Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.
Zo fictief is dat niet. De meeste stemmen die de verkiezingszege van Hamas inleidden waren eerder een tegenstem aan al-Fatah dan dat 43% van het Palestijnse electoraat een streng-religieuze natie of een oorlog met Israël ambieerde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fictief scenario; dat zou ten eerste al impliceren dat de Palestijse bevolking de huidige situatie (en dus het bestaan van Israel in haar huidige vorm) accepteert. Tsja, dat lijkt me al redelijk twijfelachtig, en dan is er ook nog bijvoorbeeld de voorwaarde dat de Palestijnen redelijk goed geinformeerd en op zijn minst onbevooroordeeld tegen de situatie aankijken. Tsja...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef NewsVan het volgende:
An Hamas official tells Al Arabiya TV that their fighters have killed "some" Israeli soldiers in Gaza.
Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..quote:
Kom eens met argumenten over die burgerslachtoffers, schoonmakertje van niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hier
Hij rechtvaardigt geweld en juicht burgersslachtoffers toe en ontkent en is niet krititsch naar zijn land Israel. het kan me niet verbazen of Halcon woont in Tel Aviv of dat hij een jood is.
Kortom: je hebt geen argumenten. Ook prima!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..
Maar tegen sommige figuren is geen kruit opgewassen, dat is praten tegen een muur. Daar begin ik niet eens meer aan. Gewoon diep triest wat je hier af en toe voorbij ziet komen.
je doet net of dat verboden is of dat het een scheldwoord is om jood te zijn. je wordt echt steeds enger.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hier
Hij rechtvaardigt geweld en juicht burgersslachtoffers toe en ontkent en is niet krititsch naar zijn land Israel. het kan me niet verbazen of Halcon woont in Tel Aviv of dat hij een jood is.
Ik ga niet eens in jou achterlijke gedrag die de burgersslachtoffers toejuicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten over die burgerslachtoffers, schoonmakertje van niks.
Het toont maar weer eens de ware aard van de vrienden van Palestina. Het is pure Jodenhaat die niet had misstaan in de periode voor en tijdens WO II.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je doet net of dat verboden is of dat het een scheldwoord is om jood te zijn. je wordt echt steeds enger.
Dit is een vrije vertaling van "ik heb geen argumenten, meneer Halcon" ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in jou achterlijke gedrag die de burgersslachtoffers toejuicht.
Die heb ik al bekeken, al die Israelische propogandaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Veel meer interessante videos op het IDF kanaal:
http://nl.youtube.com/user/idfnadesk
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Die heb ik al bekeken, al die Israelische propoganda
dat zijn clusterbommen die daar afgevuurd zijn dus de video daar klopt sowieso niet.
Je kan je tijd beter vrij maken voor een feestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is een vrije vertaling van "ik heb geen argumenten, meneer Halcon" ?
Idd een hele treffende uitspraak over een aantal pro-Hamas figuren hierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar tegen sommige figuren is geen kruit opgewassen, dat is praten tegen een muur. Daar begin ik niet eens meer aan. Gewoon diep triest wat je hier af en toe voorbij ziet komen.
Een feestje zal ik zeker vieren nadat Hamas tot op het bot vernietigd is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan je tijd beter vrij maken voor een feestverder ga ik geen woorden aan jou vuil maken dat ben je niet waard
ik vind ze nog enger dan de duitsers. immers sommige duitsers hadden nog sympathie voor joden. moslims all over the world zijn jodenhaters, denk dat het komt door de moordpraktijken van hun zoon van de profeet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens de ware aard van de vrienden van Palestina. Het is pure Jodenhaat die niet had misstaan in de periode voor en tijdens WO II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |