Als Hamas sterft , dan zal Israel achterna snel sterfen en ze gaan harder sterfen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Succes Israel, sterkte onschuldige Palestijnen, sterf Hamas...
Netjes. Zo wordt het haatzaaien vanuit dat pauperkantoortje aardig beperkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Meki het volgende:
Kantoor Al Jazeer lijkt aangevallen in Gaza
nee hoor. ik ben kritisch. zou jij ook eens moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Alles wat tegen ISRAEL is slecht, maar alles wat lief over ISRAEL schrijft is de vriend van Israel
Vergeet het maar. Het is haat van beide kanten. En dat wordt alleen maar gevoed nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
Word tijd dat er eens een einde komt aan al dat geweld daar..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. ik ben kritisch. zou jij ook eens moeten zijn.
daar zijn dappere mannen nu mee bezig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
Word tijd dat er eens een einde komt aan al dat geweld daar..
Dat lijkt me een fictief scenario; dat zou ten eerste al impliceren dat de Palestijse bevolking de huidige situatie (en dus het bestaan van Israel in haar huidige vorm) accepteert. Tsja, dat lijkt me al redelijk twijfelachtig, en dan is er ook nog bijvoorbeeld de voorwaarde dat de Palestijnen redelijk goed geinformeerd en op zijn minst onbevooroordeeld tegen de situatie aankijken. Tsja...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat mensen straks inzien dat ze op de verkeerde moslimpartij hebben gestemd, een partij die niet alleen de israelisch aanvalt, maar ook er voor zorgt dat israel geen andere keus had.
Vergeet het maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Hamas sterft , dan zal Israel achterna snel sterfen en ze gaan harder sterfen.
ja omdat ik niet geloof in de moslim en hun expantiedrang. 1% van je land niet gunnen aan anderen is heel erg fout. in nederland alleen al is 10% van het land gegeven aan islamieten. wat zou je ervan denken als we dat eens heel erg 'rechtvaardig' gaan terugpakken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zit telkens Israel te verdedigen
Je gaat me slaan met je AH-bezemsteel?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent geen haar beter dan Israel
Ga maar naar Israel en doe lekker met ze mee, maar aan jou straf zal je niet ontkomen.
i'm a loser baby, so why don't you kill me?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mensen die partij durven kiezenlosers
Ach wat lief, een verse relkloonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef antis het volgende:
Zoals jullie de burgerslachtoffers toejuichen in Gaza. ?quote:
Net als in Libanon: een paar idioten die de naam van Allah misbruiken om hun onderdanen geweld te laten plegen tegen onschuldige burgers. De leiders zitten lekker veilig ver van het conflictgebied.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat mensen straks inzien dat ze op de verkeerde moslimpartij hebben gestemd, een partij die niet alleen de israelisch aanvalt, maar ook er voor zorgt dat israel geen andere keus had.
Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals jullie de burgerslachtoffers toejuichen in Gaza. ?
Nee, met een met explosieven behangen AH hamster!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je gaat me slaan met je AH-bezemsteel?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.
Ga je gang maar, pak de moslims maar terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja omdat ik niet geloof in de moslim en hun expantiedrang. 1% van je land niet gunnen aan anderen is heel erg fout. in nederland alleen al is 10% van het land gegeven aan islamieten. wat zou je ervan denken als we dat eens heel erg 'rechtvaardig' gaan terugpakken?
islam wil steed smeer en dat zal steeds meer tot botsingen leiden. niet hypocriet gaan doen aub.
het is een laffe ideologie, dat 'geloof'.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Net als in Libanon: een paar idioten die de naam van Allah misbruiken om hun onderdanen geweld te laten plegen tegen onschuldige burgers. De leiders zitten lekker veilig ver van het conflictgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |