een halve auto door zijn brievenbusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef 9christensen het volgende:
maandag krijg je helemaal geen krant meer![]()
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef Microtechs het volgende:
[..]
een halve auto door zijn brievenbus
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Leg die tussen je heg succes gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef Wunny het volgende:
[ afbeelding ]
Leg die tussen je heg succes gegarandeerd.
Als volwassen mensen oplossen noemt ie datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Zonde van de auto. Stenen brievenbus die niet eens in de buurt staat van het huis. En ik ben nog steeds niet van plan om z'n werkgever te bellen. We kunnen dit gewoon als volwassen mensen oplossen. Als ik de krant nu normaal bezorgd krijg, is voor mij hiermee de zaak afgedaan. Zo niet, vond ik dat van die banden toch best een strak plan. Hij mij pesten, ik hem pesten.
Morgen ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef 9christensen het volgende:
maandag krijg je helemaal geen krant meer![]()
Dat is ook altijd mijn eerste bedoeling geweest. Maar ik weet dat die jongen er direct uitvliegt als ik nu zijn baas bel. En ook hij verdient een tweede kans. Als het nu klaar is met die ongein, dan is het voor mij hiermee afgedaan. Zo niet, zien we wel weer verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef Microtechs het volgende:
[..]
![]()
Als ik serieus zou reageren zou ik zeggen: aanspreken dat het nu wel genoeg is en weer tot de de orde van de dag keren.
Ben zelf 'genaaid' door een bewoner en die had mij aansprakelijk proberen te stellen voor krassen op zijn auto. Fiets was idd gevallen, maar niet op zijn auto -_-
(hij was aan het verbouwen was, had dus vast geld nodig)
Maar goed, soms denk je dan echt agh die krijgt dus geen krant meer of ik scheur 'm, ,maar ik durfde dat nooit en rationaliseerde weer alles.
Wat ik dus wil zeggen, gewoon praten en rationaliseren (Dus stoppen met pesterijen)
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:50 schreef Saninl het volgende:
Prachtig verhaalIk wacht op een vervolg
Samen met zijn vier broers en achttien neven.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef xyz147 het volgende:
Nu komt z'n vader verhaal halen, let maar op![]()
Jammergenoeg werkt dat niet als hij voor DistriQ werktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:42 schreef Pinball het volgende:
Krant bellen, laat dat rukkertje lekker op zijn flikker krijgen.
Misschien een stomme vraag hoor, maar kan het niet gewoon een soort reclameactie van Coca-Cola zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef NatteBever het volgende:
Mooi verhaal, mooi geschreven en een leuk onderwerp. Ik ben tevreden, en je mag na schooltijd een sticker komen halen op mijn kantoor
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag hoor, maar kan het niet gewoon een soort reclameactie van Coca-Cola zijn?
Zou toch kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |