Kun je niet even live vertalen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Meki het volgende:
Nogmaals LIVE beelden GAZA
http://www.a3rab.net/aljazeera-tv-live-online.html
quote:Meanwhile, Israel Air Force warplanes stepped up airstrikes on Gaza, bombing the main road that runs throughout the strip in three different spots, making travel from one side of the Strip to the other close to impossible.
ja meki. het is een grote klotezooi. jammer dat hamas dit allemaal teweeg heeft gebracht en dat de rest van de wereld dit doorheeft, behalve dan die paar naïeve demonstranten, of jodenhaters, zoals van agt, gretta en een handvol meulenbelt aanhangers.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Meki het volgende:
Nogmaals LIVE beelden GAZA
http://www.a3rab.net/aljazeera-tv-live-online.html
Dan moeten ze het zelf maar weten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef voyeur het volgende:
De bevolking kon ondanks de waarschuwingen toch niet weg vlgs Haaretz:
[..]
ja volgens haaretz...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef voyeur het volgende:
De bevolking kon ondanks de waarschuwingen toch niet weg vlgs Haaretz:
[..]
Ik heb CNN. BBC World, Al Jazeera Engels en Al Jazeera Arabisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Meki het volgende:
Jullie hebben CNN
Die heeft geen live streamsquote:
quote:Een Palestijnse getuige zei tegen persbureau Reuters dat een kleine colonne voertuigen van het Israelische leger de noordelijke kant van de Gazastrook zijn binnenreed. Gevechtshelikopters zouden hen gevolgd zijn.
De getuige, een ingezetene van de stad Beit Lahiya in Noord-Gaza zei dat de colonne in het donker door een hek aan de grens met Israel reed. Het was de getuige onbekend hoe ver de Israeliers waren doorgedrongen in Palestina
dat is ook mijn idee. veel hamas aanhangers zijn net beulen in het concentratiekamp die de laatste weken van de overgave van duitsland zich uithongerden om er net zo uit te zien als de joden in het kamp.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef sp3c het volgende:
toch ben ik bang dat ze te laat zijn met hun grondoffensief, te veel waarschuwingen
de belangrijkere doelen hebben hun uniform allang uitgedaan, die liggen op het strand te wachten tot het weer stil wordt
die figuren die achterblijven en raketten blijven schieten zijn van die knapen die zich 10 jaar geleden in bussen op zouden blazen en zowieso zitten te wachten op de kans om zich dood te vechten.
die hebben dan weer 12 broertjes waarvan er wel weer een paar dezelfde weg inslaan
status quo
had je beter op dag 1 meteen naar binnen kunnen gaan en bij verrassing echt harde klappen uitdelen, ja daar vallen meer burgerslachtoffers bij maar de kans dat je volgend jaar weer moet is wel kleiner
Kan me best voorstellen dat je in zo´n prutsland met zo´n prutsregering geen andere uitweg ziet dan maar gewoon stoppen met ademen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef opinionr het volgende:
Typerend die pallestijn bij het journaal.
"We sterven liever"
Hebben die gasten geen respect voor hun eigen leven?
hopelijk zal deze slag normale mensen doen inzien dat hamas niet de partij is die het beste voor heeft met de 'palestijnse' burger.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef Meki het volgende:
Nogmaals hopelijk zullen ze een grote nederlaag ondervinden in Gaza zodat ze nooit en nooit Gaza kunnen aanvallen
Ze zullen Gaza nooit meer aanvallen, maar dan vooral omdat het dit keer goed geregeld wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef Meki het volgende:
Nogmaals hopelijk zullen ze een grote nederlaag ondervinden in Gaza zodat ze nooit en nooit Gaza kunnen aanvallen
Nou, hun wens gaat nu in vervulling.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef opinionr het volgende:
"We sterven liever"
ze hebben zelfs geen respect voor het leven van hun kinderen. wat verwacht je dan van extremistische moslims. het zijn niet eens palestijnen meer daar. gewoon doorgefokte inteeltvechtmachines.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef opinionr het volgende:
"We sterven liever"
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zullen Gaza nooit meer aanvallen, maar dan vooral omdat het dit keer goed geregeld wordt.
Ook al doen ze dat, ze zijn nu wereldwijd de vijand op elke plaats op elke plek op elke tijdstipquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zullen Gaza nooit meer aanvallen, maar dan vooral omdat het dit keer goed geregeld wordt.
Geloof je ook in sprookjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iran anyone?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:09 schreef Mr_Memory het volgende:
Volgens Haaretz hebben ze nog eens 10.000 reservisten opgeroepen.
Ze zijn nogal wat van plan.
geloof jij in de realiteit?quote:
ja idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer dat dit nodig is. RIP en sterkte aan de nabestaanden.
Ik weet het niet hoor, maar over het algemeen zorgt een inval van buitenaf (wat deze actie de facto is) nou niet bepaaldelijk voor een daling in de steun voor interne autoriteiten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hopelijk zal deze slag normale mensen doen inzien dat hamas niet de partij is die het beste voor heeft met de 'palestijnse' burger.
laat ze maar komen. dan kan israel op alles schieten wat zich beweegt en allah oe akbar roept. .quote:
ik denk het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar over het algemeen zorgt een inval van buitenaf (wat deze actie de facto is) nou niet bepaaldelijk voor een daling in de steun voor interne autoriteiten.
quote:A Palestinian woman with her son who was wounded in Israel's attack on the mosque [Reuters]
At least 11 Palestinians, including one child, have been killed after Israeli forces struck a mosque during prayers in the town of Beit Lahiya, north of Jabaliya in the Gaza Strip.
More than 200 people were inside the the Ibrahim al-Maqadna mosque praying when it was struck.
It is not clear yet whether the mosque was hit as part of the Israeli army's shelling, which started on Saturday afternoon.
At least 50 people were wounded, Hamas and medical officials said.
The Israeli military has destroyed several mosques during its week-long offensive in Gaza, saying Hamas uses the houses of worship to store weapons.
Ayman Mohyeldin, Al Jazeera's correspondent in Gaza, said: "This is proof that civilians are caught up in these attacks."
Mohyeldin said doctors in the Gaza Strip were being overwhelmed by the number of casualties being brought in as a result of the Israeli offensive and that hospitals were near a state of collapse due to a lack of medicines and blood.
Al Jazeeraquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Van welke ONAFHANKELIJKE tv-stations zitten er journalisten IN Gaza?
BBC en Al Jazeeraquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Van welke ONAFHANKELIJKE tv-stations zitten er journalisten IN Gaza?
ja zo wat ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook al doen ze dat, ze zijn nu wereldwijd de vijand op elke plaats op elke plek op elke tijdstip
danhebben ze maar een klein bommetje gebruikt om die moskee te treffen. een moskee vol zelfmoordterroristen.quote:
Werd ook geprotesteerd tegen Hamas?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook al doen ze dat, ze zijn nu wereldwijd de vijand op elke plaats op elke plek op elke tijdstip
Ik bedoel.. 10.000 reservisten lijkt me eerder een aantal om op te roepen voor als ze een oorlog met iran plannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat ze maar komen. dan kan israel op alles schieten wat zich beweegt en allah oe akbar roept. .
Doet het niet hier. Iemand nog een Engelstalige livestream toevallig?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
http://www.livestation.com/channels/3-al_jazeera_english
Dus Joden die bij de AH gaan winkelen moeten oppassen als jij daar de vloer aan het boenen bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat mensen straks inzien dat ze op de verkeerde moslimpartij hebben gestemd, een partij die niet alleen de israelisch aanvalt, maar ook er voor zorgt dat israel geen andere keus had.quote:
Nee alleen tegen de kwaad van deze wereldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Werd ook geprotesteerd tegen Hamas?
oh zo. ja sorry verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik bedoel.. 10.000 reservisten lijkt me eerder een aantal om op te roepen voor als ze een oorlog met iran plannen.
In Israël is trouwens iedere man tot rond zijn 35e reservist. Ze hebben dus een redelijk aantal reservisten.
Bovendien moeten ze één keer per jaar een paar weken op herhaling komen, waardoor het met de training ook wel snor zit.
quote:
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee alleen tegen de kwaad van deze wereld
dat is hamas. dat jij dat niet begrijpt als noord-marokkaan is echt vreemd te noemen. jullie zijn notabene verslagen door de arabische moslims.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee alleen tegen de kwaad van deze wereld
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Meki het volgende:
Kantoor Al Jazeer lijkt aangevallen in Gaza
Duh hij is gewoon een rel clone maar eentje die superdom isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ik wed dat meki zelf om zn grapjes kan lachen.
het is dan ook verschrikkelijk. en cnn is helemaal kut.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef ouderejongere het volgende:toen de Eerste Golfoorlog begon zat ik met chips en cola op de bank naar CNN te kijken, maar toen was ik ook nog een jongerejongere.
Nu kan ik toch echt niet meer blij worden van oorlog
Wij zijn weliswaar wel verslagen maar wij hebben de Fransen en de Spanjaarden van onze land weg geschopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is hamas. dat jij dat niet begrijpt als noord-marokkaan is echt vreemd te noemen. jullie zijn notabene verslagen door de arabische moslims.
Alles wat tegen ISRAEL is slecht, maar alles wat lief over ISRAEL schrijft is de vriend van Israelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
kunnen ze verder ook geen absolute leugens meer versprijden. oh nee, al jazeera is heel erg objectief...
Jezus man lul niet zo ongelovelijk dom met je wij zijn verslagen dacht toch echt dat je rel Marokaan wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij zijn weliswaar wel verslagen maar wij hebben de Fransen en de Spanjaarden van onze land weg geschopt.
Het enige kwaad van het as is absoluut ISRAEL
dat laatste is je ingegeven door je oom en tante. jammer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij zijn weliswaar wel verslagen maar wij hebben de Fransen en de Spanjaarden van onze land weg geschopt.
quote:
Als Hamas sterft , dan zal Israel achterna snel sterfen en ze gaan harder sterfen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Succes Israel, sterkte onschuldige Palestijnen, sterf Hamas...
Netjes. Zo wordt het haatzaaien vanuit dat pauperkantoortje aardig beperkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Meki het volgende:
Kantoor Al Jazeer lijkt aangevallen in Gaza
nee hoor. ik ben kritisch. zou jij ook eens moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Alles wat tegen ISRAEL is slecht, maar alles wat lief over ISRAEL schrijft is de vriend van Israel
Vergeet het maar. Het is haat van beide kanten. En dat wordt alleen maar gevoed nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
Word tijd dat er eens een einde komt aan al dat geweld daar..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. ik ben kritisch. zou jij ook eens moeten zijn.
daar zijn dappere mannen nu mee bezig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
Word tijd dat er eens een einde komt aan al dat geweld daar..
Dat lijkt me een fictief scenario; dat zou ten eerste al impliceren dat de Palestijse bevolking de huidige situatie (en dus het bestaan van Israel in haar huidige vorm) accepteert. Tsja, dat lijkt me al redelijk twijfelachtig, en dan is er ook nog bijvoorbeeld de voorwaarde dat de Palestijnen redelijk goed geinformeerd en op zijn minst onbevooroordeeld tegen de situatie aankijken. Tsja...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat mensen straks inzien dat ze op de verkeerde moslimpartij hebben gestemd, een partij die niet alleen de israelisch aanvalt, maar ook er voor zorgt dat israel geen andere keus had.
Vergeet het maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Hamas sterft , dan zal Israel achterna snel sterfen en ze gaan harder sterfen.
ja omdat ik niet geloof in de moslim en hun expantiedrang. 1% van je land niet gunnen aan anderen is heel erg fout. in nederland alleen al is 10% van het land gegeven aan islamieten. wat zou je ervan denken als we dat eens heel erg 'rechtvaardig' gaan terugpakken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zit telkens Israel te verdedigen
Je gaat me slaan met je AH-bezemsteel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent geen haar beter dan Israel
Ga maar naar Israel en doe lekker met ze mee, maar aan jou straf zal je niet ontkomen.
i'm a loser baby, so why don't you kill me?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mensen die partij durven kiezenlosers
Ach wat lief, een verse relkloonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef antis het volgende:
Zoals jullie de burgerslachtoffers toejuichen in Gaza. ?quote:
Net als in Libanon: een paar idioten die de naam van Allah misbruiken om hun onderdanen geweld te laten plegen tegen onschuldige burgers. De leiders zitten lekker veilig ver van het conflictgebied.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat mensen straks inzien dat ze op de verkeerde moslimpartij hebben gestemd, een partij die niet alleen de israelisch aanvalt, maar ook er voor zorgt dat israel geen andere keus had.
Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals jullie de burgerslachtoffers toejuichen in Gaza. ?
Nee, met een met explosieven behangen AH hamster!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je gaat me slaan met je AH-bezemsteel?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.
Ga je gang maar, pak de moslims maar terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja omdat ik niet geloof in de moslim en hun expantiedrang. 1% van je land niet gunnen aan anderen is heel erg fout. in nederland alleen al is 10% van het land gegeven aan islamieten. wat zou je ervan denken als we dat eens heel erg 'rechtvaardig' gaan terugpakken?
islam wil steed smeer en dat zal steeds meer tot botsingen leiden. niet hypocriet gaan doen aub.
het is een laffe ideologie, dat 'geloof'.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Net als in Libanon: een paar idioten die de naam van Allah misbruiken om hun onderdanen geweld te laten plegen tegen onschuldige burgers. De leiders zitten lekker veilig ver van het conflictgebied.
Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.
Zo fictief is dat niet. De meeste stemmen die de verkiezingszege van Hamas inleidden waren eerder een tegenstem aan al-Fatah dan dat 43% van het Palestijnse electoraat een streng-religieuze natie of een oorlog met Israël ambieerde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fictief scenario; dat zou ten eerste al impliceren dat de Palestijse bevolking de huidige situatie (en dus het bestaan van Israel in haar huidige vorm) accepteert. Tsja, dat lijkt me al redelijk twijfelachtig, en dan is er ook nog bijvoorbeeld de voorwaarde dat de Palestijnen redelijk goed geinformeerd en op zijn minst onbevooroordeeld tegen de situatie aankijken. Tsja...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef NewsVan het volgende:
An Hamas official tells Al Arabiya TV that their fighters have killed "some" Israeli soldiers in Gaza.
Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..quote:
Kom eens met argumenten over die burgerslachtoffers, schoonmakertje van niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hier
Hij rechtvaardigt geweld en juicht burgersslachtoffers toe en ontkent en is niet krititsch naar zijn land Israel. het kan me niet verbazen of Halcon woont in Tel Aviv of dat hij een jood is.
Kortom: je hebt geen argumenten. Ook prima!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..
Maar tegen sommige figuren is geen kruit opgewassen, dat is praten tegen een muur. Daar begin ik niet eens meer aan. Gewoon diep triest wat je hier af en toe voorbij ziet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |