Ik bedoel.. 10.000 reservisten lijkt me eerder een aantal om op te roepen voor als ze een oorlog met iran plannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat ze maar komen. dan kan israel op alles schieten wat zich beweegt en allah oe akbar roept. .
Doet het niet hier. Iemand nog een Engelstalige livestream toevallig?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
http://www.livestation.com/channels/3-al_jazeera_english
Dus Joden die bij de AH gaan winkelen moeten oppassen als jij daar de vloer aan het boenen bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook al doen ze dat, ze zijn nu wereldwijd de vijand op elke plaats op elke plek op elke tijdstip
omdat mensen straks inzien dat ze op de verkeerde moslimpartij hebben gestemd, een partij die niet alleen de israelisch aanvalt, maar ook er voor zorgt dat israel geen andere keus had.quote:
Nee alleen tegen de kwaad van deze wereldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Werd ook geprotesteerd tegen Hamas?
oh zo. ja sorry verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik bedoel.. 10.000 reservisten lijkt me eerder een aantal om op te roepen voor als ze een oorlog met iran plannen.
In Israël is trouwens iedere man tot rond zijn 35e reservist. Ze hebben dus een redelijk aantal reservisten.
Bovendien moeten ze één keer per jaar een paar weken op herhaling komen, waardoor het met de training ook wel snor zit.
quote:
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee alleen tegen de kwaad van deze wereld
dat is hamas. dat jij dat niet begrijpt als noord-marokkaan is echt vreemd te noemen. jullie zijn notabene verslagen door de arabische moslims.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee alleen tegen de kwaad van deze wereld
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Meki het volgende:
Kantoor Al Jazeer lijkt aangevallen in Gaza
Duh hij is gewoon een rel clone maar eentje die superdom isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ik wed dat meki zelf om zn grapjes kan lachen.
het is dan ook verschrikkelijk. en cnn is helemaal kut.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef ouderejongere het volgende:toen de Eerste Golfoorlog begon zat ik met chips en cola op de bank naar CNN te kijken, maar toen was ik ook nog een jongerejongere.
Nu kan ik toch echt niet meer blij worden van oorlog
Wij zijn weliswaar wel verslagen maar wij hebben de Fransen en de Spanjaarden van onze land weg geschopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is hamas. dat jij dat niet begrijpt als noord-marokkaan is echt vreemd te noemen. jullie zijn notabene verslagen door de arabische moslims.
Alles wat tegen ISRAEL is slecht, maar alles wat lief over ISRAEL schrijft is de vriend van Israelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
kunnen ze verder ook geen absolute leugens meer versprijden. oh nee, al jazeera is heel erg objectief...
Jezus man lul niet zo ongelovelijk dom met je wij zijn verslagen dacht toch echt dat je rel Marokaan wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij zijn weliswaar wel verslagen maar wij hebben de Fransen en de Spanjaarden van onze land weg geschopt.
Het enige kwaad van het as is absoluut ISRAEL
dat laatste is je ingegeven door je oom en tante. jammer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij zijn weliswaar wel verslagen maar wij hebben de Fransen en de Spanjaarden van onze land weg geschopt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |