Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.
Zo fictief is dat niet. De meeste stemmen die de verkiezingszege van Hamas inleidden waren eerder een tegenstem aan al-Fatah dan dat 43% van het Palestijnse electoraat een streng-religieuze natie of een oorlog met Israël ambieerde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fictief scenario; dat zou ten eerste al impliceren dat de Palestijse bevolking de huidige situatie (en dus het bestaan van Israel in haar huidige vorm) accepteert. Tsja, dat lijkt me al redelijk twijfelachtig, en dan is er ook nog bijvoorbeeld de voorwaarde dat de Palestijnen redelijk goed geinformeerd en op zijn minst onbevooroordeeld tegen de situatie aankijken. Tsja...
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef NewsVan het volgende:
An Hamas official tells Al Arabiya TV that their fighters have killed "some" Israeli soldiers in Gaza.
Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..quote:
Kom eens met argumenten over die burgerslachtoffers, schoonmakertje van niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hier
Hij rechtvaardigt geweld en juicht burgersslachtoffers toe en ontkent en is niet krititsch naar zijn land Israel. het kan me niet verbazen of Halcon woont in Tel Aviv of dat hij een jood is.
Kortom: je hebt geen argumenten. Ook prima!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..
Maar tegen sommige figuren is geen kruit opgewassen, dat is praten tegen een muur. Daar begin ik niet eens meer aan. Gewoon diep triest wat je hier af en toe voorbij ziet komen.
je doet net of dat verboden is of dat het een scheldwoord is om jood te zijn. je wordt echt steeds enger.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hier
Hij rechtvaardigt geweld en juicht burgersslachtoffers toe en ontkent en is niet krititsch naar zijn land Israel. het kan me niet verbazen of Halcon woont in Tel Aviv of dat hij een jood is.
Ik ga niet eens in jou achterlijke gedrag die de burgersslachtoffers toejuicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten over die burgerslachtoffers, schoonmakertje van niks.
Het toont maar weer eens de ware aard van de vrienden van Palestina. Het is pure Jodenhaat die niet had misstaan in de periode voor en tijdens WO II.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je doet net of dat verboden is of dat het een scheldwoord is om jood te zijn. je wordt echt steeds enger.
Dit is een vrije vertaling van "ik heb geen argumenten, meneer Halcon" ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in jou achterlijke gedrag die de burgersslachtoffers toejuicht.
Die heb ik al bekeken, al die Israelische propogandaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Veel meer interessante videos op het IDF kanaal:
http://nl.youtube.com/user/idfnadesk
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Die heb ik al bekeken, al die Israelische propoganda
dat zijn clusterbommen die daar afgevuurd zijn dus de video daar klopt sowieso niet.
Je kan je tijd beter vrij maken voor een feestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is een vrije vertaling van "ik heb geen argumenten, meneer Halcon" ?
Idd een hele treffende uitspraak over een aantal pro-Hamas figuren hierquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar tegen sommige figuren is geen kruit opgewassen, dat is praten tegen een muur. Daar begin ik niet eens meer aan. Gewoon diep triest wat je hier af en toe voorbij ziet komen.
Een feestje zal ik zeker vieren nadat Hamas tot op het bot vernietigd is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan je tijd beter vrij maken voor een feestverder ga ik geen woorden aan jou vuil maken dat ben je niet waard
ik vind ze nog enger dan de duitsers. immers sommige duitsers hadden nog sympathie voor joden. moslims all over the world zijn jodenhaters, denk dat het komt door de moordpraktijken van hun zoon van de profeet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens de ware aard van de vrienden van Palestina. Het is pure Jodenhaat die niet had misstaan in de periode voor en tijdens WO II.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een feestje zal ik zeker vieren nadat Hamas tot op het bot vernietigd is.Heb je nog argumenten of heb je zoiets van laat maar?
Vanuit ons perspectief valt dat nog wel te verdedigen, inderdaad, maar hoe is dat vanuit het perspectief van de gemiddelde Palestijn die woonachtig is in Gaza? En dan nog, stel je voor dat Hamas inderdaad de steun van de bevolking verliest, betekent dat dan dat Israel plots wel populair is, nota bene na een offensief dat vele levens heeft gekost?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zo fictief is dat niet. De meeste stemmen die de verkiezingszege van Hamas inleidden waren eerder een tegenstem aan al-Fatah dan dat 43% van het Palestijnse electoraat een streng-religieuze natie of een oorlog met Israël ambieerde.
Ook Hamas zorgt niet voor veiligheid voor de Gazanen, op dit moment. Zodra Israël zich genoodzaakt voelt de operatie te beëindigen zal ongetwijfeld Hamas de overwinning claimen, maar wat blijft er dan over? Het gebied was al aardig naar de knoppen voor de aanvallen en de situatie wordt alleen maar nijpender. Geheel op het conto te schrijven van de verantwoordelijkheid van Hamas.
Klopt. Het hoofddoel van het Hitler-regime was niet het vernietigen van Joden, maar het creeeren van een groot rijk. Dat is bij veel Moslims wel anders, die vinden het vernietigen van Joden belangrijker dan hun eigen volk die crepeert van de honger, geen cent heeft om aan de kont te krabben, etc...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind ze nog enger dan de duitsers. immers sommige duitsers hadden nog sympathie voor joden. moslims all over the world zijn jodenhaters, denk dat het komt door de moordpraktijken van hun zoon van de profeet!
zijn haat beperkt zich tot hamas, jouw haat gaat veel verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dat helpt niet bij jou je haat zit er zo diep in jegens de Palestijnen
Kom eens met argumenten of ga lekker de vloer vegen bij de AH.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dat helpt niet bij jou je haat zit er zo diep in jegens de Palestijnen
Een klusterbom zou de hele wijk daar hebben weg gevaagd mafkees.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Die heb ik al bekeken, al die Israelische propoganda
dat zijn clusterbommen die daar afgevuurd zijn dus de video daar klopt sowieso niet.
Jij kent geen enkele gematigde moslim? Lijkt me een gevalletje jammer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind ze nog enger dan de duitsers. immers sommige duitsers hadden nog sympathie voor joden. moslims all over the world zijn jodenhaters, denk dat het komt door de moordpraktijken van hun zoon van de profeet!
Nee hoor, hij juicht burgersslachtoffers toequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn haat beperkt zich tot hamas, jouw haat gaat veel verder.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef beantherio het volgende:
Toch jammer dat het Israëlische leger nu een [b][b]door henzelf /b]ingericht concentratiekamp [/b ]in moet om orde op zaken te stellen. De enige "superpower" van de regio kan niet eens een paar partizanen met simpele raketjes aanpakken.
Ik geef aan dat die vooral worden veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen en Hamas zelf. Jij komt niet met argumenten, zoals je nooit met argumenten komt, maar alleen maar met zinloos geblaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, hij juicht burgersslachtoffers toe
je weet echt niet meer wat je zelf allemaal typt he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of sommigen hier uberhaupt wel eens contact met een Moslim hebben gehad...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij kent geen enkele gematigde moslim? Lijkt me een gevalletje jammer.
Beetje krom want er lopen ook genoeg Meki-achtige van het andere kamp hier rond. Maar goed.. als je iedereen gaat negeren loop ik hier tegen mij zelf aan te lullen geloof ik...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef B4CO het volgende:
Waarom negeren we Meki niet gewoon..
Meli is Moslim.Wat denk je dat hij aan Israelische kant staat?
Met hem valt niet te discusseren..
Hij noemt het Israelische propaganda... maar hij doet zelf niets beter..
Vanaf nu gewoon negeren...
jij juicht mensen toe die in ziekenhuizen politieke tegenstanders doden, kinderen als menselijk schild gebruiken, voor scholen raketten afvuren etc etcquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel kan dat best, maar dan vallen er duizenden en duizenden burgerslachtoffers. Het siert Israel dat men dat zoveel mogelijk probeert te voorkomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef beantherio het volgende:
Toch jammer dat het Israëlische leger nu een door henzelf ingericht concentratiekamp in moet om orde op zaken te stellen. De enige "superpower" van de regio kan niet eens een paar partizanen met simpele raketjes aanpakken.
nou ok, ik ken er een paar, maar niet als het onderwerp israel aan de orde komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij kent geen enkele gematigde moslim? Lijkt me een gevalletje jammer.
Dat komt me zeer bekend voor, van wie heb je zulke dingen geleerd om mensen te negeren die voor Palestijnen zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef B4CO het volgende:
Waarom negeren we Meki niet gewoon..
Meli is Moslim.Wat denk je dat hij aan Israelische kant staat?
Met hem valt niet te discusseren..
Hij noemt het Israelische propaganda... maar hij doet zelf niets beter..
Vanaf nu gewoon negeren...
EDIT: Kappen nu!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Beetje krom want er lopen ook genoeg Meki-achtige van het andere kamp hier rond. Maar goed.. als je iedereen gaat negeren loop ik hier tegen mij zelf aan te lullen geloof ik...
Ik juich geen burgers de dood in, dit in tegenstelling tot o.a. jou en velen hier.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
jij juicht mensen toe die in ziekenhuizen politieke tegenstanders doden, kinderen als menselijk schild gebruiken, voor scholen raketten afvuren etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |