Kan voorkomen, ja. Jaar of twaalf geleden bezorgde ik er een stuk of vijf in een ronde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Xlarge het volgende:
whehehehe ,
loopt zo'n jongen twee kranten tegelijk dan ?
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef neilyoung het volgende:
Je heb dus van de verkeerde bezorger gejat? Als het echt was vond ik je een held.
Dus jij pikt het dan iemand cola krant door de brievenbus gooitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.
We leven in Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.
Bullshit! Die jongen krijgt gewoon loon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Technoviking het volgende:
Als je te schraal bent om de bezorger van het ochtendblad een fooitje te geven verdien je je verotte krant.
Krent!
Die jongen staat 6 dagen per week om 5 uur op en jij zeurt om de blaadjes aan je haag, in januari.
Beukenhaag vriend. Die hebben bladeren in Januari ja. En die jongen krijgt betaald. Ik ga als arts toch ook niet al m'n patienten af aan het eind van het jaar. Hij verdient het, daar heb je gelijk in, maar zeker niet op zo'n manier. Daarbij heb ik gezegd dat hij z'n fooi nog kon krijgen, mits verbetering.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Technoviking het volgende:
Als je te schraal bent om de bezorger van het ochtendblad een fooitje te geven ben je gewoon een krent.
Die jongen staat 6 dagen per week om 5 uur op en jij zeurt om de blaadjes aan je haag, in januari.
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Dus jij pikt het dan iemand cola krant door de brievenbus gooit![]()
Nee die werken niet voor hun geld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het was zeker weer zo'n medelander he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Een emmer water over hem heengooien als hij morgen de krant komt brengen
En vergeet het niet te filmen TS !
dus jij meent dat dit acceptabel gedrag is? als hij het bij jou doet doet hij het ook bij anderen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef Wunny het volgende:
Fiets opzoeken en bandjes leeg laten lopen ( in de ochtend he, als hij ze rondje nog moet lopen!)
soort zoekt soort klaarblijkelijk, zowel de kwaliteit van dat vod papier als die van de bezorgers in kwestie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Gast, wat jij moet doen is gewoon de Telegraaf bellen, dan ontslaan ze hem wel![]()
heeft mijn pa ook bij meerdere gedaan
Ik vind het behoorlijk terecht en had dan ook na 1 vernielde krant gewoon een klacht ingediend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
Nee anders was er al een topic met zijn stoere daad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef Roux het volgende:
Ik durf te wedden dat die krantenbezorger een fokker is
Als TS nou even een foto van hem + zijn hyves post. Dan hebben we afhankelijk van zijn uiterlijk misschien een nieuwe Fok!-heldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Nee anders was er al een topic met zijn stoere daad.
Wij mochten dat onder schooltijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef NatteBever het volgende:
Mooi verhaal, mooi geschreven en een leuk onderwerp. Ik ben tevreden, en je mag na schooltijd een sticker komen halen op mijn kantoor
een halve auto door zijn brievenbusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef 9christensen het volgende:
maandag krijg je helemaal geen krant meer![]()
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef Microtechs het volgende:
[..]
een halve auto door zijn brievenbus
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Leg die tussen je heg succes gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Leg die tussen je heg succes gegarandeerd.
Als volwassen mensen oplossen noemt ie datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.
Morgen ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef 9christensen het volgende:
maandag krijg je helemaal geen krant meer![]()
Dat is ook altijd mijn eerste bedoeling geweest. Maar ik weet dat die jongen er direct uitvliegt als ik nu zijn baas bel. En ook hij verdient een tweede kans. Als het nu klaar is met die ongein, dan is het voor mij hiermee afgedaan. Zo niet, zien we wel weer verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef Microtechs het volgende:
[..]
![]()
Als ik serieus zou reageren zou ik zeggen: aanspreken dat het nu wel genoeg is en weer tot de de orde van de dag keren.
Ben zelf 'genaaid' door een bewoner en die had mij aansprakelijk proberen te stellen voor krassen op zijn auto. Fiets was idd gevallen, maar niet op zijn auto -_-
(hij was aan het verbouwen was, had dus vast geld nodig)
Maar goed, soms denk je dan echt agh die krijgt dus geen krant meer of ik scheur 'm, ,maar ik durfde dat nooit en rationaliseerde weer alles.
Wat ik dus wil zeggen, gewoon praten en rationaliseren (Dus stoppen met pesterijen)
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:50 schreef Saninl het volgende:
Prachtig verhaalIk wacht op een vervolg
Samen met zijn vier broers en achttien neven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef xyz147 het volgende:
Nu komt z'n vader verhaal halen, let maar op![]()
Jammergenoeg werkt dat niet als hij voor DistriQ werktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:42 schreef Pinball het volgende:
Krant bellen, laat dat rukkertje lekker op zijn flikker krijgen.
Misschien een stomme vraag hoor, maar kan het niet gewoon een soort reclameactie van Coca-Cola zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef NatteBever het volgende:
Mooi verhaal, mooi geschreven en een leuk onderwerp. Ik ben tevreden, en je mag na schooltijd een sticker komen halen op mijn kantoor
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag hoor, maar kan het niet gewoon een soort reclameactie van Coca-Cola zijn?
Zou toch kunnen.quote:
Er zijn idd problemen bij TMG Distributie (DistriQ). Maar op het moment dat een bezorger iets uit haalt wat niet kan wordt de bezorger er echt wel op aangesproken, zoniet op staande voet ontslagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jammergenoeg werkt dat niet als hij voor DistriQ werkt
Ze hebben al moeite met overal in het land voor bezorgers van de ochtendkrant.
En dan gooien ze hem er echt niet niet uitBeen there.
Van die ratten heb je hier ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:16 schreef tliciouz het volgende:
op zon manier verdien je dat geld niet eens, bij ons hebben ze er ook altijd een handje van om door het grind te lopen.
erg vervelend als je hard heb lopen zwoegen om het allemaal mooi plat te krijgen.
zat vorige week in de bus en ving een gesprek op van een meisje dat achter me zat, ze ging ook rond om geld op te halen in haar eigen wijk, ze belde aan en de vrouw vertelde haar dat er die dag van te voren een jonge man aan de deuren was geweest om geld op te halen, dan heb je lef ..
Sadlyquote:Op zondag 4 januari 2009 01:47 schreef Jep. het volgende:
[..]
Van die ratten heb je hier ook.
Ik ken de bezorgerster die onze krant aflevert, en staat opeens zo'n 15 jarig kutkind die ik nog nooit heb gezien hier met het kaartje van die krant.
Hebben een stel klasgenoten ook 's gedaan toen ik op de basisschool zat, kaartjes uitprinten en rondlopen door een wijk. Al snel 230 euro verdient met andermans werk.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik deed dat ook altijd bij vervelende mensen toen ik vroegah nog de ochtendkrant deed. Al die kneuzen vet klagen enzo, maar ze hadden al te weinig personeel dus ontslaan ho maar.
Eensch isquote:Op zondag 4 januari 2009 11:30 schreef Smash-it het volgende:
TVP voor morgenochtend. Ben benieuwd in welke staat je krant binnenkomt. Of misschien krijg je nu voor straf elke dag de Telegraaf.
Als de krantenbezorger hem altijd wil naaien met een Telegraaf moet hij het inderdaad vandaag ook doenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:02 schreef 9christensen het volgende:
TS heb je de krant vandaag ontvangen?
Iets minder rigoreus mag ook wel: gewoon twee paaltjes met een ijzerdraadje ertussen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:41 schreef Buzz129 het volgende:
Plankje met spijkers ingraven bij de beukenhaag. Kijken of tie morgen nog zo vrolijk door die haag heen fietst.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:44 schreef NatteBever het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd! Wss is TS op zijn eigen bermbom gestapt toen hij de heg ging bijknippen.
Same here, kranten altijd te laat bezorgd en veel klachten, maar meer dan een preek van het rayonhoofd heb ik niet gekregen.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik deed dat ook altijd bij vervelende mensen toen ik vroegah nog de ochtendkrant deed. Al die kneuzen vet klagen enzo, maar ze hadden al te weinig personeel dus ontslaan ho maar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Jakoeboe het volgende:
Nou Fok!kertjes, vandaag brak mijn klomp. En ik heb verdomd sterke klompen, spreekwoordelijk gezien. Om te beginnen heb ik geen krant ontvangen. Mijn buren overigens ook niet, na navraag.
Wel kon ik toen ik op het punt stond om naar mijn werk te gaan, rekenen op twee agenten op de stoep. Er was aangifte gedaan door de districtbestuurder van het jong. Intimidatie. Aangifte werd voorgelezen en was in de richting van: Bewoner wordt na niet ontvangen krant aggressief jegens krantenbezorger, grijpt hem bij kraag, en bedreigt hem. Zegt dat "Als hij nog eens dit soort geintjes flikt, hij kan fluiten naar zijn baantje, en dat hij zijn knieen zal breken zodat hij de krant voortaan in een rolstoel kan rondbrengen. Kom je ook m'n haagje niet meer door". Ik was met stomheid geslagen. De fantasie van de jeugd van tegenwoordig. Ik vroeg of er ook werd gerept over de intimidatie van de jongen zelf, was niet het geval. De agenten waren duidelijk niet gekomen om mij eventjes op mijn plek te zetten, maar om rustig mijn kant van het verhaal te horen. Dat viel me dan wel weer mee. Ik heb de agenten het verhaal uitgelegd, en mijn verhaal kracht bijgezet door de kranten te tonen van de afgelopen week. Ook zij begrepen dat de vork anders in de steel zat. Ze vertrokken weer met de mededeling het verder uit te zoeken.
Later op de dag werd ik gebeld door de districtsbestuurder, die had de agenten weer gesproken. Ook zij begreep het verhaal nu, en wenste dit met mij en de jongen uit te spreken. Ik zeg dat dit voor mij geen probleem was, maar dat na deze valse aangifte ik toch wel enige tegemoetkoming eiste van de krant, in het op zijn minste geval van ontslag van de jongen. Hier zouden we het later over hebben.
Morgen ochtend, zal dit worden uitgesproken op het politiebureau. Wat je al niet moet doen voor je krant tegenwoordig.
Goed gedaan. Maar ik zou hem wel lichtelijk naaien door ook een financiele vergoeding te vragen betaald door de jongen, de veroorzaker in dit geval. Hij heeft toch genoeg opgehaald met asociaal gedrag.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Jakoeboe het volgende:
Nou Fok!kertjes, vandaag brak mijn klomp. En ik heb verdomd sterke klompen, spreekwoordelijk gezien. Om te beginnen heb ik geen krant ontvangen. Mijn buren overigens ook niet, na navraag.
Wel kon ik toen ik op het punt stond om naar mijn werk te gaan, rekenen op twee agenten op de stoep. Er was aangifte gedaan door de districtbestuurder van het jong. Intimidatie. Aangifte werd voorgelezen en was in de richting van: Bewoner wordt na niet ontvangen krant aggressief jegens krantenbezorger, grijpt hem bij kraag, en bedreigt hem. Zegt dat "Als hij nog eens dit soort geintjes flikt, hij kan fluiten naar zijn baantje, en dat hij zijn knieen zal breken zodat hij de krant voortaan in een rolstoel kan rondbrengen. Kom je ook m'n haagje niet meer door". Ik was met stomheid geslagen. De fantasie van de jeugd van tegenwoordig. Ik vroeg of er ook werd gerept over de intimidatie van de jongen zelf, was niet het geval. De agenten waren duidelijk niet gekomen om mij eventjes op mijn plek te zetten, maar om rustig mijn kant van het verhaal te horen. Dat viel me dan wel weer mee. Ik heb de agenten het verhaal uitgelegd, en mijn verhaal kracht bijgezet door de kranten te tonen van de afgelopen week. Ook zij begrepen dat de vork anders in de steel zat. Ze vertrokken weer met de mededeling het verder uit te zoeken.
Later op de dag werd ik gebeld door de districtsbestuurder, die had de agenten weer gesproken. Ook zij begreep het verhaal nu, en wenste dit met mij en de jongen uit te spreken. Ik zeg dat dit voor mij geen probleem was, maar dat na deze valse aangifte ik toch wel enige tegemoetkoming eiste van de krant, in het op zijn minste geval van ontslag van de jongen. Hier zouden we het later over hebben.
Morgen ochtend, zal dit worden uitgesproken op het politiebureau. Wat je al niet moet doen voor je krant tegenwoordig.
Van een type als jij zal ik dus heel veel geld af kunnen halenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:49 schreef Basp1 het volgende:
Jankbol van een TS.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen.
Je laat je als volwassene in ieder geval wel kennen op die manier.
Je had dat kind in eerste instantie gewoon een minimale fooi van 1 euro moeten geven met 10 euro halverwege het jaar in het vooruitzicht als hij niet meer door je neukhaag loopt.
Alsof die ene euro die jongen zou stimuleren om wel beter zijn best te gaan doenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:49 schreef Basp1 het volgende:
Je had dat kind in eerste instantie gewoon een minimale fooi van 1 euro moeten geven met 10 euro halverwege het jaar in het vooruitzicht als hij niet meer door je neukhaag loopt.
Vriendelijke vriend, misschien was het in eerste instantie niet de beste oplossing om deze jongen geen geld te geven. Maar ik ben chagrijnig over mijn kapotte haag, en bovendien betaal ik hem al voor zijn diensten, door middel van mijn abonnement, dit is enkel fooi! In restaurants krijgen obers die perfect hebben geserveerd, ook niet altijd fooi, en deze had zeker niet perfect geserveerd. En als deze jongeman dan op zo'n manier gaat provoceren, is voor mij de maat vol. En zelfs dan ben ik nog redelijk. Vraag me af hoe jij dat had opgelost, met een reactie als deze.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:49 schreef Basp1 het volgende:
Jankbol van een TS.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen.
Je laat je als volwassene in ieder geval wel kennen op die manier.
Ik denk dat dat lastig gaat worden, omdat het zijn baas is die aangifte heeft gedaan namens zijn werknemer. Schijnt vaker te gebeuren.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een ettertje. Hopelijk maken ze hem nog even extra hard aan voor het doen van valse aangifte enzo
Ik heb 25 jaar geleden ook enkele jaren een ochtendkrant gelopen, en als ik ergens chagerijnig van werd waren het wel van die zeurende mensen. Vooral als men zo'n Zigzaggend pad de tuin in had en ik ernaast ook nog een adres had en men dat probeerde te beschermen met lullige haagjes en of hekjes. Want ja de krant die moet wel in de brievenbus , de post mag de groene bus vooraan gebruiken maar die krant die moest toch echt in de voordeur gegooid worden. Kranten lopen voor een hongerloontje en dan zo'n arrogante kwast treffen die gaat zeuren om zijn beuk, die zou van mij ook wel eens een natte krant gekregen hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:58 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend, misschien was het in eerste instantie niet de beste oplossing om deze jongen geen geld te geven. Maar ik ben chagrijnig over mijn kapotte haag, en bovendien betaal ik hem al voor zijn diensten, door middel van mijn abonnement, dit is enkel fooi! In restaurants krijgen obers die perfect hebben geserveerd, ook niet altijd fooi, en deze had zeker niet perfect geserveerd. En als deze jongeman dan op zo'n manier gaat provoceren, is voor mij de maat vol. En zelfs dan ben ik nog redelijk. Vraag me af hoe jij dat had opgelost, met een reactie als deze.
Ooh jij bent er zo eentje. Als jij je werk doet, waar ik per slot van rekening voor betaal, acht ik dat je dat werk goed doet. Kan mij het schelen dat je het hele pad af moet en dat de krant ook nog om 7 uur in de bus moet liggen, daar betaal ik voor. Het maakt mij ook niet uit dat jij een hongerloontje krijgt, want jouw baas beloofd mij een krant, voor zevenen, van goede kwaliteit. Dat verwacht ik dan ook. Als jij deze taak dan in dienst van jouw baas goed uitvoert, dan ben ik bereid om jou wat extra's toe te stoppen. Maar als de krant mij meer geld kost dan dat ik er aan uitgeef in het jaar, dan vind ik dat belachelijk, en hoef je op dat beetje extra niet te rekenen. Het is per slot van rekening extra.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb 25 jaar geleden ook enkele jaren een ochtendkrant gelopen, en als ik ergens chagerijnig van werd waren het wel van die zeurende mensen. Vooral als men zo'n Zigzaggend pad de tuin in had en ik ernaast ook nog een adres had en men dat probeerde te beschermen met lullige haagjes en of hekjes. Want ja de krant die moet wel in de brievenbus , de post mag de groene bus vooraan gebruiken maar die krant die moest toch echt in de voordeur gegooid worden. Kranten lopen voor een hongerloontje en dan zo'n arrogante kwast treffen die gaat zeuren om zijn beuk, die zou van mij ook wel eens een natte krant gekregen hebben.![]()
Van die mensen die zeuren dat de krant niet om 7 uur in de bus lag terwijl ik zeker wist dat ik daar voor 7en de krant in de bus duwde.![]()
Het leukste was het eigenlijk als die zeurpieten ook nog een hond hadden die op de krant afkwam dan wou ik die nog wel eens vashouden dat die hond de krant verscheurde.
En dan als volwassene denken het recht in eigen hand te nemen door een krant bij die bezorger te jatten alleen maar omdat je zogenaamd geen contact kon krijgen met de bezorgdienst.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef donderopman het volgende:
zeg dat je als compensatie zijn nieuwjaar fooi bonus wil hebben. Dan heb je hem echt te pakken
Ik zeg het niet snel (en ik zal er ook vanaf nu geen gewoonte van maken) maar u is ene loser en ene jankerd.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb 25 jaar geleden ook enkele jaren een ochtendkrant gelopen, en als ik ergens chagerijnig van werd waren het wel van die zeurende mensen. Vooral als men zo'n Zigzaggend pad de tuin in had en ik ernaast ook nog een adres had en men dat probeerde te beschermen met lullige haagjes en of hekjes. Want ja de krant die moet wel in de brievenbus , de post mag de groene bus vooraan gebruiken maar die krant die moest toch echt in de voordeur gegooid worden. Kranten lopen voor een hongerloontje en dan zo'n arrogante kwast treffen die gaat zeuren om zijn beuk, die zou van mij ook wel eens een natte krant gekregen hebben.![]()
Van die mensen die zeuren dat de krant niet om 7 uur in de bus lag terwijl ik zeker wist dat ik daar voor 7en de krant in de bus duwde.![]()
Het leukste was het eigenlijk als die zeurpieten ook nog een hond hadden die op de krant afkwam dan wou ik die nog wel eens vashouden dat die hond de krant verscheurde.
En dan als volwassene denken het recht in eigen hand te nemen door een krant bij die bezorger te jatten alleen maar omdat je zogenaamd geen contact kon krijgen met de bezorgdienst.
In Engeland ookquote:Op maandag 5 januari 2009 18:10 schreef JohnDDD het volgende:
tvp
TS heeft groot gelijk overigens.
Hier in Italië bestaat dit probleem niet trouwens, daar heb je op elke hoek van de straat een kiosk en kopen mensen hun krantje voor 1 euro lekker zelf. Uiteindelijk helemaal niet onhandig.
Wat is het probleem?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Uuh nee, je doet het hier maar mee.
Het feit dat ik geen zin heb om het in te scannen, alle persoonlijke gegevens weg te blurren, en daarbij vertrouw op het goed geloof van fokkend Nederland.quote:
TS ik vind dat je het erg netjes aanpakt, en ik hoor graag deel 3.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen zin heb om het in te scannen, alle persoonlijke gegevens weg te blurren, en daarbij vertrouw op het goed geloof van fokkend Nederland.
niet grappig, TS is echt, jij bent fakequote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef damsco het volgende:
Sorry maar jij begon! Ik vond het erg associaal dat je zomaar mijn krant afpakt!!!!! en nu ben ik mijn baan ook nog kwijt grrrrrrrr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No shitquote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
niet grappig, TS is echt, jij bent fake
haha.. ha...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef damsco het volgende:
Sorry maar jij begon! Ik vond het erg associaal dat je zomaar mijn krant afpakt!!!!! en nu ben ik mijn baan ook nog kwijt grrrrrrrr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend, nu ga je echt te ver maar dat zul je wel niet door hebben met zo'n enorme plaat voor je kop. Gewoon een spijkerplank ingraven of struikeldraad spannen en dan afwachten. Maar nu begin je echt op zo'n advocaat te lijken die eens wat persoonlijk onrecht meemaakt en dan alles uit de kast trekt om z'n gelijk te halen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen zin heb om het in te scannen, alle persoonlijke gegevens weg te blurren, en daarbij vertrouw op het goed geloof van fokkend Nederland.
Dit gaan we maar eens volgenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef Jakoeboe het volgende:
Wat de hell? Een krantenjoch molt iemands heg. Dan krijgt hij geen fooi. (Terecht, fooi is als je goed werk doet, niet als je de tuin sloopt) Dan gaat hij lopen kutten met kranten, TS probeert het nog redelijk op te lossen. Hij heeft gewoon recht op een goede krant. Dat joch gaat janken bij z'n chef, en die doet aangifte, en daar is TS het niet mee eens.TS wou het in eerste instantie gewoon uitpraten. Niet de krant gebeld ofzo, en nu zou hij een knal moeten krijgen? Dat lijkt me een beetje scheef...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Vriend, nu ga je echt te ver maar dat zul je wel niet door hebben met zo'n enorme plaat voor je kop. Gewoon een spijkerplank ingraven of struikeldraad spannen en dan afwachten. Maar nu begin je echt op zo'n advocaat te lijken die eens wat persoonlijk onrecht meemaakt en dan alles uit de kast trekt om z'n gelijk te halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was vast geen bruingebronsde medelander oftewel een rifaap, anders zaten er nu echt geen ruiten meer in je voorgevel! Maar straks heb je waarschijnlijk ook dikke pech als die pa van dat joch jou eens bij de plaatselijke supermarkt tegenkomt. Moet je niet gek staan te kijken wanneer je ineens een peer op je gezicht te pakken hebt.
Maar denk je echt dat de bezorger het echte verhaal aan zijn ouders verteld?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat de hell? Een krantenjoch molt iemands heg. Dan krijgt hij geen fooi. (Terecht, fooi is als je goed werk doet, niet als je de tuin sloopt) Dan gaat hij lopen kutten met kranten, TS probeert het nog redelijk op te lossen. Hij heeft gewoon recht op een goede krant. Dat joch gaat janken bij z'n chef, en die doet aangifte, en daar is TS het niet mee eens.TS wou het in eerste instantie gewoon uitpraten. Niet de krant gebeld ofzo, en nu zou hij een knal moeten krijgen? Dat lijkt me een beetje scheef...
anders heeft ie ons goed te pakkenquote:
quote:
wil je nog een streepje valium misschien?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Buzz129 het volgende:
Vriend, nu ga je echt te ver maar dat zul je wel niet door hebben met zo'n enorme plaat voor je kop. Gewoon een spijkerplank ingraven of struikeldraad spannen en dan afwachten. Maar nu begin je echt op zo'n advocaat te lijken die eens wat persoonlijk onrecht meemaakt en dan alles uit de kast trekt om z'n gelijk te halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was vast geen bruingebronsde medelander oftewel een rifaap, anders zaten er nu echt geen ruiten meer in je voorgevel! Maar straks heb je waarschijnlijk ook dikke pech als die pa van dat joch jou eens bij de plaatselijke supermarkt tegenkomt. Moet je niet gek staan te kijken wanneer je ineens een peer op je gezicht te pakken hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:24 schreef Groundation het volgende:
luister maar goed. als ik vandaag ontslagen ben weet ik waar je woont lijer
ik ga nou krant doen jij krijgt hem sowso niet
Dus als ik het goed begrijp heeft de TS door de bezorger geen fooi te geven dit allemaal aan zichzelf te danken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:42 schreef Gallorini het volgende:
Volgens mij had TS meer bereikt als hij een goede fooi had gegeven en daarna aan de bezorger had gevraagd of hij voortaan niet meer door zijn haagje heen zou willen lopen.
Volgens mij leren ze je op de kleuterschool al dat je iemand beter positief dan negatief kan benaderen. Zeker iemand die om half 5 z'n bed uitgaat om een krant rond te brengen
Alsof mensen niks beters te doen hebben dan detective te spelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Jakoeboe het volgende:
Grappig is ook dat een in mijn posthistorie een paar posts (10?) onder deze in dit topic, een geflopt topic staat waaruit duidelijk blijkt dat ik niet veel ouder kan zijn dan 16. Niet dat dat waar hoeft te zijn natuurlijk, maar dat na bijna 7000 views nog niemand op dat idee is gekomen, verbaast mij. Nieuwe klacht: Slapende Fok!kers.
Ach, zij kunnen wel Nederlands.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede krantenjongen! Ik sluipte ook altijd door tuinen heen, en als ik geen fooi kreeg met oud en nieuw dan kregen ze van mij een rochel in de krant de volgende morgen.
Als dat zo was, had ik niet verteld dat het verzonnen was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:04 schreef Oksel het volgende:
Best treurig dat je spannende dingen moet verzinnen omdat je blijkbaar zelf een saai leven hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goede krantenjongen! Ik sluipte ook altijd door tuinen heen, en als ik geen fooi kreeg met oud en nieuw dan kregen ze van mij een rochel in de krant de volgende morgen.
Als het niet zo was het je het hele verhaal sowieso niet verzonnen knulquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Als dat zo was, had ik niet verteld dat het verzonnen was.
Lutsert, lees dan effe een pagina terug waarbij ik refereer aan comaverhaaltjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Jakoeboe het volgende:
Grappig is ook dat een in mijn posthistorie een paar posts (10?) onder deze in dit topic, een geflopt topic staat waaruit duidelijk blijkt dat ik niet veel ouder kan zijn dan 16. Niet dat dat waar hoeft te zijn natuurlijk, maar dat na bijna 7000 views nog niemand op dat idee is gekomen, verbaast mij. Nieuwe klacht: Slapende Fok!kers.
Inderdaad, beetje jammer dat hij dat ook al niet kan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
Een te verwachte anticlimax. Het was vermakelijk zolang de duim van TS groot genoeg was om verhalen te verzinnen.
onterecht? Hij verwaarloosd zijn werk en brengt tijdens zijn werk schade aan aan eigendom van andere mensen... Dat lijkt me reden genoeg voor ontslag!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Anders reageer je nog ff serieus achterafquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Koekz het volgende:
[..]
onterecht? Hij verwaarloosd zijn werk en brengt tijdens zijn werk schade aan aan eigendom van andere mensen... Dat lijkt me reden genoeg voor ontslag!
En z'n broersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef xyz147 het volgende:
Nu komt z'n vader verhaal halen, let maar op![]()
kan ik nu de "I told U so dance" doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef koemleit het volgende:
wtf briljant verhaal. betwijfel of het waar is maar het verhaal is gewoonweg briljant.
Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
kan ik nu de "I told U so dance" doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |