ah ok.. toch ook gek een mannetje die een meisjesforum doet..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn mede-beheerder is gewoon een eigenzinnig mannetje en die zou ik er graag uit zien (net als vele anderen). Het enige probleem is dus dat hij er 200 euro voor wilt vangen en ik er maar 100 voor wil geven.
Maar het verdient wel. Je gooit er reclame op en voor elke klik er op krijg je geld. Het is geen vetpot, maar de hostingkosten sleep je er gemakkelijk uit. Het levert ongeveer 2 euro per week op, dus dat is 100 euro per jaar, en de hostingkosten zijn voor mij maar een tientje op jaarbasis.
oh ik mag er niet komen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
Ja maar dan krijg ik van die geile nerdjes er bij joh, wat heb ik daar nou aan?
En we hebben (maar?) 3900 unieke bezoekers per maand
Jij mag altijd komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij deed ook eerst sex-talk.nl en een brandpreventieforum en een jongerenforum en allesquote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. toch ook gek een mannetje die een meisjesforum doet..
Hier ook soms, ik heb dus maar eens een externe harde schijf besteld. Snel backups maken (een nieuwe interne schijf komt binnenkort wellicht in een nieuwe computer).quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Harde schijf hier loopt te tikken.. oh ohhhh
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij mag altijd komen
fijn om dat van jou te horen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah gewoon iemand die makkelijk geld wil verdienenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, hij deed ook eerst sex-talk.nl en een brandpreventieforum en een jongerenforum en alles
makkelijk geld verdienen wil ik het niet noemen eigenlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fijn om dat van jou te horen zeg!
[..]
ah gewoon iemand die makkelijk geld wil verdienen
het is toch niet echt keihard werken bedoel ik? Leuk om erbij te doen toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
makkelijk geld verdienen wil ik het niet noemen eigenlijk.![]()
Waarom van zo fijn om dat van mij te horen?
Mwah, leuk wel jaquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is toch niet echt keihard werken bedoel ik? Leuk om erbij te doen toch?
En ik hoor graag foute praat van leuke vrouwen?
Tsja, als die loopt, en vriendinnetjes zien dat bij elkaarquote:
doe maar.. jij kon die onderwerpen zo goed vermijden toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, leuk wel ja. Hard werken wel, je moet reclame krijgen, linkpartners, actief blijven, vernieuwend en alles. Het is best lastig om met echt nieuwe dingen te komen elke keer weer.
En over dat laatste zal ik maar zwijgen he
ja je hebt wel gelijk natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, als die loopt, en vriendinnetjes zien dat bij elkaar
Ik weet niet hoe oud de doelgroep is btw
iBood!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier ook soms, ik heb dus maar eens een externe harde schijf besteld. Snel backups maken (een nieuwe interne schijf komt binnenkort wellicht in een nieuwe computer).
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11137
Daar kan ik wel een aardig tijdje mee vooruit denk ik zo.
Ohja, ik dacht dat ik die er ook bij gezet had, de link, maar inderdaad.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat ik die er ook bij gezet had, de link, maar inderdaad.
tiener meiden, maar we hebben ook leden tussen de 18-25quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, als die loopt, en vriendinnetjes zien dat bij elkaar
Ik weet niet hoe oud de doelgroep is btw
Ik zoek al een tijdje naar een goede NAS, dus vond dit een mooi moment en goede prijs.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik had er ook nog ff over getwijfeld, maar ik vond het te veel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |