abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64624005
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Heb je ook argumenten, dude?
pi_64624023
An Hamas official tells Al Arabiya TV that their fighters have killed "some" Israeli soldiers in Gaza.

The war is going on.
pi_64624049
Al Jazeera (Arabische versie) live te volgen:
http://www.a3rab.net/aljazeera-tv-live-online.html

Al Jazeera English live;
http://english.aljazeera.net/watch_now/
X
pi_64624052
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Burgerslachtoffers worden vooral veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen zelf.
Halcon is echt de leider van de Pro-Israel clubje hier
Hij rechtvaardigt geweld en juicht burgersslachtoffers toe en ontkent en is niet krititsch naar zijn land Israel. het kan me niet verbazen of Halcon woont in Tel Aviv of dat hij een jood is.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64624056
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat lijkt me een fictief scenario; dat zou ten eerste al impliceren dat de Palestijse bevolking de huidige situatie (en dus het bestaan van Israel in haar huidige vorm) accepteert. Tsja, dat lijkt me al redelijk twijfelachtig, en dan is er ook nog bijvoorbeeld de voorwaarde dat de Palestijnen redelijk goed geinformeerd en op zijn minst onbevooroordeeld tegen de situatie aankijken. Tsja...
Zo fictief is dat niet. De meeste stemmen die de verkiezingszege van Hamas inleidden waren eerder een tegenstem aan al-Fatah dan dat 43% van het Palestijnse electoraat een streng-religieuze natie of een oorlog met Israël ambieerde.
Ook Hamas zorgt niet voor veiligheid voor de Gazanen, op dit moment. Zodra Israël zich genoodzaakt voelt de operatie te beëindigen zal ongetwijfeld Hamas de overwinning claimen, maar wat blijft er dan over? Het gebied was al aardig naar de knoppen voor de aanvallen en de situatie wordt alleen maar nijpender. Geheel op het conto te schrijven van de verantwoordelijkheid van Hamas.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:32:07 #106
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64624074
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef NewsVan het volgende:
An Hamas official tells Al Arabiya TV that their fighters have killed "some" Israeli soldiers in Gaza.

We will smoke them out of their tanks
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64624098
Israeli ground troops move into Gaza
Israeli troops began moving into Gaza tonight, on the eighth day of their assault on the Hamas-ruled territory, Israel Defense Forces said. Earlier Saturday, the Israelis had begun using ground artillery in addition to the ongoing airstrikes in their assault against Gaza.

CNN: Eindelijk dat tuig van Hamas zal nu weten wie de baas is
pi_64624100
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die anti-rook lobby toch...
pi_64624105
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je ook argumenten, dude?
Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..

Maar tegen sommige figuren is geen kruit opgewassen, dat is praten tegen een muur. Daar begin ik niet eens meer aan. Gewoon diep triest wat je hier af en toe voorbij ziet komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64624112
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Hij rechtvaardigt geweld en juicht burgersslachtoffers toe en ontkent en is niet krititsch naar zijn land Israel. het kan me niet verbazen of Halcon woont in Tel Aviv of dat hij een jood is.
Kom eens met argumenten over die burgerslachtoffers, schoonmakertje van niks.
pi_64624127
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Och, die heb ik al zo vaak gegeven op dit forum, dude..

Maar tegen sommige figuren is geen kruit opgewassen, dat is praten tegen een muur. Daar begin ik niet eens meer aan. Gewoon diep triest wat je hier af en toe voorbij ziet komen.
Kortom: je hebt geen argumenten. Ook prima!
pi_64624145
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Veel meer interessante videos op het IDF kanaal:
http://nl.youtube.com/user/idfnadesk
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:34:00 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64624151
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Meki het volgende:

[..]

je doet net of dat verboden is of dat het een scheldwoord is om jood te zijn. je wordt echt steeds enger.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64624159
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kom eens met argumenten over die burgerslachtoffers, schoonmakertje van niks.
Ik ga niet eens in jou achterlijke gedrag die de burgersslachtoffers toejuicht.
pi_64624176
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je doet net of dat verboden is of dat het een scheldwoord is om jood te zijn. je wordt echt steeds enger.
Het toont maar weer eens de ware aard van de vrienden van Palestina. Het is pure Jodenhaat die niet had misstaan in de periode voor en tijdens WO II.
pi_64624183
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ga niet eens in jou achterlijke gedrag die de burgersslachtoffers toejuicht.
Dit is een vrije vertaling van "ik heb geen argumenten, meneer Halcon" ?
pi_64624189
quote:
Die heb ik al bekeken, al die Israelische propoganda
dat zijn clusterbommen die daar afgevuurd zijn dus de video daar klopt sowieso niet.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:36:18 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64624241
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zijn clusterbommen die daar afgevuurd zijn dus de video daar klopt sowieso niet.
pi_64624262
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit is een vrije vertaling van "ik heb geen argumenten, meneer Halcon" ?
Je kan je tijd beter vrij maken voor een feest verder ga ik geen woorden aan jou vuil maken dat ben je niet waard
pi_64624271
Ben trouwens benieuwd wat de beurzen in Israël doen maandag. Of ze weer omhoogschieten zoals toen tijdens dat offensief in Libanon.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:37:07 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64624280
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Idd een hele treffende uitspraak over een aantal pro-Hamas figuren hier
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64624289
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef opinionr het volgende:

[..]

Iran anyone?
alsof je met 10000 man Iran kan aanvallen
pi_64624299
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Je kan je tijd beter vrij maken voor een feest verder ga ik geen woorden aan jou vuil maken dat ben je niet waard
Een feestje zal ik zeker vieren nadat Hamas tot op het bot vernietigd is. Heb je nog argumenten of heb je zoiets van laat maar?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:38:41 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64624347
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het toont maar weer eens de ware aard van de vrienden van Palestina. Het is pure Jodenhaat die niet had misstaan in de periode voor en tijdens WO II.
ik vind ze nog enger dan de duitsers. immers sommige duitsers hadden nog sympathie voor joden. moslims all over the world zijn jodenhaters, denk dat het komt door de moordpraktijken van hun zoon van de profeet!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:38:49 #125
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64624356
Het was heel onhandig van Hamas om het staakt-het-vuren niet stilzwijgend te verlengen. In december verliep dat en direct pakten ze de wapens op. Volgende maand zijn er vervroegde verkiezingen in Israël. Hamas had kunnen weten dat de leiders van Israël niks anders konden doen dan het geweld te beantwoorden.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64624359
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een feestje zal ik zeker vieren nadat Hamas tot op het bot vernietigd is. Heb je nog argumenten of heb je zoiets van laat maar?
dat helpt niet bij jou je haat zit er zo diep in jegens de Palestijnen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:39:48 #127
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64624399
Waarom negeren we Meki niet gewoon..
Meli is Moslim.Wat denk je dat hij aan Israelische kant staat?
Met hem valt niet te discusseren..
Hij noemt het Israelische propaganda... maar hij doet zelf niets beter..

Vanaf nu gewoon negeren...
Trotse papa van Eden
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:40:13 #128
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64624420
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zo fictief is dat niet. De meeste stemmen die de verkiezingszege van Hamas inleidden waren eerder een tegenstem aan al-Fatah dan dat 43% van het Palestijnse electoraat een streng-religieuze natie of een oorlog met Israël ambieerde.
Ook Hamas zorgt niet voor veiligheid voor de Gazanen, op dit moment. Zodra Israël zich genoodzaakt voelt de operatie te beëindigen zal ongetwijfeld Hamas de overwinning claimen, maar wat blijft er dan over? Het gebied was al aardig naar de knoppen voor de aanvallen en de situatie wordt alleen maar nijpender. Geheel op het conto te schrijven van de verantwoordelijkheid van Hamas.
Vanuit ons perspectief valt dat nog wel te verdedigen, inderdaad, maar hoe is dat vanuit het perspectief van de gemiddelde Palestijn die woonachtig is in Gaza? En dan nog, stel je voor dat Hamas inderdaad de steun van de bevolking verliest, betekent dat dan dat Israel plots wel populair is, nota bene na een offensief dat vele levens heeft gekost?

Dat is ook mijn grootste vrees, eigenlijk; niet de slachtoffers - hoe treurig ook - die nu vallen, maar dat deze actie uiteindelijk geen enkele progressie heeft opgeleverd.
pi_64624438
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind ze nog enger dan de duitsers. immers sommige duitsers hadden nog sympathie voor joden. moslims all over the world zijn jodenhaters, denk dat het komt door de moordpraktijken van hun zoon van de profeet!
Klopt. Het hoofddoel van het Hitler-regime was niet het vernietigen van Joden, maar het creeeren van een groot rijk. Dat is bij veel Moslims wel anders, die vinden het vernietigen van Joden belangrijker dan hun eigen volk die crepeert van de honger, geen cent heeft om aan de kont te krabben, etc...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:40:51 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64624446
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef Meki het volgende:

[..]

zijn haat beperkt zich tot hamas, jouw haat gaat veel verder.
pi_64624462
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Kom eens met argumenten of ga lekker de vloer vegen bij de AH.
pi_64624467
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Een klusterbom zou de hele wijk daar hebben weg gevaagd mafkees.
Dit is geen propaganda, maar bewijsvoering met beeld.
  FOK!fotograaf zaterdag 3 januari 2009 @ 20:41:23 #133
145146 Andyy
pi_64624469

zijn zeker wat acteurs die in Israel zitten voor een set zeker, Meki ?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:41:24 #134
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_64624470
Toch jammer dat het Israëlische leger nu een door henzelf ingericht concentratiekamp in moet om orde op zaken te stellen. De enige "superpower" van de regio kan niet eens een paar partizanen met simpele raketjes aanpakken.
pi_64624480
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Jij kent geen enkele gematigde moslim? Lijkt me een gevalletje jammer.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:41:40 #136
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64624482
Laat je niet provoceren Meki!
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64624498
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zijn haat beperkt zich tot hamas, jouw haat gaat veel verder.
Nee hoor, hij juicht burgersslachtoffers toe
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:42:58 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64624526
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef beantherio het volgende:
Toch jammer dat het Israëlische leger nu een [b][b]door henzelf /b]ingericht concentratiekamp [/b ]in moet om orde op zaken te stellen. De enige "superpower" van de regio kan niet eens een paar partizanen met simpele raketjes aanpakken.

dat kunnen ze wel, maar het zijn mensen. die willen niet dat iedereen doodgaat zoals moslims wel willen.
pi_64624548
Israel launches ground operation in Gaza Strip

By Amos Harel, Yoav Stern and Yanir Yagana, Haaretz Correspondents, and News Agencies

Advertisement

"The objective is to destroy the Hamas terror infrastructure in the area of operations," said Israel Defense Forces Major Avital Leibovitch, a military spokeswoman, confirming that incursions were under way. "We are going to take some of the launch areas used by Hamas."

The IDF Spokesperson's office issued a statement, emphasizing that this stage of the operation will further the goals of the eight-day offensive as voiced by the IDF until now: To strike a direct and hard blow against the Hamas while increasing the deterrent strength of the IDF, in order to bring about an improved and more stable security situation for residents of Southern Israel over the long term.

Large numbers of forces are taking part in this stage of the operation including infantry, tanks, engineering forces, artillery and intelligence with the support of the Israel Air Force, Israel navy, the Shin Bet security service and other security agencies.

Meanwhile, the cabinet has authorized an emergency call up of tens of thousands of IDF reservists.

The invasion was preceded by the firing of artillery shells into the strip from military preparation sites dotted along the Gaza-Israel border.

The artillery fire aimed to detonate Hamas explosive devices and mines planted along the border area before troops marched in.

Palestinian witnesses said the artillery barrage caused a large explosion in Gaza City as well as a series of blasts stitching the nearby frontier with Israel.

Channel 10 television quoted a witness as saying that Israel was shelling targets along the entire length of the shared border.

At one tank base along the border, the roar of tank engines and the rumble of their movements toward the border could be heard after dark, though none moved across the frontier. Hamas officials also reported tank movement toward the border near the northern Erez crossing point.

Defense officials said some 10,000 troops, including tank, artillery and special operations units, were massed on the Gaza border and prepared to invade. They said top commanders were split over whether to send in ground forces, in part because such an operation could lead to heavy casualties but also because they believe Hamas already has been dealt a heavy blow.

A family in Beit Lahiya said that an Israeli artillery shell had hit a house there, wounding many people. Ambulances could not immediately reach
them because of the resulting fire, they said.

Meanwhile, Israel Air Force warplanes stepped up airstrikes on Gaza, bombing the main road that runs throughout the strip in three different spots, making travel from one side of the Strip to the other close to impossible.

Palestinian health officials in Gaza reported Saturday evening that 13 people had been killed in another IAF bombing of a mosque in Beit Lahiya. They said that 26 Palestinians had died in IAF raids after dark Saturday.

The air force struck more than 40 Hamas targets over the course of Saturday, killing the third senior Hamas official since Israel's aerial assault began.

On Saturday morning, Israel Radio quoted a spokesman for the Hamas military wing as saying it had repelled an attempt by Israel Defense Forces soldiers to infiltrate the Shajaiyeh section of Gaza City.

According to Israel Radio, Hamas said that its militants detected the soldiers and fired six mortar shells. Hamas said the soldiers reportedly opened fire and then returned to Israeli territory.
pi_64624567
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik geef aan dat die vooral worden veroorzaakt door het handelen van de Palestijnen en Hamas zelf. Jij komt niet met argumenten, zoals je nooit met argumenten komt, maar alleen maar met zinloos geblaat.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:44:06 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64624578
quote:

[..]

je weet echt niet meer wat je zelf allemaal typt he?
pi_64624580
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik vraag me soms af of sommigen hier uberhaupt wel eens contact met een Moslim hebben gehad...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64624586
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef B4CO het volgende:

Beetje krom want er lopen ook genoeg Meki-achtige van het andere kamp hier rond. Maar goed.. als je iedereen gaat negeren loop ik hier tegen mij zelf aan te lullen geloof ik...
  FOK!fotograaf zaterdag 3 januari 2009 @ 20:44:32 #144
145146 Andyy
pi_64624598
quote:

[..]

jij juicht mensen toe die in ziekenhuizen politieke tegenstanders doden, kinderen als menselijk schild gebruiken, voor scholen raketten afvuren etc etc
pi_64624602
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef beantherio het volgende:
Toch jammer dat het Israëlische leger nu een door henzelf ingericht concentratiekamp in moet om orde op zaken te stellen. De enige "superpower" van de regio kan niet eens een paar partizanen met simpele raketjes aanpakken.
Israel kan dat best, maar dan vallen er duizenden en duizenden burgerslachtoffers. Het siert Israel dat men dat zoveel mogelijk probeert te voorkomen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:44:59 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64624610
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

nou ok, ik ken er een paar, maar niet als het onderwerp israel aan de orde komt.
pi_64624641
Meki, als je nu CNN kijkt zie je een mooi voorbeeldje propaganda. Beelden van een gewonde waar zo'n 50 medici omheen lopen te rennen in chaos. (waarschijnlijk nog een hamas strijder ook)
Maar het panniekerige rennen om een gewonde heen schokeerd en dat zijn dan ook de enige beelden die wij vanuit gaza krijgen op dit moment.
pi_64624650
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef B4CO het volgende:

Dat komt me zeer bekend voor, van wie heb je zulke dingen geleerd om mensen te negeren die voor Palestijnen zijn.
Israel negeert ook de buitenwereld die zit te protesteren tegen deze misdaden vandaar !!.
  FOK!fotograaf zaterdag 3 januari 2009 @ 20:45:51 #149
145146 Andyy
pi_64624654
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Beetje krom want er lopen ook genoeg Meki-achtige van het andere kamp hier rond. Maar goed.. als je iedereen gaat negeren loop ik hier tegen mij zelf aan te lullen geloof ik...
EDIT: Kappen nu!

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 03-01-2009 21:04:58 (kappen nu) ]
pi_64624684
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef Andyy het volgende:

[..]

jij juicht mensen toe die in ziekenhuizen politieke tegenstanders doden, kinderen als menselijk schild gebruiken, voor scholen raketten afvuren etc etc
Ik juich geen burgers de dood in, dit in tegenstelling tot o.a. jou en velen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')