Er zijn idd problemen bij TMG Distributie (DistriQ). Maar op het moment dat een bezorger iets uit haalt wat niet kan wordt de bezorger er echt wel op aangesproken, zoniet op staande voet ontslagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jammergenoeg werkt dat niet als hij voor DistriQ werkt
Ze hebben al moeite met overal in het land voor bezorgers van de ochtendkrant.
En dan gooien ze hem er echt niet niet uitBeen there.
Van die ratten heb je hier ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:16 schreef tliciouz het volgende:
op zon manier verdien je dat geld niet eens, bij ons hebben ze er ook altijd een handje van om door het grind te lopen.
erg vervelend als je hard heb lopen zwoegen om het allemaal mooi plat te krijgen.
zat vorige week in de bus en ving een gesprek op van een meisje dat achter me zat, ze ging ook rond om geld op te halen in haar eigen wijk, ze belde aan en de vrouw vertelde haar dat er die dag van te voren een jonge man aan de deuren was geweest om geld op te halen, dan heb je lef ..
Sadlyquote:Op zondag 4 januari 2009 01:47 schreef Jep. het volgende:
[..]
Van die ratten heb je hier ook.
Ik ken de bezorgerster die onze krant aflevert, en staat opeens zo'n 15 jarig kutkind die ik nog nooit heb gezien hier met het kaartje van die krant.
Hebben een stel klasgenoten ook 's gedaan toen ik op de basisschool zat, kaartjes uitprinten en rondlopen door een wijk. Al snel 230 euro verdient met andermans werk.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik deed dat ook altijd bij vervelende mensen toen ik vroegah nog de ochtendkrant deed. Al die kneuzen vet klagen enzo, maar ze hadden al te weinig personeel dus ontslaan ho maar.
Eensch isquote:Op zondag 4 januari 2009 11:30 schreef Smash-it het volgende:
TVP voor morgenochtend. Ben benieuwd in welke staat je krant binnenkomt. Of misschien krijg je nu voor straf elke dag de Telegraaf.
Als de krantenbezorger hem altijd wil naaien met een Telegraaf moet hij het inderdaad vandaag ook doenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:02 schreef 9christensen het volgende:
TS heb je de krant vandaag ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |