quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dat ding wilt dat al bij mij aan de muur hangt
kom je m brengen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dat ding wilt dat al bij mij aan de muur hangt
Nopequote:
haha.. knap hoe die dingen zomaar kunnen verdwijnenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope![]()
En je hebt er niets aan, hij hangt en de voetsteun ben ik kwijten die zoek ik nu al bijna 2 weken
Jeah, heel knap. Wat ik me herinner is dat ik de doos met zooi en al op zolder neer heb gegooid, maar daar ligt dus niets meerquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. knap hoe die dingen zomaar kunnen verdwijnen
Maar lief dat je in ieder geval al op zoek was voor me
vanavond gewoon ff langs de mediamarkt kijken wat er staat..
nee als je lief was had je m gewoon komen brengen enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah, heel knap. Wat ik me herinner is dat ik de doos met zooi en al op zolder neer heb gegooid, maar daar ligt dus niets meerEn na een zoektocht van een uur kwam ik er achter dat hij in het hele huis niet meer te vinden was
.
En ik ben lief
blijf bij mijn eerdere bezwaar, geen OVquote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee als je lief was had je m gewoon komen brengen enzo
slap excuusquote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
blijf bij mijn eerdere bezwaar, geen OV
ga je fok kopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het een goed excuusen ik wil een goed draaiend forum overkopen, dus ik moet sparen
eensch!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
nogal, gewoon die tv brengen en niet zeuren
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
nogal, gewoon die tv brengen en niet zeuren
Nou breng m dan maar hierheen, ik woon dichterbijquote:
zondequote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Fok niet, dan ben ik helemaal geldloos
voor deze keer mag dat ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou breng m dan maar hierheen, ik woon dichterbij
sorryquote:
Wil girlzforum kopen, ben nu al mede-beheerder, maar wil het voor mezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zonde
[..]
voor deze keer mag dat ook
[..]
sorry
ah ok.. nooit van gehoord. Verdient dat nog goed dan zo'n forum? Lijkt me wel als je dat moet overkopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil girlzforum kopen, ben nu al mede-beheerder, maar wil het voor mezelf![]()
En ook dat wil ik niet
Mijn mede-beheerder is gewoon een eigenzinnig mannetje en die zou ik er graag uit zien (net als vele anderen). Het enige probleem is dus dat hij er 200 euro voor wilt vangen en ik er maar 100 voor wil geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. nooit van gehoord. Verdient dat nog goed dan zo'n forum? Lijkt me wel als je dat moet overkopen.
En waarom wil je het alleen hebben? Gewoon nog meer geld binnenhalen of andere reden?
imonline loopt goedquote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef Maisnon het volgende:
een vriend van me heeft een tijd terug een profielensite gemaakt waar ie volgens mij nog wel wat aan verdiend
imonline heet het geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |