Mijne ook, heb echt een intense hekel aan beltonen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom staat mijn foon altijd op vibrator-stand
ik ook. Al voordat ik zelf een mobieltje had, had ik al een hekel aan de ringtones die andere mensen dan hadden. Dus dan zou het ook raar zijn als je vervolgens zelf wel een ringtone zou nemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijne ook, heb echt een intense hekel aan beltonen.
Sowieso, ongewensd geluid is gewoon irritantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Whehe, heb altijd vette rock/punkplaten als ringtone
* eens isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso, ongewenst geluid is gewoon irritant
Moet er bij vermelden dat hij buitenshuis altijd op tril staat hoor. Binnen ligt hij altijd in de vensterbank of op tafel, en als ik dan bv in de keuken/bove/schijthuis ben, dan hoor ik hemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso, ongewensd geluid is gewoon irritant
Fair enough.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet er bij vermelden dat hij buitenshuis altijd op tril staat hoor. Binnen ligt hij altijd in de vensterbank of op tafel, en als ik dan bv in de keuken/bove/schijthuis ben, dan hoor ik hem
Telefoon is mijn wekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef eer-ik het volgende:
Maar nee, ik heb dat ding altijd op zak, tenzij ik slaap.
Enige onverwachte geluid dat er mag zijn bij mij, is m'n wekker, verder niks
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef The_Dean het volgende:
Haha, nee, mijne hoeft dat ook niet... alleen staat ie wel aan, omdat ik de wekker uitgooi, en een dan later sommige mensen mij wakker bellen. Wel handig, anders slaap ik veel te lang door
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:42 schreef The_Dean het volgende:
Nee, maar dan heb ik ook een andere mind-set. Nu druk ik hem uit, zo fan: Fuck dit, ik heb vakantie!
ohja, dat moet ook altijd idd.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:44 schreef The_Dean het volgende:
Is al bijna om
Heb er anderhalve week opzitten, opzich wel wat gedaan in huis ja, wat zooi uitpakken, inrichten enzo
Maandagmiddag 14.00 weer beginnen
Net nog gereageerd op een kamerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Moet
Maar had je nu imiddels al wat gevonden?
Haha nee, schiet niet echt op als ik elke dag van daar naar Utrecht en weer terug moetquote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef The_Dean het volgende:
Nja, dat scheelt, dan heb je in ieder geval ergens plek
Kon je bij mij wel een kamer aanbieden, maar dat is voor jou niet echt rendabel
Haha, thanks.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:22 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee
Nja, mocht de nood aan de man komen, dan weet je een plek
goed, en met jou?quote:
niet echt iets boeiends. Ice Age 2 gisteravond gekeken. en jij?quote:Nog wat gedaan gistert?
Ik ben effe naar verjaardag van opa geweest, daarna Shaft gekeken.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, en met jou?
[..]
niet echt iets boeiends. Ice Age 2 gisteravond gekeken. en jij?
"If you fuck with the bull!"quote:
damn rightquote:
ff googlen en je weet het:quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef PieterBas het volgende:
Misschien voor de ex-studenten
Iemand een idee wat je nou precies in de discussie van een scriptie zet?
zie ook: Hoe schrijf je een scriptiequote:In de discussie wordt beschreven wat tekortkomingen van het onderzoek zijn en hoe deze in de toekomst opgelost moeten worden. Ook worden in het hoofdstuk discussie suggesties voor verder onderzoek gedaan.
Tja, ik vond het ook een beetje raar iets.. Maar als jij al vraagtekens (als ex-student).. vraag ik ook af of het uberhaupt nodig is..quote:Op zondag 4 januari 2009 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ff googlen en je weet het:
[..]
zie ook: Hoe schrijf je een scriptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |