ook datquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen van 25+ die skaten is een beetje triest
Giel is mijn vriendquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm klote is dat ja.. gelukkig had ik daar maar een half jaartje last van..
Wat heb je nou weer met Giel te maken![]()
[..]
principes
Gebeurt hier in de buurt toch wel hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik zit ook maar te dollen johquote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Giel is mijn vriend. Maar goed, dat maakt nu ff niet uit.
En een half jaartje is te doenIk gewoon ruim 2 jaar, aangezien ik te laat 18 word ofzo
![]()
Principes, oké, gezellig
Damn je kon gewoon uitslapenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Goedenmorgen
Eerst maar even eten en zo weer naar de baas
CBR erbij, ik ook blijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit ook maar te dollen joh
2 jaar is gewoon kutheel die IB-groep in de fik zeg ik
ik weetquote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit ook maar te dollen joh
2 jaar is gewoon kutheel die IB-groep in de fik zeg ik
Nou, anders gezegd mannen van 25+quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.
Er zit verschil in met de plaatselijke pokemonjeugd van de trap afspringen of gewoon een kilometer of 20 skeeleren
net alsof jij mannen er ooit uit vind zien?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, anders gezegd mannen van 25+
Ziet gewoon niet uit, mijn mening althans.
Ik kijk graag in de spiegelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
net alsof jij mannen er ooit uit vind zien?
Yeahquote:
Ik het het over de spiegelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Californium het volgende:dat kun je zonder spiegel niet zien?
Dankjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:20 schreef Californium het volgende:
ik kan je wat schimmelkoffie aanbieden
Nu kan ik dus officieel niet meer voor je kokenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
gaat wel goedkomen hoor
dacht dat ik dat wel gemeld had
Ja ongeveerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
zeg gebakken ei...lekker enzo
maare.. Nieuw???
21quote:
je hebt toegegeven aan de verleidingquote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
21
ik kan het.... heb al wel een boterham opgegetenmaar had er 3.... dus nog 2 over EN een bakje met ananas
verdorie.. dat klinkt goed!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff stokbrood gehaald, koffie, jus, tomaten en mozzarella... laat ik toevallig nog pesto hebben
vergadering van school dan zeker? Ja ze houden nergens rekening mee hoor als je op stage zitquote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
Gadver, krijg ik net een uitnodiging in mijn mailbox voor een vergadering die morgenochtend al is. Hoe willen ze dat ik dat doe met stage
arabisch merk?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Harde schijf hier loopt te tikken.. oh ohhhh
eetsequote:
Leerlingenraad.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vergadering van school dan zeker? Ja ze houden nergens rekening mee hoor als je op stage zit
Gewoon terugtikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Maisnon het volgende:
nee absurd inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Leerlingenraad.
Maar ik snap gewoon echt niet dat ze dat zo laat pas mailen
het is niet anders..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Over 10 min maar ff vragen of ik vrij kan krijgen en anders gelijk maar afzeggen
Wat voor eentje wil je?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is niet anders..
vanavond voor een tv shoppen
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dat ding wilt dat al bij mij aan de muur hangt
kom je m brengen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dat ding wilt dat al bij mij aan de muur hangt
Nopequote:
haha.. knap hoe die dingen zomaar kunnen verdwijnenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope![]()
En je hebt er niets aan, hij hangt en de voetsteun ben ik kwijten die zoek ik nu al bijna 2 weken
Jeah, heel knap. Wat ik me herinner is dat ik de doos met zooi en al op zolder neer heb gegooid, maar daar ligt dus niets meerquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. knap hoe die dingen zomaar kunnen verdwijnen
Maar lief dat je in ieder geval al op zoek was voor me
vanavond gewoon ff langs de mediamarkt kijken wat er staat..
nee als je lief was had je m gewoon komen brengen enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah, heel knap. Wat ik me herinner is dat ik de doos met zooi en al op zolder neer heb gegooid, maar daar ligt dus niets meerEn na een zoektocht van een uur kwam ik er achter dat hij in het hele huis niet meer te vinden was
.
En ik ben lief
blijf bij mijn eerdere bezwaar, geen OVquote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee als je lief was had je m gewoon komen brengen enzo
slap excuusquote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
blijf bij mijn eerdere bezwaar, geen OV
ga je fok kopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het een goed excuusen ik wil een goed draaiend forum overkopen, dus ik moet sparen
eensch!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
nogal, gewoon die tv brengen en niet zeuren
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
nogal, gewoon die tv brengen en niet zeuren
Nou breng m dan maar hierheen, ik woon dichterbijquote:
zondequote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Fok niet, dan ben ik helemaal geldloos
voor deze keer mag dat ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou breng m dan maar hierheen, ik woon dichterbij
sorryquote:
Wil girlzforum kopen, ben nu al mede-beheerder, maar wil het voor mezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zonde
[..]
voor deze keer mag dat ook
[..]
sorry
ah ok.. nooit van gehoord. Verdient dat nog goed dan zo'n forum? Lijkt me wel als je dat moet overkopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil girlzforum kopen, ben nu al mede-beheerder, maar wil het voor mezelf![]()
En ook dat wil ik niet
Mijn mede-beheerder is gewoon een eigenzinnig mannetje en die zou ik er graag uit zien (net als vele anderen). Het enige probleem is dus dat hij er 200 euro voor wilt vangen en ik er maar 100 voor wil geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. nooit van gehoord. Verdient dat nog goed dan zo'n forum? Lijkt me wel als je dat moet overkopen.
En waarom wil je het alleen hebben? Gewoon nog meer geld binnenhalen of andere reden?
imonline loopt goedquote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef Maisnon het volgende:
een vriend van me heeft een tijd terug een profielensite gemaakt waar ie volgens mij nog wel wat aan verdiend
imonline heet het geloof ik
ah ok.. toch ook gek een mannetje die een meisjesforum doet..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn mede-beheerder is gewoon een eigenzinnig mannetje en die zou ik er graag uit zien (net als vele anderen). Het enige probleem is dus dat hij er 200 euro voor wilt vangen en ik er maar 100 voor wil geven.
Maar het verdient wel. Je gooit er reclame op en voor elke klik er op krijg je geld. Het is geen vetpot, maar de hostingkosten sleep je er gemakkelijk uit. Het levert ongeveer 2 euro per week op, dus dat is 100 euro per jaar, en de hostingkosten zijn voor mij maar een tientje op jaarbasis.
oh ik mag er niet komen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
Ja maar dan krijg ik van die geile nerdjes er bij joh, wat heb ik daar nou aan?
En we hebben (maar?) 3900 unieke bezoekers per maand
Jij mag altijd komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij deed ook eerst sex-talk.nl en een brandpreventieforum en een jongerenforum en allesquote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. toch ook gek een mannetje die een meisjesforum doet..
Hier ook soms, ik heb dus maar eens een externe harde schijf besteld. Snel backups maken (een nieuwe interne schijf komt binnenkort wellicht in een nieuwe computer).quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij mag altijd komen
fijn om dat van jou te horen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah gewoon iemand die makkelijk geld wil verdienenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, hij deed ook eerst sex-talk.nl en een brandpreventieforum en een jongerenforum en alles
makkelijk geld verdienen wil ik het niet noemen eigenlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fijn om dat van jou te horen zeg!
[..]
ah gewoon iemand die makkelijk geld wil verdienen
het is toch niet echt keihard werken bedoel ik? Leuk om erbij te doen toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
makkelijk geld verdienen wil ik het niet noemen eigenlijk.![]()
Waarom van zo fijn om dat van mij te horen?
Mwah, leuk wel jaquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is toch niet echt keihard werken bedoel ik? Leuk om erbij te doen toch?
En ik hoor graag foute praat van leuke vrouwen?
Tsja, als die loopt, en vriendinnetjes zien dat bij elkaarquote:
doe maar.. jij kon die onderwerpen zo goed vermijden toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, leuk wel ja. Hard werken wel, je moet reclame krijgen, linkpartners, actief blijven, vernieuwend en alles. Het is best lastig om met echt nieuwe dingen te komen elke keer weer.
En over dat laatste zal ik maar zwijgen he
ja je hebt wel gelijk natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, als die loopt, en vriendinnetjes zien dat bij elkaar
Ik weet niet hoe oud de doelgroep is btw
iBood!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier ook soms, ik heb dus maar eens een externe harde schijf besteld. Snel backups maken (een nieuwe interne schijf komt binnenkort wellicht in een nieuwe computer).
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11137
Daar kan ik wel een aardig tijdje mee vooruit denk ik zo.
Ohja, ik dacht dat ik die er ook bij gezet had, de link, maar inderdaad.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat ik die er ook bij gezet had, de link, maar inderdaad.
tiener meiden, maar we hebben ook leden tussen de 18-25quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, als die loopt, en vriendinnetjes zien dat bij elkaar
Ik weet niet hoe oud de doelgroep is btw
Ik zoek al een tijdje naar een goede NAS, dus vond dit een mooi moment en goede prijs.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik had er ook nog ff over getwijfeld, maar ik vond het te veel geld
Ach, je hoeft het niet altijd te vermijden hequote:Op maandag 5 januari 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doe maar.. jij kon die onderwerpen zo goed vermijden toch?
Dat wel, maar dat is heel moeilijk eigenlijk. Ik zit er niet te wachten om meiden uit hetzelfde dorp te treffen op dat forum eigenlijk. Al is het natuurlijk het overwegen waard..quote:[..]
ja je hebt wel gelijk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |