Eens..quote:
ik kan op werk ok wel inloggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens..Hoewel ik dan wel met Citrix in kan loggen op school.
Dat is ruk inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k zuip me helemaal het apelazarus (aan water) maar kriebel wil niet weg
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef eer-ik het volgende:
hardcore kale vandale auswitz is back 4 black
te ernstig dit.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja goed man, hang lekker chill met een whisky'tje op de bank
Aftellenquote:En daarzo?
Zeker nietquote:
hoi hoi.. Het was trouwens wit bij mij voor de deur. En glad.. gelukkig kon ik net blijven staanquote:
Bij jou ook alquote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoi hoi.. Het was trouwens wit bij mij voor de deur. En glad.. gelukkig kon ik net blijven staan
haha.. dat is wel heel erg inderdaad. Ik was vergeten een raam open te laten. Dat is toch ook niet helemaal fijnquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij jou ook al![]()
Bij mij was het mijn kamer ingesneeuwdLang leve een open raam
Mjah, vervelendquote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. dat is wel heel erg inderdaad. Ik was vergeten een raam open te laten. Dat is toch ook niet helemaal fijn
nou, na 2 weken klussen overigens welquote:Op maandag 5 januari 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, vervelend![]()
Werken bevalt echt niet na bijna 2 weken vakantie
Ik ga eind februari verbouwen waarschijnlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou, na 2 weken klussen overigens wel
Dat komt goed dan jaquote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga eind februari verbouwen waarschijnlijkdan zal ik je opmerking vast wel kunnen beamen
ik welquote:
Wonderbaarlijk, zin om te werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat zeg ik
[..]
Dat komt goed dan ja
[..]
ik wel
uhm.... ja
Ik wel, mijn hele stageverslag doorgespit op fouten, nuttig johquote:Op maandag 5 januari 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, zo zou je het kunnen zeggen.
Niet dat ik al wat gedaan heb
altijd handig..quote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wel, mijn hele stageverslag doorgespit op fouten, nuttig joh
nog niets spectaculairs eigenlijk.. jij wel?quote:
succesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
ik weet het niet meer....nog wel globaal.... een beetje
maar ik weet gewoon simpelweg niet meer waar ik mee bezig was
![]()
![]()
* gaat uitzoeken waar ze mee bezig hoort te zijn
ik ben het komende uur zoet![]()
Niet zo.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog niets spectaculairs eigenlijk.. jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |