Kan voorkomen, ja. Jaar of twaalf geleden bezorgde ik er een stuk of vijf in een ronde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Xlarge het volgende:
whehehehe ,
loopt zo'n jongen twee kranten tegelijk dan ?
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef neilyoung het volgende:
Je heb dus van de verkeerde bezorger gejat? Als het echt was vond ik je een held.
Dus jij pikt het dan iemand cola krant door de brievenbus gooitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.
We leven in Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Nee nee, goede bezorger, verkeerde krant. And you bet it's real.
Bullshit! Die jongen krijgt gewoon loon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Technoviking het volgende:
Als je te schraal bent om de bezorger van het ochtendblad een fooitje te geven verdien je je verotte krant.
Krent!
Die jongen staat 6 dagen per week om 5 uur op en jij zeurt om de blaadjes aan je haag, in januari.
Beukenhaag vriend. Die hebben bladeren in Januari ja. En die jongen krijgt betaald. Ik ga als arts toch ook niet al m'n patienten af aan het eind van het jaar. Hij verdient het, daar heb je gelijk in, maar zeker niet op zo'n manier. Daarbij heb ik gezegd dat hij z'n fooi nog kon krijgen, mits verbetering.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef Technoviking het volgende:
Als je te schraal bent om de bezorger van het ochtendblad een fooitje te geven ben je gewoon een krent.
Die jongen staat 6 dagen per week om 5 uur op en jij zeurt om de blaadjes aan je haag, in januari.
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Dus jij pikt het dan iemand cola krant door de brievenbus gooit![]()
Nee die werken niet voor hun geld.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het was zeker weer zo'n medelander he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Een emmer water over hem heengooien als hij morgen de krant komt brengen
En vergeet het niet te filmen TS !
dus jij meent dat dit acceptabel gedrag is? als hij het bij jou doet doet hij het ook bij anderen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef Wunny het volgende:
Fiets opzoeken en bandjes leeg laten lopen ( in de ochtend he, als hij ze rondje nog moet lopen!)
soort zoekt soort klaarblijkelijk, zowel de kwaliteit van dat vod papier als die van de bezorgers in kwestie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Gast, wat jij moet doen is gewoon de Telegraaf bellen, dan ontslaan ze hem wel![]()
heeft mijn pa ook bij meerdere gedaan
Ik vind het behoorlijk terecht en had dan ook na 1 vernielde krant gewoon een klacht ingediend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
Nee anders was er al een topic met zijn stoere daad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef Roux het volgende:
Ik durf te wedden dat die krantenbezorger een fokker is
Als TS nou even een foto van hem + zijn hyves post. Dan hebben we afhankelijk van zijn uiterlijk misschien een nieuwe Fok!-heldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:11 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Nee anders was er al een topic met zijn stoere daad.
Wij mochten dat onder schooltijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef NatteBever het volgende:
Mooi verhaal, mooi geschreven en een leuk onderwerp. Ik ben tevreden, en je mag na schooltijd een sticker komen halen op mijn kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |