quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 03:42 schreef Gallorini het volgende:Volgens mij had TS meer bereikt als hij een goede fooi had gegeven en daarna aan de bezorger had gevraagd of hij voortaan niet meer door zijn haagje heen zou willen lopen.
Volgens mij leren ze je op de kleuterschool al dat je iemand beter positief dan negatief kan benaderen. Zeker iemand die om half 5 z'n bed uitgaat om een krant rond te brengen

Dus als ik het goed begrijp heeft de TS door de bezorger geen fooi te geven dit allemaal aan zichzelf te danken?
Dat is echt bullshit! Groot gelijk dat TS die jongen geen fooi geeft. Dat rotjong loopt dwars door zijn beukenhaag, en daarbij krijgt hij ook nog de kans om later alsnog een fooi te verdienen als hij de beukenhaag voortaan heel laat.
Dat vind ik eerlijk gezegd nog erg aardig van de TS. Daarbij zie ik ook geen reden om te lopen kutten met die kranten. Dat TS dan zo reageert heeft 'ie helemaal aan zichzelf te danken.
Ik heb ruim een jaar ochtendkranten bezorgd voor PCM, dat waren tussen de 4 en 6 verschillende kranten. En ondanks dat ze wel eens een beetje te laat waren (nooit later dan 20 minuten over 7) heb ik ze altijd prima bezorgd en heb ik de tuinen van abonees altijd heel gelaten.
Ook heb ik die nieuwjaars kaartjes gewoon samen met de kranten door de bus geschoven omdat ik 1. geen zin had om 's middags nog eens te komen bedelen en 2. het een beetje stijlloos vond omdat de kranten soms te laat waren.
Die bonus hoor je te verdienen. Die bonus is niet je recht!
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!