Ja, maar kijk, ik zit op MBO en dat is blijkbaar niet OV waardig ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja het kijken.. dat postte je
Maar reizen met het openbaar vervoer is sowieso kut.. Gelukkig is het met de metro nu wel vol te houden en een OV is dan wel iets om te hebben ja..
Waarom niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar doe ik dus gewoon niet aan...
Hmm klote is dat ja.. gelukkig had ik daar maar een half jaartje last van..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar kijk, ik zit op MBO en dat is blijkbaar niet OV waardig ofzo. Stelletje malloten, denken dat ik het geld op me rug heb groeien
![]()
Kijken is leukMaar ik mag niet van Giel
principesquote:
Mensen van 25+ die skaten is een beetje triestquote:
ook datquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen van 25+ die skaten is een beetje triest
Giel is mijn vriendquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm klote is dat ja.. gelukkig had ik daar maar een half jaartje last van..
Wat heb je nou weer met Giel te maken![]()
[..]
principes
Gebeurt hier in de buurt toch wel hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik zit ook maar te dollen johquote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Giel is mijn vriend. Maar goed, dat maakt nu ff niet uit.
En een half jaartje is te doenIk gewoon ruim 2 jaar, aangezien ik te laat 18 word ofzo
![]()
Principes, oké, gezellig
Damn je kon gewoon uitslapenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Goedenmorgen
Eerst maar even eten en zo weer naar de baas
CBR erbij, ik ook blijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit ook maar te dollen joh
2 jaar is gewoon kutheel die IB-groep in de fik zeg ik
ik weetquote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit ook maar te dollen joh
2 jaar is gewoon kutheel die IB-groep in de fik zeg ik
Nou, anders gezegd mannen van 25+quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.
Er zit verschil in met de plaatselijke pokemonjeugd van de trap afspringen of gewoon een kilometer of 20 skeeleren
net alsof jij mannen er ooit uit vind zien?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, anders gezegd mannen van 25+
Ziet gewoon niet uit, mijn mening althans.
Ik kijk graag in de spiegelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
net alsof jij mannen er ooit uit vind zien?
Yeahquote:
Ik het het over de spiegelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Californium het volgende:dat kun je zonder spiegel niet zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |