Kan me iig niet herinneren dat ik het er in heb zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook een beetje raar iets.. Maar als jij al vraagtekens (als ex-student).. vraag ik ook af of het uberhaupt nodig is..
Nu nog mijn aanbevelingen voor de beroepsgroep, discussie en executive summary afschrijven en dan is het klaar.
Films met en van Seth Rogen zijn altijd wazig...quote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, wat is Pineapple Express een wazige film zeg
heb geen discussie. Wel aanbevelingen, maar dat is misschien wel ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef PieterBas het volgende:
Zal ook eens bij mijn klasgenoten navragen wat ze wel en er niet in hebben gezet.
Ik zet het er wel in.. Begeleider streept het toch wel weg, als het niet nodig isquote:Op zondag 4 januari 2009 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb geen discussie. Wel aanbevelingen, maar dat is misschien wel ongeveer hetzelfde
Die Seth is sowieso echt een te wazige kerel jaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Films met en van Seth Rogen zijn altijd wazig...
Superbad![]()
McLovin'![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zet het er wel in.. Begeleider streept het toch wel weg, als het niet nodig is![]()
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Het zijn wel films waarbij het IQ op een laag pitje moet staan.. anders zijn ze ook niet grappig. Hetzelfde geldt voor Judd Apatow films. Ik vond Forgetting Sarah Marshall ook zo geweldig
Inderdaad.. brak in je bed filmsquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Prima zondag-films dus.
Righteous Kill?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:23 schreef eer-ik het volgende:
Ok, dat was echt een van de meest lame films die ik ooit gezien heb.
Oh, nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Righteous Kill?
Dat krijg je met 50 Cent er in...
Ik moet nog steeds Heat nog een keer af kijken... Elke keer als ik deze film aan het kijken ben... dan komt er weer wat tussen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, nee.
Pineapple Express.
Heb Righteous Kill nog niet gezien.
Vind Al Pacino vaak wel een toffe acteur.
Haha, die film duurt ook veel te lang joh.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Heat nog een keer af kijken... Elke keer als ik deze film aan het kijken ben... dan komt er weer wat tussen.![]()
Over geldt dit ook voor Sin City...
Iets met Serious Requestquote:
Laatste weekje hier posten dusquote:Op zondag 4 januari 2009 16:45 schreef PieterBas het volgende:
Morgen begint trouwens mijn laatste weekje afstudeerstage..
Ik ook niet; al die mensen die opeens andere namen hebbenquote:
Idd. Plus dat er bewust voor gekozen is door het 'management' om geen naamswijzigingen toe te staan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet; al die mensen die opeens andere namen hebbenIk noem een paultjuhhhhhhhhhhhh die naar Paul gaat, een ijsmeis die naar Anne gaat
Mist gelijk een stuk charme
Bij mijn vaderquote:
Ach ja, het management.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd. Plus dat er bewust voor gekozen is door het 'management' om geen naamswijzigingen toe te staan.
Vind dat ook niet meer dan logisch eigenlijk.
jupquote:
Ja toch.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dat niet. Zou nu wel fijn zijn om mijn nieuwe huis in te wijden
Deze gebruik ik eigenlijjk overal. Toen ik me hier ooit aanmeldde had ik dus die andere en daar wilde ik wel vanaf, maar wilde niet mijn posthistorie kwijt. Toen met die serious request actie kon je voor een geeltje je username laten veranderen. Dus toen maar meteen gedaan. Een goed doel gesteund en meteen gekregen wat ik eigenlijk altijd al wilde..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch.
Waarom heb je je username veranderd?
PWNDquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Alleen is het kut.. Heb een digitenne ding geleend van een kennis omdat mijn ziggo abonnement nog niet werkt. Alleen krijg ik alleen maar een paar zenders. Ik mis bijvoorbeeld alle rtl's en sbs enzo....
Ik heb fok en mijn xbox nog. Als het goed is komt mijn digitale ontvangen en modem van ziggo komende weekquote:
welnee.quote:
Ik ben inmiddels gewend aan de lemon en vindt het lekker en daar gaat het omquote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welnee.
gewoon superior.
liefst nog een ander merk rum, maar als 't niet anders is, is t niet anders
werkt gewoon..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef The_Dean het volgende:
En waarom werkt www.tvgids.nl niet meer?
Ik zal eens kijken binnenkort. Maar was vroeger ook fan van de breezer dus blijkbaar ben ik wel een smaakjesfanquote:Op zondag 4 januari 2009 19:23 schreef eer-ik het volgende:
dat is ook wel.
maar vind die smaakjeszooi van bacardi niet zo.
wil je eens een betere rum; haal havana club.
Die 3FM rotzooi nog.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
werkt gewoon..
Zitten mensen nu op Fok hun nickname te verruilen
was een once in a lifetime offerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
werkt gewoon..
Zitten mensen nu op Fok hun nickname te verruilen
mis je die zenders?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Alleen is het kut.. Heb een digitenne ding geleend van een kennis omdat mijn ziggo abonnement nog niet werkt. Alleen krijg ik alleen maar een paar zenders. Ik mis bijvoorbeeld alle rtl's en sbs enzo....
Eigelijk welquote:
ACh, ik heb nog nooit stage gelopen en dit is zo'n beetje het enige topic waar ik in postquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigelijk wel![]()
De bedoeling was.. om bij 763 te stoppen.. (750 topics), conceptscriptie is eigenlijk af... kan ingeleverd worden en dan een paar weken wachten op de feedback... en dan verdedigen.
Maar goed het is nog niet zo ver... dus ik ga nog wel even door
In Stage SC post ik ook wel het meestquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ACh, ik heb nog nooit stage gelopen en dit is zo'n beetje het enige topic waar ik in post
ja eigenlijk mis ik het welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mis je die zenders?
Hoe kan dat nou? Er is nooit ene ruk op die zenders
lekker door blijven posten dan.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Stage SC post ik ook wel het meest
Waarom zo moeilijkquote:
omdat ik die overal gebruikquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijkEn waarom deze?
Ah zoquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik die overal gebruik
Jullie mogen gewoon Nico blijven zeggen hoor
Onderweg...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je m ff mailen naar mijn username @ gmail?
dat is ook een lekkere tante ja..quote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb tante Sophia op de achtergrond van m'n scherm pronken.
Ik mag daar graag naar kijken jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is ook een lekkere tante ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |