Kan voorkomen, ja. Jaar of twaalf geleden bezorgde ik er een stuk of vijf in een ronde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Xlarge het volgende:
whehehehe ,
loopt zo'n jongen twee kranten tegelijk dan ?
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef neilyoung het volgende:
Je heb dus van de verkeerde bezorger gejat? Als het echt was vond ik je een held.
Dus jij pikt het dan iemand cola krant door de brievenbus gooitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.
We leven in Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.
Bullshit! Die jongen krijgt gewoon loon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Technoviking het volgende:
Als je te schraal bent om de bezorger van het ochtendblad een fooitje te geven verdien je je verotte krant.
Krent!
Die jongen staat 6 dagen per week om 5 uur op en jij zeurt om de blaadjes aan je haag, in januari.
Beukenhaag vriend. Die hebben bladeren in Januari ja. En die jongen krijgt betaald. Ik ga als arts toch ook niet al m'n patienten af aan het eind van het jaar. Hij verdient het, daar heb je gelijk in, maar zeker niet op zo'n manier. Daarbij heb ik gezegd dat hij z'n fooi nog kon krijgen, mits verbetering.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Technoviking het volgende:
Als je te schraal bent om de bezorger van het ochtendblad een fooitje te geven ben je gewoon een krent.
Die jongen staat 6 dagen per week om 5 uur op en jij zeurt om de blaadjes aan je haag, in januari.
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Dus jij pikt het dan iemand cola krant door de brievenbus gooit![]()
Nee die werken niet voor hun geld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het was zeker weer zo'n medelander he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Een emmer water over hem heengooien als hij morgen de krant komt brengen
En vergeet het niet te filmen TS !
dus jij meent dat dit acceptabel gedrag is? als hij het bij jou doet doet hij het ook bij anderen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef Wunny het volgende:
Fiets opzoeken en bandjes leeg laten lopen ( in de ochtend he, als hij ze rondje nog moet lopen!)
soort zoekt soort klaarblijkelijk, zowel de kwaliteit van dat vod papier als die van de bezorgers in kwestie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Gast, wat jij moet doen is gewoon de Telegraaf bellen, dan ontslaan ze hem wel![]()
heeft mijn pa ook bij meerdere gedaan
Ik vind het behoorlijk terecht en had dan ook na 1 vernielde krant gewoon een klacht ingediend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
Nee anders was er al een topic met zijn stoere daad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef Roux het volgende:
Ik durf te wedden dat die krantenbezorger een fokker is
Als TS nou even een foto van hem + zijn hyves post. Dan hebben we afhankelijk van zijn uiterlijk misschien een nieuwe Fok!-heldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Nee anders was er al een topic met zijn stoere daad.
Wij mochten dat onder schooltijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef NatteBever het volgende:
Mooi verhaal, mooi geschreven en een leuk onderwerp. Ik ben tevreden, en je mag na schooltijd een sticker komen halen op mijn kantoor
een halve auto door zijn brievenbusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef 9christensen het volgende:
maandag krijg je helemaal geen krant meer![]()
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef Microtechs het volgende:
[..]
een halve auto door zijn brievenbus
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Leg die tussen je heg succes gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Leg die tussen je heg succes gegarandeerd.
Als volwassen mensen oplossen noemt ie datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.
Morgen ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef 9christensen het volgende:
maandag krijg je helemaal geen krant meer![]()
Dat is ook altijd mijn eerste bedoeling geweest. Maar ik weet dat die jongen er direct uitvliegt als ik nu zijn baas bel. En ook hij verdient een tweede kans. Als het nu klaar is met die ongein, dan is het voor mij hiermee afgedaan. Zo niet, zien we wel weer verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef Microtechs het volgende:
[..]
![]()
Als ik serieus zou reageren zou ik zeggen: aanspreken dat het nu wel genoeg is en weer tot de de orde van de dag keren.
Ben zelf 'genaaid' door een bewoner en die had mij aansprakelijk proberen te stellen voor krassen op zijn auto. Fiets was idd gevallen, maar niet op zijn auto -_-
(hij was aan het verbouwen was, had dus vast geld nodig)
Maar goed, soms denk je dan echt agh die krijgt dus geen krant meer of ik scheur 'm, ,maar ik durfde dat nooit en rationaliseerde weer alles.
Wat ik dus wil zeggen, gewoon praten en rationaliseren (Dus stoppen met pesterijen)
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:50 schreef Saninl het volgende:
Prachtig verhaalIk wacht op een vervolg
Samen met zijn vier broers en achttien neven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef xyz147 het volgende:
Nu komt z'n vader verhaal halen, let maar op![]()
Jammergenoeg werkt dat niet als hij voor DistriQ werktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:42 schreef Pinball het volgende:
Krant bellen, laat dat rukkertje lekker op zijn flikker krijgen.
Misschien een stomme vraag hoor, maar kan het niet gewoon een soort reclameactie van Coca-Cola zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef NatteBever het volgende:
Mooi verhaal, mooi geschreven en een leuk onderwerp. Ik ben tevreden, en je mag na schooltijd een sticker komen halen op mijn kantoor
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag hoor, maar kan het niet gewoon een soort reclameactie van Coca-Cola zijn?
Zou toch kunnen.quote:
Er zijn idd problemen bij TMG Distributie (DistriQ). Maar op het moment dat een bezorger iets uit haalt wat niet kan wordt de bezorger er echt wel op aangesproken, zoniet op staande voet ontslagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jammergenoeg werkt dat niet als hij voor DistriQ werkt
Ze hebben al moeite met overal in het land voor bezorgers van de ochtendkrant.
En dan gooien ze hem er echt niet niet uitBeen there.
Van die ratten heb je hier ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:16 schreef tliciouz het volgende:
op zon manier verdien je dat geld niet eens, bij ons hebben ze er ook altijd een handje van om door het grind te lopen.
erg vervelend als je hard heb lopen zwoegen om het allemaal mooi plat te krijgen.
zat vorige week in de bus en ving een gesprek op van een meisje dat achter me zat, ze ging ook rond om geld op te halen in haar eigen wijk, ze belde aan en de vrouw vertelde haar dat er die dag van te voren een jonge man aan de deuren was geweest om geld op te halen, dan heb je lef ..
Sadlyquote:Op zondag 4 januari 2009 01:47 schreef Jep. het volgende:
[..]
Van die ratten heb je hier ook.
Ik ken de bezorgerster die onze krant aflevert, en staat opeens zo'n 15 jarig kutkind die ik nog nooit heb gezien hier met het kaartje van die krant.
Hebben een stel klasgenoten ook 's gedaan toen ik op de basisschool zat, kaartjes uitprinten en rondlopen door een wijk. Al snel 230 euro verdient met andermans werk.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik deed dat ook altijd bij vervelende mensen toen ik vroegah nog de ochtendkrant deed. Al die kneuzen vet klagen enzo, maar ze hadden al te weinig personeel dus ontslaan ho maar.
Eensch isquote:Op zondag 4 januari 2009 11:30 schreef Smash-it het volgende:
TVP voor morgenochtend. Ben benieuwd in welke staat je krant binnenkomt. Of misschien krijg je nu voor straf elke dag de Telegraaf.
Als de krantenbezorger hem altijd wil naaien met een Telegraaf moet hij het inderdaad vandaag ook doenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:02 schreef 9christensen het volgende:
TS heb je de krant vandaag ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |