Dankjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:20 schreef Californium het volgende:
ik kan je wat schimmelkoffie aanbieden
Nu kan ik dus officieel niet meer voor je kokenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef Californium het volgende:
gaat wel goedkomen hoor
dacht dat ik dat wel gemeld had
Ja ongeveerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
zeg gebakken ei...lekker enzo
maare.. Nieuw???
21quote:
je hebt toegegeven aan de verleidingquote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
21
ik kan het.... heb al wel een boterham opgegetenmaar had er 3.... dus nog 2 over EN een bakje met ananas
verdorie.. dat klinkt goed!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff stokbrood gehaald, koffie, jus, tomaten en mozzarella... laat ik toevallig nog pesto hebben
vergadering van school dan zeker? Ja ze houden nergens rekening mee hoor als je op stage zitquote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
Gadver, krijg ik net een uitnodiging in mijn mailbox voor een vergadering die morgenochtend al is. Hoe willen ze dat ik dat doe met stage
arabisch merk?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Harde schijf hier loopt te tikken.. oh ohhhh
eetsequote:
Leerlingenraad.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vergadering van school dan zeker? Ja ze houden nergens rekening mee hoor als je op stage zit
Gewoon terugtikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Harde schijf hier loopt te tikken.. oh ohhhh
nee absurd inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Leerlingenraad.
Maar ik snap gewoon echt niet dat ze dat zo laat pas mailen
het is niet anders..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Over 10 min maar ff vragen of ik vrij kan krijgen en anders gelijk maar afzeggen
Wat voor eentje wil je?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is niet anders..
vanavond voor een tv shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |